REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
171
„Lidl“ atidarymas (nuotr. Tv3.lt/Ruslano Kondratjevo)

Per penkis šių metų mėnesius bendra reklamos apimtis Lietuvoje paaugo 3,3 proc.. Birželį pirmąsias parduotuves atvėrusi „Lidl Lietuva“ per gegužę jau rikiuojasi šeštoje vietoje didžiausių reklamos užsakovų dešimtuke, o tarp prekybininkų ji - antra, rašo žiniasklaida.

171

Per penkis šių metų mėnesius bendra reklamos apimtis Lietuvoje paaugo 3,3 proc.. Birželį pirmąsias parduotuves atvėrusi „Lidl Lietuva“ per gegužę jau rikiuojasi šeštoje vietoje didžiausių reklamos užsakovų dešimtuke, o tarp prekybininkų ji - antra, rašo žiniasklaida.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Žvelgiant į 5 mėnesių statistiką, „Lidl Lietuva" yra 32 vietoje, tačiau jau gegužę, prekybos tinklui pradėjus aktyvią komunikaciją, šis prekės ženklas iš karto šoktelėjo į didžiausių reklamos užsakovų dešimtuką, rodo tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT reklamos monitoringas.

REKLAMA

„Žvelgiant į reklamos užsakovus, labiausiai savo reklamos biudžetus didino maisto papildų gamintojas „Vox Pharmaceutica“. Šio užsakovo išlaidos reklamai, lyginant su praėjusių metų pirmais penkiais mėnesiais, išaugo puspenkto karto. Tris kartus išlaidas reklamai didino „Benu“ vaistinių tinklas, du kartus - mobiliojo ryšio operatorius „Bitė“. Sausio-gegužės mėnesiais aktyviai reklamavosi ir į Lietuvos rinką žengęs prekybos tinklas „Lidl“, – pranešime spaudai sakė „TNS LT“ Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Vertinant tik prekybos tinklų kategoriją, šią gegužę daugiausia reklamavosi „Maxima“, jai teko 31 proc. šio segmento investicijų. Antra - „Lidl Lietuva“, simboliškai aplenkusi „Iki“ parduotuves valdančią „Palink". Atitinkamai šių prekybos tinklų reklamos investicijos siekė 22,3 ir 22,1 proc.. Ant ketvirtojo laiptelio iš prekybininkų - „Rimi“ (12 proc. reklamos investicijų).

Per pirmus penkis šių metų mėnesius labiausiai (102 proc.) išaugo interneto ir mobiliojo ryšio reklamos žiniasklaidoje apimtys, 89 proc. - saldumynų ir konditerijos gaminių ir 86 proc. skalbimo priemonių reklamos apimtys.

Tuo metu pernai sparčiai augę smulkiųjų vartojimo kreditų reklamos biudžetai, šiais metais mažėjo 62 procento. Taip pat 49 proc. mažėjo mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelių ir 33 proc. alaus reklamos investicijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų