• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Chevrolet“ inžinieriai teigia pasiekę naują elektromobilio nuvažiuojamo atstumo rekordą – net 1 704 kilometrai su viena baterijos įkrova. Rezultatas užfiksuotas važiuojant „Silverado EV“ pikapu – masyvia, daugiau nei keturias tonas sveriančia elektrine versija, kuri įprastomis sąlygomis turėtų įveikti maždaug 790 kilometrų.

„Chevrolet“ inžinieriai teigia pasiekę naują elektromobilio nuvažiuojamo atstumo rekordą – net 1 704 kilometrai su viena baterijos įkrova. Rezultatas užfiksuotas važiuojant „Silverado EV“ pikapu – masyvia, daugiau nei keturias tonas sveriančia elektrine versija, kuri įprastomis sąlygomis turėtų įveikti maždaug 790 kilometrų.

REKLAMA

Bandymui pasirinktas „Silverado EV Max Range Work Truck“ aprūpintas net 205 kWh talpos baterija – tokios talpos baterija gerokai viršija daugumos keleivinių elektromobilių standartą.

Daugiau naujienų apie elektromobilius – specialioje „Elektromobilis“ rubrikoje.

Siekiant maksimaliai sumažinti energijos sąnaudas, „Chevrolet“ specialistai pašalino atsarginį ratą, uždengė krovininę dalį, sumažino oro pasipriešinimą koreguodami net langų valytuvų pozicijas.

REKLAMA
REKLAMA

Visa kelionė vyko itin lėtai – 32–40 km/val. greičiu, o paskutiniai kilometrai buvo nuvažiuoti Detroite esančioje Belle Isle saloje, kur toks greitis atitinka vietinį eismo ribojimą.

REKLAMA

 

 

Nors gamintojo užfiksuotas rezultatas įspūdingas, tačiau „Chevrolet“ bandymas nebuvo stebimas „Guinness“ rekordų atstovų, todėl šiam pasivažinėjimui nebuvo suteiktas oficialaus rekordo statusas. 

Todėl oficialus elektromobilio vienu įkrovimu nuvažiuoto atstumo rekordas šiuo metu vis dar priklauso amerikiečių gamintojai „Lucid“, kurios modelis „Lucid Air“ 2025 m. liepą įveikė 1 205 kilometrus realiomis sąlygomis.

REKLAMA
REKLAMA

Vis dėlto „Chevrolet“ eksperimentas rodo, kad elektromobilių nuvažiuojamas atstumas teoriškai gali būti gerokai didesnis nei deklaruojama, bet tik su sąlyga, jeigu vairuotojas turi pakankamai kantrybės važiuoti lėtai, atsisakyti komforto ir optimizuoti kiekvieną detalę.

Tačiau akivaizdu, kad tai buvo labiau inžinerinis eksperimentas nei praktinis pavyzdys kasdieniam naudojimui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų