„Eurovaistinei“ skirta bauda už klaidinančią reklamą apie nuolaidas pensininkams

Vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie senjorams taikomas nuolaidas klaidino vartotojus. Už Reklamos įstatymo pažeidimą bendrovei skirta 8 688 Eur bauda, pranešė Konkurencijos taryba.

Eurovaistinė (nuotr. Tv3.lt/Ruslano Kondratjevo)

„Eurovaistinė“ 2018 m. rugsėjo, spalio ir gruodžio mėnesiais nacionalinėje televizijoje ir 36 gydymo įstaigose skleidė reklamą, kurioje įgarsinta informacija apie vaistinių tinkle senjorams taikomas nuolaidas pateikus „Senjoro“ kortelę ir akcentuota, kad jos taikomos visada ir visoms prekėms, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Konkurencijos tarybos vertinimu, vidutinis vartotojas, išgirdęs tokią informaciją, galėjo suvokti, kad nėra papildomų sąlygų, norint pasinaudoti pasiūlymu. Vis dėlto papildomų sąlygų buvo – nuolaidos taikytos tik perkant ne mažiau nei tris pilnas prekių pakuotes. Be to, kai kurioms prekėms reklamoje nurodytos nuolaidos buvo netaikomos.

Nors informacija apie sąlygas ir išimtis buvo pateikta tekste reklamoje, tačiau rugsėjį ir spalį transliuotuose reklamos klipuose ji rodyta labai trumpai reklamos pabaigoje apačioje mažu šriftu, o gruodį – visą reklamos rodymo ekrane laiką, tačiau taip pat mažu šriftu.

REKLAMA

Institucijos ekspertai nustatė, jog reklamoje didelės apimties tekstas apie nuolaidų taikymo sąlygas buvo sunkiai įskaitomas, ypač atsižvelgiant į tai, kad reklama skirta senjorams, kurie gali nepastebėti, neįskaityti ar nespėti perskaityti pateikiamos informacijos ir dėl to būti suklaidinti. Klaidinantį reklamos pobūdį patvirtina ir gauti vartotojų skundai.

Institucija, atsižvelgusi į tai, kad klaidinanti reklama apie nuolaidas buvo skirta pažeidžiamai vartotojų grupei – senjorams, taip pat įvertinusi pažeidimo trukmę ir labai didelį mastą, bendrovei „Eurovaistinė“ skyrė maksimalią 8 688 Eur baudą.

Nesupranta, už ką baudžia

„Eurovaistinės“ komunikacijos vadovė Asta Valatkevičienė tikino, kad aiškiai informuoti klientus apie visus pasiūlymus ir akcijas yra bendrovės prioritetas ir jokiais reklamos projektais ar veiksmais neturima nė menkiausio ketinimo klientų klaidinti ar nepakankamai juos informuoti.

„Juolab vyresnio, pensinio amžiaus žmonėms, kuriems taikome atskirą, ypatingo mūsų dėmesio reikalaujančią, stiprią Senjorų lojalumo programą. Tenka apgailestauti, kad mūsų argumentai ir įrodymai nebuvo išgirsti, todėl su tokia Konkurencijos tarybos (KT) išvada negalime sutikti“, – aiškino vadovė.

Anot jos, didžiausią nuostabą kelia tai, kad pirmą sykį per daugelį metų KT taiko sankcijas už reklamą, kuri yra tapusi rinkos standartu:

„Daugelis prekių ir paslaugų tiekėjų kuria ir transliuoja tokias reklamas ir jos institucijoms iki šiol neatrodė netinkamos ar vertos perspėjimų. Nelabai suprantame, kodėl šiuo atveju buvo nuspręsta taikyti sankcijas būtent mums.“

A. Valatkevičienė aiškino, kad minimas reklamos klipas yra tik dalis didelės Senjorų lojalumo kampanijos, o išsami ir aiški informacija apie ją jau ne pirmus metus transliuojama įvairias skirtingais kanalais.


Rašyti komentarą...
D
DINA
2019-07-18 13:18:09
Pranešti apie netinkamą komentarą
apsimeta durniais aisku kad tos papildomos salygos surasytos smulkiom raidelem kad ne tik senjorui sunku perskaityti o skelbia kad nuolaida visoms prekems nepasako kad reikia pirkti 3 prekes
Atsakyti
0

M
Man
2019-07-18 23:49:06
Pranešti apie netinkamą komentarą
pasiūlė pirkti tris prekes, tai vienai pritaikė nuolaidą, o dviem ne. Apsižiūrėjau tik grįžus namo. Tų kitų prekių, man nelabai ir reikėjo....
Atsakyti
0

D
Daiva
2019-07-18 17:30:18
Pranešti apie netinkamą komentarą
Perkant tris prekes ,jų kaina dar turi būti ne pigesnė kaip nurodyta.
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (3)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų