Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Peugeot“ pristatė radikalų koncepcinį modelį „Polygon“, kuris demonstruoja technologijas, kurias serijiniuose automobiliuose pamatysime jau nuo 2027 metų. Tai nėra tik statinis maketas – gamintojas pabrėžia, kad šis futuristinis, mažiau nei 4 metrų ilgio automobilis yra pilnai važiuojantis prototipas.

„Peugeot“ pristatė radikalų koncepcinį modelį „Polygon“, kuris demonstruoja technologijas, kurias serijiniuose automobiliuose pamatysime jau nuo 2027 metų. Tai nėra tik statinis maketas – gamintojas pabrėžia, kad šis futuristinis, mažiau nei 4 metrų ilgio automobilis yra pilnai važiuojantis prototipas.

REKLAMA

Ryškiausia naujovė slypi salone. „Peugeot“ atsisako tradicinio apvalaus vairo ir keičia jį į „Hypersquare“ sistemą. Tai stačiakampio formos valdiklis, kurio kampuose įrengti lietimui jautrūs paviršiai, leidžiantys valdyti pagrindines funkcijas nepaleidžiant vairo.

Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.

REKLAMA
REKLAMA

Ši sistema veikia „steer-by-wire“ principu, visiškai pašalindama mechaninį ryšį tarp vairo ir ratų. Pasak inžinierių, tai leidžia filtruoti nereikalingas vibracijas ir užtikrinti išskirtinį manevringumą. Važiuojant lėtai vairas tampa itin jautrus (reikia mažiau sukti), o dideliu greičiu – stabilus ir preciziškas.

REKLAMA

Tradicinį prietaisų skydelį čia keičia kita inovacija – didžiulis „Micro-LED“ ekranas, projektuojamas tiesiogiai ant priekinio stiklo. Tai sukuria švaresnę vairuotojo aplinką ir leidžia informaciją matyti nenukreipiant žvilgsnio nuo kelio.

Išorės dizainas, aštrių kampų ir geometrinių formų derinys, atrodo lyg būtų atvykęs iš virtualios realybės. Ir tai nėra atsitiktinumas. Automobilis stilistiškai susietas su populiariu vaizdo žaidimu „Fortnite“.

Tačiau po agresyvia išvaizda slepiasi tvarumo idėjos: kėbulo ir interjero dalys  buvo pagamintos naudojant perdirbtas medžiagas bei 3D spausdintuvą. Be to, pabrėžiamas moduliškumas. Vairuotojai galėtų patys per kelias minutes pasikeisti salono apdailos elementus ar net vairo paviršių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų