REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dėl tiesioginio suki momento perdavimo ratams, elektromobilis atbuline eiga turėtų važiuoti taip pat greitai kaip ir į priekį. Tokia yra teoriją, kurią realiomis sąlygomis „Goodwood“ greičio festivalyje ketina patikrinti „Nissan“ kompanijos atstovai su 100 proc. elektra varomu „Leaf“ sieksiantys greičio rekordo. Garsiąją festivalio 1,87 km ilgio pakilimo į kalną trasą bus mėginama įveikti kuo greičiau, važiuojant atbuline eiga. Taip japonų gamintojas sieks greičiausiai atbuline eiga įveiktos mylios Gineso pasaulio rekordo.

REKLAMA
REKLAMA

Greta tiesioginio traukos perdavimo ratams kaip vieną „Leaf“ privalumų siekiant tokio neįprasto rekordo „Nissan“ įvardina ir grindyse sumontuotų akumuliatoriaus baterijų suteikiamą žemą svorio centrą bei minimalius svyravimus įveikiant posūkius. Taip pat, dėl mažesnio nei įprastiniame automobilyje judančių detalių skaičiaus iki minimumo sumažėja ir techninio gedimo tikimybė siekiant rekordo.

REKLAMA

Pats bandymas siekti rekordo yra ambicingos „Nissan“ reklaminės kampanijos, pavadintos „The Big Turn On“, dalis. Jos tikslas skleisti informaciją apie elektromobilius Europoje. Šia kampanija siekiama įrodyti, kad greta to, jog yra ekologiškas, „Leaf“ taip pat yra praktiškas ir smagus vairuoti automobilis. Už atbuline eiga važiuojančio „Leaf“ vairo bus profesionalus kaskadininkas Terry Grantas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų