REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sportiškų vokiškos markės automobilių vairuotojų reputacija artimiausiu metu į teigiama pusę greičiausiai nesikeis. Šį kartą akmenį į savo daržą jie metė patys – po Didžiojoje Britanijoje atlikto tyrimo, kurio metu vairuotojų buvo klausiama, kaip dažnai jie naudojama garsinį signalą pasitvirtino įtarimai, kad įžūliausi yra būtent BMW vairuotojai – rašo telegraph.co.uk.

REKLAMA
REKLAMA

Webuyanycar.com portalo užsakytoje apklausoje, kurioje dalyvavo du tūkst. respondentų, 53 proc. BMW vairuotojų prisipažino, kad kur nors važiuodami nors vieną kartą panaudoja garsinį signalą. Tai yra beveik tris kartus daugiau nei šalies vidurkis, kuris tyrimo duomenimis siekia 18 proc. Priešingoje skalės pusėje atsidūrė „Nissan“ vairuotojai – 95 proc. jų tvirtino, kad niekada nenaudoja signalo arba daro tai tik iškilus avarinei situacijai.

REKLAMA

Didžiausių mėgėjų spausti garso signalą gretose taip pat atsidūrė „Jaguar“ vairuotojai – 45 proc. jų nesusivaldo nepatriukšmavę kiekvieną kartą kur nors važiuodami, toliau sekė „Fiat“ vairuotojai, iš kurių 43 proc. laiko ranką ant signalo. Toliau seka „Audi“ ir „Saab“ vairuotojai – atitinkamai 39 ir 29 proc. jų linkę triukšmauti.

Kaip skelbiama tyrimo rezultatuose, svarbiausios priežastys, dėl kurių vairuotojai yra linkę signalizuoti yra priešais juos užlendantis kitas automobilis (52 proc. apklaustųjų) ir kuomet kita transporto priemonė nepajuda iš vietos užsidegus žaliam šviesoforo signalui (51 proc.). Įdomu tai, kad įspėti apie galimą pavojų kitus eismo dalyvius signalą naudoja tik 29 proc. apklaustųjų.

REKLAMA
REKLAMA

Vairuotojai taip pat pripažino, kad garso signalą naudoja matydami kolegas už vairo kalbančius mobiliaisiais telefonais, kuomet kelyje maišosi dviratininkai arba siauruose užmiesčio keliukuose įspėdami apie tai, kad artėja link posūkio.

Daugelis respondentų taip pat negalėjo tiksliai atsakyti, kam gi iš tiesų turėtų būti naudojamas garso signalas. 10 proc. atvirai prisipažino, kad tiesiog nežino to, 52 proc. buvo įsitikinę, kad signalas reikalingas norint įspėti kitus eismo dalyvius ir pėsčiuosius apie pavojų, o 51 proc. pareiškė, kad jis gali būti naudojamas tiktai dieną.

Šeši proc. apklaustųjų manė, kad signalas turėtų būti naudojamas tiktai pykčiui išreikšti, tiek pat taip pat tvirtino, kad jis reikalingas įspėti kitiems apie tai, kad jie atvažiuoja arba kažko laukia. Dar trys proc. pažymėjo, kad signalas naudojamas norint atkreipti pažįstamų žmonių dėmesį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų