• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kinijos automobilių gamintoja „Li Auto“ pristatė naująjį vienatūrį „Mega“, kurio saugumą reklaminėje medžiagoje pateikia itin drąsiai. Iki šiol avarijose, susidūrus lengvajam ir krovininiam automobiliams, didžiausia rizika tekdavo lengvojo automobilio vairuotojui, tačiau „Li Auto“ teigia, kad su „Mega“ taisyklės keičiasi.

Kinijos automobilių gamintoja „Li Auto“ pristatė naująjį vienatūrį „Mega“, kurio saugumą reklaminėje medžiagoje pateikia itin drąsiai. Iki šiol avarijose, susidūrus lengvajam ir krovininiam automobiliams, didžiausia rizika tekdavo lengvojo automobilio vairuotojui, tačiau „Li Auto“ teigia, kad su „Mega“ taisyklės keičiasi.

REKLAMA

 

Šiemet „Li Auto“ švenčia dešimtmetį, o praėjusiais metais bendrovė pirmą kartą per savo istoriją pardavė daugiau nei pusę milijono automobilių. Vis dėlto, bendrovė yra kaltinama, jog didelę dalį pardavimų sudaro fiktyvios registracijos, atliekamos per draudimo bendroves. Dėl to kyla abejonių dėl realios automobilių paklausos.

Daugiau naujienų iš spalvingo automobilių pasaulio – specialioje „Automobilių kultūra“ rubrikoje.

REKLAMA
REKLAMA

Kalbant apie flagmaną „Mega“, praėjusiais metais parduota 10 798 vnt., kas Kinijos mastais nėra didelis skaičius. „Mega“ yra pirmasis grynai elektrinis bendrovės modelis.

REKLAMA

Anksčiau gaminti automobiliai sulaukė gerokai mažesnio klientų susidomėjimo, tad siekdami pritraukti pirkėjus „Li Auto“ iš anksto pabrėžia nepralenkiamą pasyvųjį saugumą.

Reklamuodama „Mega“, bendrovė atliko susidūrimo su sunkvežimiu testą. Vaizdo įraše matyti, kaip sunkvežimis, sveriantis tris kartus daugiau nei elektromobilis, po susidūrimo vos pajudina „Mega“, o pats apvirsta. Tuo tarpu „Mega“ priekinis stiklas tik įskyla, o priekinė dalis – įdumba. Tai pateikiama kaip įrodymas, kad „Mega“ konstrukcija yra itin saugi.

REKLAMA
REKLAMA

Vis dėlto, atidžiau išnagrinėjus vaizdo įrašą, pastebima keistų detalių. Nors aštuonių tonų sunkvežimis „Chenglong“ po susidūrimo pakyla į orą, 2 580–2 610 kg sveriančio „Mega“ priekiniai ratai net neįlinksta.

Palyginimui, klasikiniai „Euro NCAP“ testai, kuriuose automobilis susiduria su nejudančia kliūtimi, sukelia kur kas didesnę žalą. Teigiama, kad sunkvežimis važiavo 40 km/val, o elektromobilis – 60 km/val. greičiu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Li Auto“ taip pat giriasi, kad po smūgio nebuvo deformuoti priekiniai statramsčiai, automatiškai atšokusios durų rankenėlės leido lengvai atidaryti duris, o smūgio metu aktyvavosi visos devynios oro pagalvės ir avarinio iškvietimo sistema.

Tačiau toks testas sulaukė kritikos. Sunkvežimį gaminančios bendrovės „Dongfeng“ atstovai teigia, kad jų atlikta analizė parodė visiškai kitokius rezultatus, ir kalba apie apgavystę.

REKLAMA

Nors „Li Auto“ atstovai laikosi savo ir tvirtina, kad testas buvo atliktas Kinijos valstybinio tyrimų instituto CAERI bazėje, todėl yra visiškai teisėtas. Be to, institutas šiuos duomenis patvirtina, tačiau abejonės išlieka.

Natūralu, kad greičių skirtumas turėtų būti didesnis, jog 2,5 tonos sveriančio automobilio susidūrimas su aštuonių tonų sunkvežimiu padėtų užfiksuoti tokius rezultatus. Ir net tokiu atveju sunkvežimis neturėtų patirti tokios didelės žalos.

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų