REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
45
Operos „Manon Lesko“ užkulisiuose – pasirodymui besirengiančios garsenybės (nuotr. Tv3.lt/Ruslano Kondratjevo)

  „Vilniaus City Opera“ sugrąžino savo vieną ryškiausių darbų – operą „Manon Lesko“. Dalios Ibelhauptaitės režisuota opera nukelia į XX a. pradžios Paryžių, o įspūdingi Juozo Statkevičiaus kurti kostiumai padeda pajusti tų laikų dvasią, atgimusią naujai ir šiuolaikiškai. 

45

  „Vilniaus City Opera“ sugrąžino savo vieną ryškiausių darbų – operą „Manon Lesko“. Dalios Ibelhauptaitės režisuota opera nukelia į XX a. pradžios Paryžių, o įspūdingi Juozo Statkevičiaus kurti kostiumai padeda pajusti tų laikų dvasią, atgimusią naujai ir šiuolaikiškai. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Balandžio 20-23 dienomis Vilniaus Kongresų rūmuose rodomoje operoje taip pat galima išvysti garsiausius ir gabiausius operos solistus. Save lietuviams pristatė čilietis tenoras Giancarlo Monsalve, iš Brazilijos atvykęs tenoras Thiago Arancamas, kurie debiutavo de Grije vaidmenyje. Žaviosios Manon Lesko, pavergusios dviejų vyrų širdis, vaidmenis atliko dvi talentingos solistės – Sandra janušaitė ir Asmik Grigorian.

REKLAMA

Tik tv3.lt skaitytojams buvo suteikta proga pamatyti, ką užkulisiuose veikia operos solistai ir kaip gimsta šedevras. 

Kerinti Puccini muzika nukels į XX a. pradžios Paryžių. Dekadentiška, rafinuota ankstyvojo art deco Paryžiaus atmosfera, kerinti prabanga, ryški spalvų gama, rafinuoti drabužių siluetai, raštų ir faktūrų deriniai, puošnūs aksesuarai, kailiai, neregėtos plunksnos, orientalistiniai motyvai, net gundantis Manon pilvo šokis… Kostiumų dailininkas Juozas Statkevičius spektakliui sukūrė 80 unikalių rankų darbo kostiumų.

REKLAMA
REKLAMA

Jeigu XVIII amžiuje būtų buvęs žinomas terminas „bestseleris", vienuolio užrašyta Manon Lesko istorija be jokios abejonės būtų pelniusi šį titulą. Prancūzijoje knyga apie Manon buvo uždrausta kaip amoralus kūrinys. Romanas buvo garbstomas ir keikiamas, draudžiamas ir perrašinėjamas ranka.

G. Puccini negalėjo atsispirti pagundai sukurti operą apie šią moterį – moteriškiausią iš visų, mylinčią, neištikimą, jaudinančią, aistringą, kerinčią ir pavojingą. Per šią heroję, kupiną žavesio ir įgimtos klastos, kompozitorius tarsi atskleidė visa, kas moteryje žaviausia, o kartu – žemiausia.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų