Iš lūpų į lūpas perduodamas patarimas sako, jog jei pamatysi danguje krentančią žvaigždę, greitai sugalvok norą. Jis išsipildys ir visus metus būsi laimingas ir sveikas. Vienintelis minusas, kad nepasakoma, kas atsakingas už noro išpildymą. Ar tas žiburys, kuris sudegė?

Kai iš medžiagos formavosi Saulės sistemos planetos, Jupiteris neleido susidaryti dar vienai planetai. Manoma, kad dauguma asteroidų yra iš šios medžiagos. Jie skrenda tarp Marso ir Jupiterio. Šioje erdvėje skrenda nykštukinė planeta Cerera. Anksčiau ji buvo vadinama asteroidu. Jos diametras yra apie 1000 kilometrų. Didžiausi asteroidai yra apvalūs kaip planetos. Jų gravitacijos jėga nugalėjo cheminių jungčių jėgas ir trintį. Ilgainiui dangaus kūnui suteikė rutulio formą. Mažesni asteroidai atrodo kaip uolos, skeveldros, netaisyklingos formos akmenys. Jų paviršius išvarpytas kaip po karo.

Vilniaus universiteto astronomas Kazimieras Černis yra daugiausiai asteroidų ir kometų atradęs Lietuvos astronomas. Kazimieras dešimtmečius paskyrė asteroidų medžioklei. O atradęs naują iki tol nematytą asteroidą, atradėjas turi teisę dangaus kūnui suteikti vardą. Interviu su juo žiūrėkite „Mokslo sriubos“ siužete