REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jūsų išmanieji telefonai yra tarsi lobių skrynia mobiliesiems operatoriams, telefonų gamintojams ir reklamos agentūroms. Nors jūs apie tai galbūt net nesusimastote, tačiau telefonas apie jus žino beveik viską, o mobilieji operatoriai nuolat ieško būdų kaip tą informaciją parduoti.

REKLAMA
REKLAMA

Šiandien dauguma duomenų yra nuolat dalinamasi bevieliu internetu su trečiosiomis šalimis, o šios, savo ruožtu, gautą informaciją panaudoja reklamos ir kitais tikslais. Išmanieji telefonai žino kur lankotės, ką perkate ir kokias programėles naudojate. Tuo tarpu mobilieji operatoriai žino jūsų amžių, lytį, gyvenamąją vietą, vardą ir kontaktinius duomenis.

REKLAMA

Sudėkite visą šią informaciją į vieną vietą ir pabandykite pagalvoti ar reklamos agentūrai ji būtų naudingą. Jei vis dar galvojate, atsakysime už jus. Tokia informacija joms yra neįkainojama.

Ryšių technologijų specialistas Danas Haysas teigia, kad vos tik informaciją apie vartotoją gauna mobilusis operatorius ar telefono gamintojas, žmogus tampa nebe klientu, o preke. Šie tik ir ieško būdų kada, kaip ir už kokią sumą parduoti kliento duomenis.

REKLAMA
REKLAMA

Štai kaip jūsų duomenys galėtų būti panaudoti. Kai jūs laukiate draugo prie parduotuvės, mobilusis operatorius gali nustatyti jūsų būvimo vietą, jis taip pat greičiausiai žino ir jūsų amžių, o tada jau šiuos duomenis perdavus parduotuvei, ji galėtų jūsų telefone parodyti reklamą, kviečiančią užsukti į vidų ir pasinaudoti išskirtiniu asmeniniu pasiūlymu. Negana to, jei parduotuvė turi informacinę interaktyviąją skelbimų lentą, o jūs pro ją einate, joje gali būti atvaizduojami pirkinių pasiūlymai, kurie atrenkami atsižvelgiant į jūsų telefono naudojimo įpročius (tai, kokias programėles naudojate ar ko dažniausiai ieškote internete). Dar nebaisu?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kompanija „Verizon“ jau patvirtino pradedanti pardavinėti informaciją apie savo klientų būvimo vietas. „Cisco“ praeitą savaitę taip pat pristatė „Quantum“ mobiliąją sistemą, kuri padės tokius duomenis, kaip būvimo vieta, panaudoti praktiškai – reklaminės akcijos ir kuponai bus platinami vartotojams realiuoju laiku priklausomai nuo jų lokacijos.

Analitikai spėja, kad 2016-aisiais tokioje suasmenintoje reklamoje suksis 8 milijardai JAV dolerių.

Ką daryti, kad jūsų duomenys nebūtų preke? Aklai nepasirašinėkite visko, ką jums siūlo mobilusis operatorius. Venkite mobiliųjų programėlių iš nepatikimai atrodančių šaltinių. Prieš sutikdami su programėlės naudojimo taisyklėmis pirmiausia jas perskaitykite.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų