Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Apie 38 proc. vyresnių nei 60 metų žmonių teigia, kad perėjimas prie internetinių paslaugų juos diskriminuoja, o trečdalis sako, kad gyvenimas tapo sunkesnis nei prieš penkerius metus, nes vis daugiau paslaugų galima pasiekti tik internetu, rašo „The Irish News“.

Apie 38 proc. vyresnių nei 60 metų žmonių teigia, kad perėjimas prie internetinių paslaugų juos diskriminuoja, o trečdalis sako, kad gyvenimas tapo sunkesnis nei prieš penkerius metus, nes vis daugiau paslaugų galima pasiekti tik internetu, rašo „The Irish News“.

REKLAMA

Sunkumai norint gauti būtinas paslaugas

Tyrimą atlikusios labdaros organizacijos „Age UK“ surinkti duomenys rodo, kad daugiau nei pusė respondentų jautėsi nusivylę, kai jiems buvo rekomenduojama naudotis paslaugomis internetu, o net 38 proc. manė, kad perėjimas prie internetinių paslaugų yra diskriminuojantis vyresnio amžiaus žmones.

„Age UK“ teigia, kad perėjimas prie „skaitmeninio pirmumo“ viešosiose ir privačiose paslaugose sukūrė didelių kliūčių vyresnio amžiaus žmonėms, kurie nemoka naudotis technologijomis. Pasak organizacijos, daugelis jų susiduria su sunkumais norėdami gauti būtinas paslaugas, pavyzdžiui, šeimos gydytojo konsultacijas, gydymą ligoninėje ar finansines paslaugas.

REKLAMA
REKLAMA

Organizacija teigia, jog vyresnio amžiaus žmonės skundžiasi, kad nori patys spręsti, kaip gyventi savo gyvenimą, tačiau sunkumai naudojantis internetu verčia pasikliauti kitais, o tai kenkia jų nepriklausomybei ir savigarbai. Apie 64 proc. respondentų teigė, kad bent kartais tenka prašyti pagalbos iš šeimos ar draugų.

REKLAMA

Paslaugos prieinamos be interneto

„Age UK“ ragina suteikti vyresnio amžiaus žmonėms teisę naudotis visomis viešosiomis paslaugomis neprisijungus prie interneto, jei jie negali sėkmingai ir užtikrintai naudotis internetu arba visai neturi prieigos prie jo.

„Daugelis vyresnio amžiaus žmonių mums pasakojo, kaip jiems dabar sunku atlikti paprasčiausius dalykus, pavyzdžiui, užsiregistruoti pas šeimos gydytoją, jei jie neturi interneto“, – sakė Carolina Abrahams, „Age UK“ direktorė.

Ji pabrėžė, kad vis daugiau paslaugų pereina į skaitmeninę erdvę, tačiau būtina nepamiršti vyresnių žmonių, kurie turi teisę naudotis viešosiomis paslaugomis net ir neprisijungę prie interneto. Tokiu būdu jie gali jaustis saugūs ir pasitikėti savo galimybėmis savarankiškai spręsti kasdienius reikalus.

REKLAMA
Valstybė turi garantuoti žmonėms paslaugų prieinamumą jiems patogiu būdu. Jau ir sąskaitos už komunalines paslaugas tampa tik internete savitarnoje matomos. Pagyvenę žmonės atsiduria užribyje - kai net komunalinių sąskaitų negali apmokėti savarankiškai. Nėra tokio įstatymo,kuris įpareigotų žmogų turėti internetą,išmanųjį įrenginį ir internetinę bankininkystę - todėl žmogus bent jau sąskaitas turi gauti jam patogiu būdu.
diskriminacijos čempionai tai LIDL - su savo nuolaidu sistema kuriai reikia telefono su internetu . Kada senolius išgirs valstybė ir vyriausybė .
Bent jau nekaitaliotų tų savo programų su visais tais atnaujinimais. Vos ne vos išmokau senukus naudotis ir po kurio laiko vėl iš naujo reikia. Kartais atrodo, kad kuria tyčia taip, kad būtų sudėtinga, o turėtų būti atvirkščiai
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų