REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ perspėja apie sukčių elektroninius laiškus, kuriais tariamai siunčiamos „Tele2“ sąskaitos už ryšio paslaugas. Tokie laiškai pasiekia atsitiktinius elektroninio pašto naudotojus, nebūtinai „Tele2“ klientus.

REKLAMA
REKLAMA

Sukčiai laiške rašo apie atsiųstą „Tele2“ sąskaitą ir kviečia ją peržiūrėti prie laiško prisegtame ZIP archyve. Atidarius jį, aktyvuojasi vadinamasis Trojos virusas, kuris apkrečia kompiuterį, sakoma bendrovės pranešime.

REKLAMA

Bendrovė perspėja klientus būti atsargiems ir gavus tokį laišką, jį ignoruoti ir prisegtų dokumentų neatidaryti. „Tele2“ primena, kad klientams sąskaitų ar archyvuotų dokumentų elektroniniu paštu nesiunčia.

Pasak „Tele2“ atstovų, bendrovės klientai iš bendrovės gauna tiktai pranešimus, kad sąskaita yra paruošta ir ją galima rasti „Tele2“ savitarnos svetainėje mano.tele2.lt.

Trojos virusai gali platinti savo kopijas kompiuterių tinkluose ar suteikti sukčiams nuotolinę prieigą prie kompiuterio. Dažnai jie naudojami informacijos vagystėms – nusikaltėliams persiunčia svarbią informaciją, pavyzdžiui, slaptažodžius ar banko sąskaitų duomenis

REKLAMA
REKLAMA

Pasak bendrovės atstovų, Trojos virusai dažnai paslepiami prie laiško prisegtuose ZIP ar RAR archyvų failuose. Taip pat jie gali būti pasiekiami paspaudus nuorodą elektroniniame laiške. IT saugumo specialistai pataria visais atvejai atsargiai elgtis su neaiškiomis bylomis ir nuorodomis, o iškilus abejonėms – paklausti siuntėjo, ar tikrai siuntė laišką. Jei abejonių keliantį laišką su nuorodomis ir prisegtais archyvais atsiuntė nepažįstamas siuntėjas – jį geriau ignoruoti.

Kompiuterinių virusų žalos prevencijai siūloma naudoti naujausią antivirusinę programinę įrangą ir atnaujinti virusų duombazes, o patyrus žalą kreiptis į kompiuterinės įrangos specialistus, sakoma pranešime.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų