Internete pirkusi vilnietė gailisi: liko be kortelės ir papuošalų

Vietoje išsvajotų auskarų ir sutaupytų kelių šimtų eurų – savaitė be mokėjimo kortelės ir baimė prarasti 50 eurų. Tokioje situacijoje atsidūrė įspūdingomis papuošalų nuolaidomis internete susiviliojusi vilnietė Silvija. Banko atstovai teigia, kad šios merginos likimo kas savaitę sulaukia nemažai gyventojų, o tokiose situacijose pranešti apie įtartiną pirkinį reikia nedelsiant.

Pinigai (nuotr. Fotodiena.lt)

Nuolaidos nepaliko abejingos 

Daugiau nei šimtą eurų kainuojantys auskarai vos už 8,99 euro, apyrankės ir kiti papuošalai su 81 proc. ar net 89 proc. siekiančiomis nuolaidomis. Ir visa tai už garsaus ir gana brangaus prekės ženklo „Pandora“ gaminius. Reklama su tokia informacija sekmadienį užkliuvo už vilnietės Silvijos akių, jai naršant socialiniuose tinkluose.

„Tai buvo vadinamojo „juodojo penktadienio“ savaitė, kurios metu skelbimų apie įvairias nuolaidas internete buvo apstu. Pamačiusi sau aktualią „Pandora“ papuošalų reklamą, ant jos paspaudžiau, ir atsidūriau patikimai atrodžiusioje svetainėje, adresu pjewelrymost.com. Joje buvo pristatytos kone visos prekės, kurias galima rasti ir originaliose „Pandora“ parduotuvėse.

REKLAMA

Svetainė prisistatė šio prekės ženklo platintoju. Be to, matėsi kontaktų skiltis, informacija apie prekių grąžinimą, viskas kaip ir įprastoje elektroninėje parduotuvėje“, – pasakojo Silvija.

Į pirkinių krepšelį mergina įsidėjo auskarų porą ir keletą apyrankėms skirtų karoliukų. Visa tai jai atsiėjo beveik 50 eurų, kuomet originalioje parduotuvėje piniginė būtų palengvėjusi bent keliais šimtais.

Tačiau vos suvedusi mokėjimui būtinus duomenis, vilnietė negavo jokio pirkimą patvirtinančio elektroninio laiško. Po poros valandų ji kreipėsi kontaktuose nurodytu elektroninio pašto adresu, prašydama suteikti informaciją apie tai, kada pirkinys atkeliaus ir koks yra užsakymo numeris, tačiau atsako nesulaukė.

„O kai antradienį suvedžiau svetainės adresą, norėdama į juos kreiptis dar sykį, pamačiau „Google“ perspėjimą, kad tinklalapyje lankytis nerekomenduojama, nes jis galimai priklauso sukčiams. Vos tai pamačiusi iš karto puoliau skambinti budinčiu banko telefono numeriu.

Išdėsčius situaciją, buvo paaiškinta, kad reikia blokuoti esamą mokėjimo kortelę ir gaminti naują, kuri mane pasiektų per 7 dienas. Konsultantė nuramino, kad, tikėtina, šiuo atveju pinigai bus grąžinti, bet visas procesas gali užtrukti iki keleto mėnesių. Tiesa, man pasisekė, pinigus atgavau jau kitą dieną po pietų“, – pasakojo nukentėjusi mergina.

Silvija dievagojosi pasijutusi mulke, kad taip lengvai užkibo už sukčių kabliuko – šiandien jai pačiai akivaizdu, kad tikėti 80 ar 90 proc. dydžio nuolaidomis yra naivu.

Papuošalus siūliusi pjewelrymost.com svetainė jau nepasiekiama

Sukčius išduodančių signalų – ne vienas 

Kaip tv3.lt patikino „Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius, nepaisant saugumo ekspertų perspėjimų, kiekvieną savaitę sukčių reklamuojamais išpardavimais susivilioja nemažai gyventojų. Paprastai sukčiai naudojasi populiarėjančia prekyba internetu ir naudoja universalų jauką – žinomų gamintojų prekių siūlo įsigyti pritaikius 80 ar 90 proc. nuolaidą.


Rašyti komentarą...
n
ndjdod
2018-12-01 10:52:10
Pranešti apie netinkamą komentarą
kodel neraso parduotuves adreso daug daugiau padetu
Atsakyti
-1

S
Sig
2018-12-01 11:25:13
Pranešti apie netinkamą komentarą
Tai kad parašė. Pačioje pradžioje
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (3)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų