• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kinija vykdo alternatyvių geležinkelio kelių statybas, kurie padės prekėms iš Kinijos (įskaitant ir tokias lietuvių pamėgtas prekyvietes, kaip „Temu“ ar „AliExpress“, jeigu šios nuspręstų sandėliuoti daugiau prekių Europoje) Europą pasiekti daug greičiau, praneša „Euronews“. 

Kinija vykdo alternatyvių geležinkelio kelių statybas, kurie padės prekėms iš Kinijos (įskaitant ir tokias lietuvių pamėgtas prekyvietes, kaip „Temu“ ar „AliExpress“, jeigu šios nuspręstų sandėliuoti daugiau prekių Europoje) Europą pasiekti daug greičiau, praneša „Euronews“. 

REKLAMA

Pietų Kinijos paštas teigia, kad Čongčingo miestas greitai tapo strateginiu Kinijos prekybos tinklo centru, o jo modelis, jei ir toliau bus sėkmingas, galėtų įkvėpti vyriausybę imtis panašių investicijų šalies vakaruose. Kasdien Čongčingas tvarko šimtus siuntų, jungiančių Pietryčių Azijos šalis, tokias kaip Vietnamas ir Singapūras, su Europa, įskaitant Vokietiją ir Lenkiją, naudodamas greituosius traukinius. 

Trumpesnis pristatymo laikas

Pristatymo laikas sausumos keliais yra 10–20 dienų trumpesnis nei pristatymas laivais. 2023 m. pradėjus veikti ASEAN greitajam traukiniui, prekių gabenimo laikas tarp Hanojaus ir Čongčingo sutrumpėjo iki vos penkių dienų, o iš ten prekės į Europą bus pristatomos per mažiau nei dvi savaites.

REKLAMA
REKLAMA

Kai kurie apžvalgininkai teigia, jog Kinijos sprendimas pasirinkti Čongčingo miestą yra ne tik logistinis, bet ir geopolitinis. Prekybos karas tarp Kinijos ir JAV parodė, kad Kinijai yra per daug pavojinga būti priklausomai nuo Vakarų įtaką turinčių tarptautinių jūros kelių, tokių kaip Sueco kanalas, Hormūzo ir Malakos sąsiauriai.

REKLAMA

Kelionė per Rusiją taip pat tapo rizikingesnė dėl tebevykstančio karo Ukrainoje ir kai kurių Kinijos krovinių konfiskavimo 2023 m.

Siekdama išvengti nesaugių kelių, Kinija pradėjo kelio per Kazachstaną ir Kaspijos jūrą statybas. Tiesa, neišvengiama sunkumų, susijusių su muitinės procedūrų vilkinimu, didelėmis išlaidomis bei prasta infrastruktūra.

Pirkėjai ne kartą skundėsi, kad siuntos iš tokių parduotuvių kaip „Temu“ neretai keliauja savaites, o kartais – net ir mėnesį.

REKLAMA
Perku iš temu labai daug pinigų sutaupau nei čia Lt pirkti .
Pirkdami prekias LT is prekybininku(Norfa, Maxima, Topo centrai ir pns)ant kuriu stovi made in China ir uz jas sumokedami ciut ne dvigubai daugiau tai jau nusiperkat ale gera prekia kokybiska ir pns? Bet jei perkat tiesiai is China is tokiu svetainiu kaip Aliexpres, temu, shein, alibaba ir pns, tai jau ale sss...perkat? Gaunat ta pacia prekia, nepermokat minimum 2x, plius jei kazkas blogai jie iskart grazina bapkes ne kaip cia LT is pardes perki, nebeveikia ir jie vartos kad nekalti ir nera pinigu grazinimo garantijos, pirkau androida masinai, LT kaina 900eu, os aliexpress su muitu 370eu, zvejybai masalai(guminukai) cia zveju pardeje apie 10eu iseina, is Temu ir visu kitu China tokie pat iki 1eu tad nebepjaukyt grybo, ta pati preke yra tiek kad pigiau, ar cia rauda tie kas perparduoda prekias is China, nes byznio nebera zmones patis gali issirinkti viska ko riekia
Kas is to kad is Kinijos atvyks greiciau? Man atvyksta dazniausiai per 5-6d. Bet apie 10-12d laukiu kol musu tinginiai pristatys. Parasai tai dar meluoja kad ne Lietuvoje siunta. Nors realiai ji ismuitinta
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų