REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
0
TV3

Kompaktiškas ir ganėtinai ryškus, galimi itin įvairūs stilizavimo variantai. Taip galima apibūdinti prancūzišką „Renault Captur“. Šį automobilį „Renault“ rinkodaros specialistai nutaikė jaunų miestiečių šeimų ir moterų tikslinei auditorijai. Tad koks jis, „Renault Captur“? Ar tai vertas dėmėsio automobilis, ar šių dienų rinkodaros specialistų dirbtinis darinys?

REKLAMA
REKLAMA

Kas jis toks?

Automobilio išvaizda yra ganėtinai ryški. Tiesa, prancūzai nesiryžo pasaulio stebinti ekstravagantiškais sprendimais ir tai galima suprasti – visokių nesuprastų stiliaus eksperimentų buvo „Twingo“, „Fluence“ ir kituose modeliuose, tad „Captur“ stilistai pasirinko ramesnį kelią. Tai į naudą – automobilis atrodo vientisai, o norintiems ryškių akcentų padės praktiškai neribotos automobilio stilizavimo galimybės.

REKLAMA

„Renault Captur“ pasižymi miesto visureigio proporcijomis, didesne prošvaisa, tačiau tai tik priekiniais ratais varomas automobilis. Kodėl? O gi todėl, kad pirkėjams reikia būtent tokių automobilių. Pirkėjams reikia visureigio išvaizdos, didesnės prošvaisos, bet užtenka ir priekinių varomų ratų. Tiesiog toks automobilis yra gerokai taupesnis.

Kompaktiškas, bet pakankamai erdvus

„Renault Captur“ gaminamas kaip pagrindą naudojant naujojo „Renault Clio“ platformą. Mažylis? Ne visai. „Captur“ yra ne tik gerais 10 centimetrų aukštesnis už „Clio“, bet ir gerokai ervesnis viduje. Štai ant galinių automobilio pasosčių vietos yra panašiai, kaip „Laguna“ modelyje. Na, galima pasigesti nebent centrinio ranktūrio. Tačiau bendro vaizdo tai pernelyg negadina – „Captur“ visai šauniai tinka šeimyninio automobilio rolei.

REKLAMA
REKLAMA

Nors šeimyniniame automobilyje visokių nišų ir lentynėlių nėra daug, tačiau viską atperka įspūdingo dydžio daiktadėžė. Ji ne tik didžiulė, bet ir įdomiai veikia – daiktadėžė ne atsidaro, o išvažiuoja kaip kokios komodos stalčius. Tokio paprasto ir kartu žavaus sprendimo dar neteko regėti jokiame kitame automobilyje. Dar viena smulkmena, kurią turėtų įvertinti potencialūs pirkėjai – krėslų apmušalai. Atsegus paprasčiausius užtrauktukus apmušalus galima nuimti ir išskalbti skalbyklėje. Labai praktiška.

Gana erdvi ir bagažinė su dvigubu dugnu. Jos tūris – 377 litrai. Na o stumtelėjus (galinės sėdynės stumdomos, tad galima palikti daugiau vietos arba bagažui, arba keleiviams) galines pasostes bagažinės tūris padidėja iki 455 litrų. Kaip kompaktiškam automobiliui tai jau solidus rodiklis. Pvz., „Megane“ bagažinės tūris šiek tiek mažesnis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Važiuojam. Ramiai, bet teisingai

Šių eilučių autoriui bandymų dienoms į rankas pakliuvo „Captur“ su 1,5 litro darbo tūrio dyzeliniu varikliu. Šis motoras naudojamas daugelyje „Renault“, „Dacia“ ir „Nissan“ modelių. Kaip ir „Captur“ versijos su benzininiais 1,2 ir 1,4 litro darbo tūrio benzininiais motorais (pastaruosius teko šiek tiek pačiupinėti per oficialų automobilio pristatymą), dyzeliukas gal kiek ir silpnokas. Tačiau šio pastebėjimo nederėtų vertinti kaip priekaišto – šio teksto autorius yra aktyvaus, energingo vairavimo stiliaus mėgėjas. Na o tipiniai „Captur“ pirkėjai turėtų vertinti kad ir pakankamai greitą, bet ramų vairavimą. Tokiems rėžimams dyzelinis „Captur“ puikiai tinka. Motoras tylus, elastingas ir labai ekonomiškas net ir gana greitai važiuojant.

REKLAMA

Visai šauniai suderinta ir pakaba. Automobilis rieda minkštai, tačiau vadinamų pramušimų įvažiavus į duobes nepastebėjome. Kaip ganėtinai aukštas automobilis su nemenka prošvaisa „Captur“ visai inteligentiškai rieda posūkiuose – taip jis kažkiek svyra, tačiau ryšys tarp vairuotojo ir automobilio išlieka visuomet. Visgi, moka prancūzai gana žaismingai suderinti pakabas.

Pirkėjams turėtų patikti

Šių eilučių autoriui „Captur“ paliko gerą įspūdį. Ne, tai nėra tas automobilis kurį pirkčiau sau. Aš turiu šeimą, mano penkiametė dukrytė visai šauniai jautėsi šiame linksmame automobilyje ir visai nepavargo pervažiavus visą Lietuvą. Tačiau šių eilučių autoriui „Captur“ pasirodė šiek tiek moteriškai pižoniškas, jis skirtas miesto stileivoms. Na, bet viskas jame be priekaištų, viskas savo vietose, jis teisingai važiuoja. Jaunos šeimos ir moterys, panašu, žavėsis šio automobilio stilizavimo galimybėmis. Be to, „Renault Captur“ yra 6,5 tūkst. litų pigesnis už tiesioginį konkurentą „Nissan Juke“ – „Captur“ kaina prasideda nuo 47 tūkst. litų. Tad tai nors ir subjektyvi nuomonė, leisiu sau prognozuoti „Renault Captur“ sėkmę rinkoje.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų