• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Metų automobilis 2026“ konkurso komisija paskelbė, kurie modeliai pretenduoja į pagrindinį titulą. Po beveik mėnesį trukusių bandymų iš visų dalyvavusių automobilių atrinkti trejetukai, iš kurių finaliniame etape bus išrinktas geriausias savo kainų kategorijoje modelis, pretenduosiantis į „Metų automobilio“ vardą.

161

„Metų automobilis 2026“ konkurso komisija paskelbė, kurie modeliai pretenduoja į pagrindinį titulą. Po beveik mėnesį trukusių bandymų iš visų dalyvavusių automobilių atrinkti trejetukai, iš kurių finaliniame etape bus išrinktas geriausias savo kainų kategorijoje modelis, pretenduosiantis į „Metų automobilio“ vardą.

REKLAMA

Šiemet į konkursą buvo deleguoti 33 modeliai, todėl 10 narių komisijai teko išties sudėtinga užduotis. 29-uosiuose „Metų automobilio“ rinkimuose debiutavo net aštuoni visiškai nauji gamintojai: „BYD“, „Dongfeng“, „Forthing“, „Lynk & Co“, MG, „Tesla“, „Voyah“ ir „Xpeng“. Kartu su jau anksčiau dalyvavusiu GWM, šiemet konkurse varžosi net aštuoni Kinijos gamintojai – daugiau nei iš bet kurios kitos šalies.

Daugiau naujienų apie „Lietuvos metų automobilis“ konkursą – specialioje rubrikoje.

Lietuvos žurnalistų autoklubas ir komisijos nariai vertina, kad šių metų autoparkas yra išskirtinai internacionalus – tokios gamintojų įvairovės konkursas iki šiol neturėjo.

REKLAMA
REKLAMA

Taip pat fiksuotas ir naujas elektromobilių rekordas: šiemet vertinta 18 tokios paskirties modelių. Toks skaičius tapo iššūkiu komisijai – reikėjo labai nuosekliai susipažinti su skirtingų gamintojų technologijomis, įvertinti jų panašumus ir skirtumus bei objektyviai palyginti tarpusavio pranašumus.

REKLAMA

Gausybė modelių kiekvieno poreikiams

Ilgametis komisijos narys bei patyręs žurnalistas, „Auto Bild Lietuva“ žurnalo vyriausiasis redaktorius Vitoldas Milius teigė, kad per pastaruosius metus gamintojai iš tiesų vairuotojams pasiūlė dėmesio vertų automobilių pagal kiekvieno poreikius.

„Kai manęs paklausia, kokį automobilį pirkti, visuomet pabrėžiu, kad atsakymas priklauso nuo paties vairuotojo poreikių. Šiais metais turėjome tikrai daug įvairių automobilių ir gerų variantų įvairių poreikių vairuotojams.

REKLAMA
REKLAMA

Su dauguma šių automobilių jau buvau gerai susipažinęs dar prieš rinkimų konkursą, tad galiu drąsiai pasakyti, kad iš tokio autoparko tikrai išsirinktų ir ieškantys automobilio įmonei, ir šeimos poreikiams, ir ieškantys elektromobilio“, – sakė V. Milius.

Tai, kad ne vienas modelis buvo vertas dėmesio, atsispindėjo ir komisijos balsavime dėl geriausiųjų trejetuko kiekvienoje kategorijoje. Anot V. Miliaus, favoritai buvo išrinkti ne vienbalsiai, o ir didžiausi balai buvo išdalinti skirtingiems modeliams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Ne paslaptis, kad komisijos narių nuomonė ir favoritai taip pat išsiskiria, o tai savotiškai atspindi, kad ir patys vairuotojai vertina automobilius skirtingai. Vieni daugiau dėmesio skiria valdymo savybėmis, automobilio sportiškumui, kiti – komfortui ar patraukliai kainai. Viena yra aišku, kad šiemet gamintojai rinkai pasiūlė ir pigesnių elektromobilių, kurie lietuviams tampa vis labiau įperkami“, – įžvalgomis dalijosi žurnalistas.

REKLAMA

Išrinkti pretendentai

„Metų automobilis iki 35 000 eurų“ nominacijos nugalėtoju pretenduoja tapti:

  • „Citroën C5 Aircross“
  • Dacia Bigster“
  • Renault 4 EV“

„Metų automobilis iki 55 000 eurų“ nominacijos nugalėtoju pretenduoja tapti:

  • „Kia EV4“
  • Škoda Elroq“
  • „Tesla Model Y Juniper“

„Metų automobilis per 55 000 eurų“ nominacijos nugalėtoju pretenduoja tapti:

  • Audi A6 Avant“
  • Hyundai IONIQ 9“
  • „Xpeng G9“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų