„AMG“ nebėra tik sportiškų „Mercedes Benz“ automobilių divizija. Tai nėra tik specialios dirbtuvės, kuriose eilinė C ar E klasė paverčiama vakarėlio siela. Panašu, kad „AMG“ padalinys tampa pilnaverčiu automobilių gamintoju, kuris „Mercedes Benz“ modelių gamą praturtinta štai tokiais ratuočiais.

AMG GT4

AMG GT4

Šiuo metu vykstančioje Ženevos automobilių parodoje „AMG“ su „Daimler“ koncerno vadovu priešakyje pristatė „AMG GT 4“ sedaną arba kaip pasakytų kompanijos atstovai – „2+2“ tipo kupė, kurio taikinyje bus tik vienas konkurentas – „Porsche Panamera“.

„AMG“ inžinieriai kurdami naująjį modelį, norėjo užtikrinti, jog anksčiau pristatyto „AMG GT“ kupė charizma ir šelmiškas charakteris būtų perkeltas į civilizuotesnį AMG GT 4“ sedaną. Žvelgiant į automobilio dizainą, panašu, kad jiems pavyko tai padaryti su kaupu. Priekinė dalis – agresyvi ir raumeninga. Tuo tarpu galinė „GT 4“ dalis labai primena ankstesnės kartos „CLS“ – nuožulni stogo linija ir riestas užpakalis tikrai privers atsisukti kiekvieną gatvėje sutiktą praeivį.

REKLAMA

Kadangi tai sportiškas, dinamiškas modelis, vokiečiai nesiruošia į šį sedaną montuoti dyzelinių motorų. Variklių gamoje bus trys skirtingi benzininiai motorai: 6 cilindrų 430 arklio galių išvystanti versija „GT 53 4Matic+ modelyje. Vienu laipteliu aukščiau bus „GT 63“ versija su 580 arklio galių išspaudžiančiu V8, o modelių gamos viršūnėje – „GT 63 S“ su 630 arklio galių jėgaine, keturių varančiųjų ratų pavara ir gebėjimu iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 3,2 sekundės.

„AMG“ specialistai norėdami užtikrinti, jog „AMG GT 4“ sedanas kelyje elgtųsi ne kaip šuo nutrūkęs nuo grandinės, o pakankamai rafinuotas sedanas, visus variklius poruos su keturių varančiųjų ratų pavara. Ji padės susitvarkyti su netikėtai iškritusiu sniegu arba su itin sunkia vairuotojo koja, kuri kiekvieną akimirką norės pajusti kaip į užpakalį spiria didžiulis sukimo momentas.

Visų „AMG GT 4“ versijų vairuotojai galės rinktis iš keletos skirtingų važiavimo režimų. Pradedant nuo „Eco“ ir baigiant aštriu „Race“ režimu, kuris išjungs visas pagalbines sistemas ir leis sutaršyti vieną ar du padangų komplektus. Jeigu tai nėra Jūsų siekiamybė, tuomet „AMG GT 4“ turėtų nustebinti savo atletiškumu posūkiuose, mat išmaniai veikiančios pagalbinės sistemos ir keturių vairuojamųjų ratų sistema užtikrins, jog į posūkį įvažiuotumėte greičiau, o iš jo – stabiliau.

„Mercedes Benz“ atstovybėse šis modelis pasirodys šių metų pabaigoje. Kaina? Nuo maždaug 120 000 eurų.

Patogiausias būdas sužinoti daugiau - sekti naujienas mūsų „Facebook“ paskyroje!

Nėra komentarų. Būk pirmas - komentuok!

Top Video

Gero vakaro šou. „TV Pagalbos“ žvaigždė Navickas prisiminė, kaip saugojo Landsbergį: pas jį prie durų miegodavom
DABAR RODOMA
Gero vakaro šou. „TV Pagalbos“ žvaigždė Navickas prisiminė, kaip saugojo Landsbergį: pas jį prie durų miegodavom
DABAR RODOMA
Lietuvis įsiuto: bejėgio vilkiko vairuotojo nelaimė policijai sukėlė juoką
DABAR RODOMA
Gerbėjai dalijasi įrašu ir sako, kad princas Harry – svajonių vyras
DABAR RODOMA
Išsitraukė kamerą, pamačius, ką išdarinėja lėktuvo keleivė – vos sulaikė juoką
DABAR RODOMA
Įrašas spaudžia širdį: šuns reakcija į veterinarą nepalieka abejingų
DABAR RODOMA
Visi mes žmonės. Meiželytė dėl darbo Seime neteko meilės: „Puikiai suprantu Grybauskaitę“
DABAR RODOMA
Gražuolės bandymas atkreipti sportininkų dėmesį virto sensacija – visai nesidrovėjo
DABAR RODOMA
Princas Williamas su žmona Kate vos sulaikė juoką po žurnalistų komentarų
DABAR RODOMA
Negalėjo nenufilmuoti: vaizdas danguje priminė baisiausią siaubo filmą
DABAR RODOMA
Tokio padaro žvejai dar nebuvo regėję: nesuprato, kas per mutantas
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų