REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nei naujausias „Apple“ kompiuteris, nei kuopelė „Twitter“ sekėjų nedaro žmogaus verslininku. Ir kuo anksčiau jaunuoliai supras, kad jie nepakeis Marko Zuckerbergo, tuo geriau, kaip rašoma portale „Business Insider“.

REKLAMA
REKLAMA

Kol kas nėra bendros taisyklės, vienijančios gerus verslininkus arba vadovus, tačiau portale yra išskirami keli dalykai, kurie bent jau iš dalies neigia šią taisyklę. Svarbiausia, ne kokias priemones naudoja šie žmonės, bet ką jie daro ir ko ne.

REKLAMA

1. Jiems nerūpi pusiausvyra tarp asmeninio gyvenimo ir darbo

Dažniausiai šie žmonės yra darboholikai. Tai reiškia, kad darbui skiriamas prioritetas, nes tai yra dalykas, dėl kurio jie gyvena. Tikri vadovai gyvena dėl to, kad darytų tai ką mėgsta. Savo darbą.

2. Nesistengia būti tuo, kuo išties nėra

Ko gero vienas didžiausių verslo mitų yra asmenybės vertimas prekės ženklu. Jūs nesate produktas ir negalite pakeisti to, kas iš tikrųjų esate. Be to, tikrieji verslininkai negalvoja apie save. Jie kuria savo idėjas ir mąsto, kaip jas paversti produktais ir paslaugomis.

REKLAMA
REKLAMA

3. Viskas ne dėl pinigų

Tikri versilininkai nesisieloja, kad dirba už grašius. Dėl nuolatinio susikaupimo į tai jie nekreipia dėmesio ir galiausiai sulaukia didelio uždarbio.

4. Neturi darbo dienų

Jei verslininkas aptinka idėją, kuri gali atnešti pelno, jis į ją neria stačia galva. Tuomet darbas vyksta dieną ir naktį.

5. Nepasiduoda baimei

Verslininkai nekreipia dėmesio į bauginantį vidinį balsą, kad kažkas gali nepavykti. Negalima sakyti, kad jie bebaimiai, tačiau bent jau neleižia baimei jų stabdyti. Visgi jie klausosi tik vieno vidinio balso: instinktų ir šalto proto.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

6. Neturi grandiozinių vizijų

Dažniausiai verslininkai neturi didžiulių idėjų, kaip įkurti kompaniją. Pavyzdžiui, Markas Zuckerbergas iš pradžių tenorėjo vertinti bendramokslių nuotraukas.

7. Dažniausiai neturi virtualių mentorių

Dauguma žmonių seka rašytojus, tinklaraštininkus ir kitus. Tai yra gerai, bet tikram verslininkui reikia tikro mentoriaus. Buvęs „Intel“ vadovas Andy Grove‘as mokė Steve‘ą Jobs‘ą. Pastarasis patarinėjo „Google“ įkūrėjams Larry Page‘ui ir Sergey‘ui Brinui. Už kiekvieno verslininko yra mentorius. Ir jis yra tikras.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų