
Kiek paprastai laiko užtrunka pasiruošimas varžyboms?
Tai galima lyginti su rytine kelione į darbą. Kartais, jeigu viskas sklandu – užtenka ir 20 minučių. Kartais, jeigu nutinka avarija ar netikėtumai – 2 valandas, o kartais būna kur kas daugiau. Nors iš tiesų, pasiruošimas vyksta visus metus be sustojimo.
Ar po varžybų nesunku vėl įprastai elgtis keliuose ir laikytis visų kelių eismo taisyklių?
Asmeniškai man po varžybų sunkiausia pasiekti leistiną greitį. Išvažiavus iš trasos norisi tik mėgautis ramia kelione, muzika ar pakeleivių kompanija.
Kiek procentų sėkmingo rezultato sudaro talentas, sunkus darbas ir aplinkybės?
Nedrįsčiau dėlioti procentų. Jie nuolat varijuoja. Kartais daugiau lemia talentas, o kartais – finansinės galimybės. Būna, kad lemiamą vaidmenį suvaidina sėkmė. Tačiau vienas dalykas aiškus: kad bent vienas šių dalykų pasitarnautų, prieš tai reikia įdėti daug darbo ir noro.
Kokius lūkesčius esi išsikėlęs sau automobilių sporte?
Turiu daug ir įvairių lūkesčių. Tačiau norėčiau apie juos kalbėti tik tuomet, kai juos išpildysiu.
Kas labiausiai motyvuoja siekti aukštumų?
Visų pirma, manau, kad tai ateina iš šeimos, jie mane labai motyvuoja ir visuomet palaiko, padeda įgyvendinti įvairias idėjas. Bet kur ir bet ką darydamas, visada noriu matyti savo progresą. Nesijaučiu gerai, jeigu matau, kad nejudu gera linkme.
Kaip vertini šį savo sezoną?
Sunkus ir permainingas. Išbandžiau save ralyje – stebuklo nesukūriau, tačiau jo ir nesitikėjau. Supratau, kad tai nėra mano sritis, bet vienareikšmiškai – tai labai gera patirtis, kuri pasitarnaus ateityje.
Ar turi autoritetų, į kuriuos stengiesi būti panašus?
Turiu. Pradėčiau nuo tėčio ir brolio, nes jie visuomet buvo priekyje, kaip pavyzdys, į kuriuos aš lygiuodavausi. Kažkokių pasaulinio lygio talentų nesivaikau. Tiesiog stengiuosi eiti savo keliu, o kaip jau pavyks mūsų kelionė – bus matyti ateityje.


