Nors atnaujinti viso Vilniaus viešojo transporto dėl lėšų trūkumo nepavyks, tačiau numatomos reikšmingos pertvarkos: pigiau kainuojantys Lietuvoje surenkami troleibusai, autobusų ir troleibusų parko sujungimas, maršrutų optimizavimas ir kiti pokyčiai.

Pirmųjų lietuviškų troleibusų sostinės gatvėse dar teks palaukti bent iki kitų metų pradžios. Ir nors nemažai darbų jau atlikta, vis dar laukiama svarbiausių troleibusų dalių – ūsų ir aukštos įtampos įrangos. Sumontavus juos, troleibusai bus išbandyti, patikrintas jų saugumas.

Vilniuje surinktais troleibusais vienu metu galės važiuoti iki 100 žmonių, jie bus patogūs neįgaliesiems ir pagyvenusiems žmonėms.

„Šie troleibusai gali važiuoti be laidų, turi daug kitokių funkcijų, tokių kaip ryšys su dispečerine, kur jis bus nuolatos prižiūrymas, ar nekyla kokių nors gedimų rizika. Taip juos galėsime nuspėti iš anksto“, – naujų troleibusų privalumus vardijo„Vilniaus troleibusų“ generalinis direktorius Vidmantas Striška.

Įmonės vadovas sako, kad pradėti rinkti troleibusus Vilniuje privertė sunkmetis. Nuolat trūksta pinigų įsigyti naujų, o savo jėgomis surinkti troleibusai yra bent trečdaliu pigesni.

„Mieste pakanka senų troleibusų, kurie visi bent po kartą jau remontuoti. Antras kapitalinis remontas kainuotų pernelyg brangiai, tad bandome ieškoti išeičių, kaip spręsti probelemą pigesniu būdu“, – aiškino Vidmantas Striška.

REKLAMA

Parką kItąmet dar papildys ir 13 naujų troleibusų, kurie bus nupirkti už ES fonų lėšas. Pasipildys ir Vilniaus autobusų parkas.

Sostinės vadovai sako, kad kitąmet skolose skendintis viešasis transportas – Vilniaus autobusų ir troleibusų parkai – jungsis. Taip norima ne tik sutaupyti, bet ir pagerinti gyventojų susisiekimą.

„Bus mažiau adminstracijos. Sutapusyme kelis šimtus tūkstančių litų vien valdymo išlaidų. Be to, taip bus išvengta tarpžinybinės konkurenijos. Bus galima efektyviau planuoti maršrutus, nes viskas vyks vienoje vietoje“, – apie būsimas permainas viešojo transporto sferoje kalbėjo Vilniaus meras Artūras Zuokas.

Vilniaus savivaldybė gelbėti nuostolingai dirbantį sostinės viešąjį transportą nori ir keisdama mikroautobusų maršrutus. Esą šie važiuoja tik pelningais maršrutais ir tik esant dideliam žmonių srautui. Tad pakeitus mikroautobusų maršrutus, visuomeninis transportas dirbtų pelningiau.

Giedrius VITKAUSKAS


Rašyti komentarą...
t
traktoristas
2011-10-17 09:27:54
Pranešti apie netinkamą komentarą
jei be laidu tai jau ne troleibusas, juk automobiliu varomu elektros varikliais nevadiname troleibusais... Be to cia jokia naujiena Kaune irgi buvo pameginta rinkti ne tik troleibusus, bet ir autobusus... "Uztvindeme" visa Europa savo nauja produkcija, o kadangi " visi" apsipirko gamyba teko nutraukti... Matau tokia pacia perspektyva ir Vilniuje ir giesmes tos pacios, atsiet produkcija bus pigesne...Norint pritraukti investiciju visada piesiamas smagus vaizdelis, kai reikia pateikti saskaita kaina isauga keleriopai...Nes logika sako pati uz save-nuo kada Lietuviska preke pigesne???
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (1)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų