• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tik trys iš didžiųjų Kinijos automobilių gamintojų įvykdė įsipareigojimą atsiskaityti su tiekėjais per 60 dienų. Tai atskleidžia iššūkius, susijusius su pinigų srautų valdymu ir verslo praktikos keitimu, kuriuos sukėlė jau ne vienus metus trunkantis kainų karas, pranešė naujienų agentūra „Bloomberg“. 

Tik trys iš didžiųjų Kinijos automobilių gamintojų įvykdė įsipareigojimą atsiskaityti su tiekėjais per 60 dienų. Tai atskleidžia iššūkius, susijusius su pinigų srautų valdymu ir verslo praktikos keitimu, kuriuos sukėlė jau ne vienus metus trunkantis kainų karas, pranešė naujienų agentūra „Bloomberg“. 

REKLAMA

Kinijos vyriausybės valdomi gamintojai „China FAW Group Co.“ ir „Guangzhou Automobile Group Co.“ (GAC), taip pat Čongčinge įsikūrusi „Seres Group Co.“, įgyvendino 60 dienų sąskaitų apmokėjimo ciklą, pirmadienį pranešė valstybinis transliuotojas CCTV. Teigiama, kad GAC 95 procentus mokėjimų atliko grynaisiais pinigais.

Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.

REKLAMA
REKLAMA

Šios trys bendrovės taps pavyzdžiu kitiems automobilių gamintojams, antradienį savo įraše teigė Kinijos pramonės ir informacinių technologijų ministerija, reguliuojanti automobilių sektorių.

REKLAMA

Kinija sugriežtino tai, ką ji vadina nesveika konkurencija automobilių sektoriuje, nes dėl kelerius metus trunkančio kainų karo auga pačių gamintojų neapmokėtos sąskaitos ir ilgėja atsiskaitymo ciklai su tiekėjais. Kai kurie tiekėjai apmokėjimų laukia daugiau nei 100 dienų. Birželio pradžioje 17 gamintojai įsipareigojo sutrumpinti atsiskaitymo terminą iki 60 dienų.

REKLAMA
REKLAMA

Kiti automobilių gamintojai, įskaitant tokias valstybines įmones kaip „Dongfeng Motor Group Co.“ ir naujus elektromobilių startuolius, tokius kaip „Li Auto Inc.“ bei „Xpeng Inc.“, deda daug pastangų, kad įgyvendintų nustatytą reikalavimą, teigiama CCTV pranešime.

Naujos sutartys turėtų atitikti 60 dienų įsipareigojimą, o neįvykdytos senosios bus palaipsniui išspręstos, cituodamas Kinijos automobilių gamintojų asociacijos (CAAM) pareigūną Xu Haidongą, pranešė CCTV.

Kinija taip pat ėmėsi spręsti galimus finansinius iššūkius, su kuriais automobilių gamintojai susiduria dėl trumpesnių mokėjimo terminų. Birželį Nacionalinė finansų rinkos institucinių investuotojų asociacija (NAFMII) surengė seminarą su tokių įmonių kaip BYD, „Xiaomi Corp.“ ir „Xpeng“ vadovais, siekdama aptarti, kaip patenkinti pramonės lėšų pritraukimo poreikius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų