REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Naujienų portalo „Balsas.lt“ redakciją šį rytą pasiekė pasipiktinusios skaitytojos laiškas. Vienoje sostinės poliklinikoje apsilankiusi moteris skundžiasi netvarka gydymo institucijų sistemoje. Ar buvote atsidūrę panašioje situacijoje? Komentarų skiltyje kviečiame dalintis savo patirtimi ir pastabomis.

Naujienų portalo „Balsas.lt“ redakciją šį rytą pasiekė pasipiktinusios skaitytojos laiškas. Vienoje sostinės poliklinikoje apsilankiusi moteris skundžiasi netvarka gydymo institucijų sistemoje. Ar buvote atsidūrę panašioje situacijoje? Komentarų skiltyje kviečiame dalintis savo patirtimi ir pastabomis.

REKLAMA

„Esu pasipiktinusi netvarka Lietuvos sveikatos įstaigų sistemoje. Prieš savaitę internetu užpildžiau registracijos formą pas savo šeimos gydytoją. Kadangi pastaruoju metu jaučiau didžiulę įtampą, mane kankino nemiga, o širdis krūtinėje daužėsi tokiu ritmu, kuris mane privertė sunerimti, nusprendžiau nejuokauti su sveikata ir apsilankyti pas sveikatos specialistus. Manėte iš to kažką išpešiau? Poliklinikoje manęs laukė ne kas kitas, o absurdiški nuotykiai. Pusvalandžiu anksčiau atsidūrusi gydymo įstaigoje nutariau pasitikrinti registratūroje, ar iš tiesų mano kortelė jau guli gydytojos kabinete ar man ją reikia pasiimti pačiai. „Jūsų gydytojos nebėra“, - kiek sutrikusiu balsu ir nustebusiu žvilgsniu man tarė registratūros darbuotoja. Dar kartą pasakiau gydytojos pavardę ir laiką, kuriam užsirašiau. „Ne, nebėra. Ji jau antra diena kaip pas mus nedirba. Likote be gydytojos“, - toliau sutrikusi it žirnius į sieną žodžius bėrė poliklinikos darbuotoja. Kaip suprasti, kad likau be gydytojos?? Jaučiau kaip manyje kyla pyktis, širdis vėl pradėjo plakti smarkiau.

„Na, o ką man dabar daryti?“, - paklausiau kiek retoriškai, nesitikėdama rišlaus atsakymo iš patogiai kėdėje įsitaisiusios blondinės, gurkšnojančios kavutę. „Na, mes jus galime pamėginti užrašyti pas kurią nors kitą gydytoją, bet nežinau, kiek jums teks laukti. Geriau ateikite kitą savaitę, galbūt jau būsime jus perrašę. Matau, kad pas mane pažymėta, kad jums turėjome skambinti. Ar mes jums nepaskambinome?“, - ir toliau sutrikusiu tonu klausė mergina. Nors mano išmanusis telefonas gana kaprizingas, tačiau patvirtinau, kad jokių praleistų skambučių neradau. „Na tai matyt pamiršome paskambinti. Jums teks ateiti kitą kartą. Galiu pakviesti seselę, kad išrašytų kokiu vaistukų raminančių nuo simptomų, kuriuos minėjote. Bet geriau ateikite tuomet kai surasime jums gydytoją“, - pamačiusi mano pykčiu perkreiptą veidą lėtai tarė mergina.

Ateikite tuomet, kai surasime? Matyti, daugiau nėra, ką veikti dirbantiems žmonėms, matyt, juokais kreipiamasi į vadinamuosius „specialistus“ iš didžiosios S, kuomet sveikata pradeda šlubuoti ir nori sužinoti, ką reikėtų daryti, norint išvengti jos sutrikimų. Toks sveikatos priežiūros specialistų abejingumas kviečia rimtai susimąstyti ar Hipokrato priesaika nėra tik gražus tuščiažodžiavimas.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų