• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prezidentui Gitanui Nausėdai sukritikavus prastą Lietuvos kelių būklę bei finansavimo ir institucijų dėmesio trūkumą, susisiekimo ministras Marius Skuodis sako sutinkantis su kritika ir ją priimantis kaip ilgalaikių problemų konstatavimą. Vis dėl to ministras pabrėžia, kad šioje srityje yra labai daug teigiamų pokyčių. 

Prezidentui Gitanui Nausėdai sukritikavus prastą Lietuvos kelių būklę bei finansavimo ir institucijų dėmesio trūkumą, susisiekimo ministras Marius Skuodis sako sutinkantis su kritika ir ją priimantis kaip ilgalaikių problemų konstatavimą. Vis dėl to ministras pabrėžia, kad šioje srityje yra labai daug teigiamų pokyčių. 

REKLAMA

„Aš tikrai neturiu pagrindo tam prieštarauti. Tikrai su Prezidentūra dirbame, kad pasiektume tuos tikslus. Kryptys yra aiškios, bet lygiai taip pat reikia pasakyti, kad susisiekimo sektoriuje yra labai daug teigiamų ir didelių pokyčių“, – BNS trečiadienį sakė M. Skuodis. 

„Aš tai priimu kaip ilgalaikių problemų konstatavimą, o net ir dėl smulkesnių klausimų aš tikrai turiu galimybę ir pastabas, ir pasiūlymus, kas yra labai svarbu, išgirsti iš Prezidentūros kiekvieną dieną palaikant tuos tiesioginius ryšius“, – pridūrė jis. 

REKLAMA
REKLAMA

Jis teigė su prezidentu ir su jo patarėjais nuolat palaikantis ryšį, todėl ministerijai nereikia laukti metinio pranešimo, kad būtų išgirsti „tam tikri dalykai“. 

REKLAMA

Anot M. Skuodžio, kritikuodamas prastą Lietuvos kelių būklę prezidentas konstatavo „akivaizdų faktą“.

„Kalbant apie kelius, prezidentas labai aiškiai konstatavo akivaizdų faktą, kad ilgametis nepakankamas finansavimas tikrai didelio masto kelių infrastruktūrai privedė prie to, kad šiandien mes turime 40 procentų prastos būklės kelių“, – sakė M. Skuodis.

Pasak ministro, pastaraisiais metais kelių padėtį pavyko stabilizuoti, o finansavimas jiems yra didinamas. 

REKLAMA
REKLAMA

Tuo metu viešojo transporto srityje, M. Skuodžio teigimu, būtinas institucijų bei savivaldybių bendradarbiavimas. 

„Čia ir Prezidentūra labai padėjo keičiant teisės aktus dėl tolimojo susisiekimo, kad jis geriau atlieptų gyventojų lūkesčius. (...) Reikia dar didesnio skirtingo institucijų bendradarbiavimo – Vidaus reikalų ministerija pagrinde su savivaldybėmis, Susisiekimo ministerija už tolimą susisiekimą atsakingą – bet lygiai taip pat (reikia – BNS) ir savivaldybių matymo“, – teigė M. Skuodis. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ministras sutiko su šalies vadovo teiginiu, jog transporto bei logistikos sektoriui būtina sukurti efektyviai veikiančią Šiaurės ir Pietų transporto jungtį atsisakant kryžkelės tarp Rytų ir Vakarų vizijos.

„Prezidentas pasakė, kad Lietuvos transporto sektoriaus ateitis yra ne tiltas tarp Rytų ir Vakarų – tai, ką aš nuolat taip pat akcentuoju – o Šiaurė-Pietūs arba Vakarai. Šitoje vietoje prezidentas aukščiausiu lygiu labai aiškiai akcentuoja kryptį, kuria mes labai aiškiai einame pastaruosius kelerius metus“, – teigė M. Skuodis. 

REKLAMA

G. Nausėda Seime skaitydamas metinį pranešimą antradienį kritikavo prastą Lietuvos kelių būklę. Anot prezidento, jei iš esmės nepasikeis požiūris į infrastruktūrą ir toliau bus laikomasi principo „šen bei ten palopyti“, keliai taps rimtu visos šalies transporto sistemos stabdžiu.

G. Nausėda užsiminė ir apie tai, kad transporto bei logistikos sektoriui būtina sukurti  efektyviai veikiančią Šiaurės ir Pietų transporto jungtį, kuri taptų tris jūras – Baltijos, Juodosios ir Adrijos – jungiančiu stuburu ir „tarti „sudie“ kryžkelės tarp Rytų ir Vakarų vizijoms“.

G. Nausėda apgailestavo, kad lėčiau nei planuota įgyvendinamas europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ projektas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų