REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pajūryje bręsta nauja idėja, geležinkeliu sujungti Kretingą su Palangą. Valdininkai ir bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ atstovai tikisi, kad traukiniu turistai galės kurortą pasiekti tiesiai iš Vilniaus. Tačiau Palangos svečiai aiškina, kad keliauti jiems kur kas labiau patinka automobiliais.

Pajūryje bręsta nauja idėja, geležinkeliu sujungti Kretingą su Palangą. Valdininkai ir bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ atstovai tikisi, kad traukiniu turistai galės kurortą pasiekti tiesiai iš Vilniaus. Tačiau Palangos svečiai aiškina, kad keliauti jiems kur kas labiau patinka automobiliais.

REKLAMA

Netoli viaduko įvažiuojant į Palangą gali išdygti traukinių stotis. Kita jai numatoma vieta dar arčiau kurorto. Pajūryje vis garsiau kalbama apie naują geležinkelio atšaką, kuri sujungtų Kretingą su Palanga.

„Moderniu, elektriniu, begarsiu traukiniu, kuris būtų kaip atrakcija sujungiant pajūrį“, – sako Palangos meras Šarūnas Vaitkus.

Kurorto meras tikisi, jog įgyvendinus šią mintį, iš traukinių stoties į Palangą turistai galės atkeliauti viešuoju transportu. Taip valdininkai planuoja ir sumažinti taršą kurorte, ir sureguliuoti mašinų srautus.

REKLAMA
REKLAMA

„Tie patys vilniečiai, ar kiti Lietuvos regionai galėtų sėst iš Vilniaus į traukinuką ir atvažiuoti į Palangą. Tiesiai į kurortą“, – pasakoja Š. Vaitkus.

REKLAMA

Tačiau Palangoje sutikti turistai į tokius planus žiūri skeptiškai. Žmonės pripažįsta, jog pati mintis bei galimybė įdomi, tačiau sako, kad mašina į kurortą atvykti kur kas patogiau:

„Su traukiniais nelabai važinėjam. Dažniausiai su automobiliais, autobusais.“

„Mes iš Vilniaus su mašina atvažiuojam, kad patogiau būtų. Nes po to vietoje važinėti reikia, jei ne centre gyveni, problema iš karto susidaro, su taksi važinėti ir taip toliau.“

„Nevažiuočiau, bet čia dėl kitų priežasčių. Vis tiek reikia judėti atvykus. Ta prasme, transportas turi būti labai patogus.“

REKLAMA
REKLAMA

O štai bendrovės „Lietuvos geležinkelių“ atstovai aiškina, kad vasaros savaitgaliais traukiniai iki pajūrio pilni žmonių – vienu reisu atvyksta pusšimtis keleivių.

„Tad, tiesiog matydami vasaros metu tokį susidomėjimą pradėjome mąstyti ir apie tokią galimybę – o kas jeigu traukinys vežtų iki pat Palangos?“, – klausia „Lietuvos geležinkeliai“ komunikacijos direktorius Mantas Dubauskas.

Tiesa, tokiu atveju Kretinga taps tik tarpine stotele. Vis dėlto, šio miesto meras tikisi, jog projektas padės sukurti daugiau darbo vietų.

„Ekologinio transporto atsiradimas tikrai būtų paskata mūsų rajono augimui. Ir tai būtų naują idėja, nauja iniciatyva. Tai būtų labai gerai ir sveikintina“, – teigia Kretingos meras Antanas Kalnius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vietiniai kretingiškiai į tokio traukinio idėją žvelgia atsargiai. neva tokiai kelionei irgi mieliau naudotų automobilį ar net sėstų ant dviračių:

„Aš važinėju su savo mašina, nes ir dirbu Palangoje. Net neįsivaizduoju, nesvarstytas klausimas. Vis tiek su savo mašina.“

„Aš tai ne. Aš Palangos nemėgstu. Nežinau, man Kretingos užtenka.“

„Iki Palangos važiuojam su dviračiu, jokių problemų. Na, jeigu neskubi, tai kokias 45 minutes, o jei skubi tai per pusvalandį. Taip, su traukiniu patogiau, bet kol yra jėgų, geriau su dviračiu.“

Tiesa, realius atšakos projektavimo darbus tikimasi prasidėti ne anksčiau nei po dvejų metų. Dar reikia paskaičiuoti kiek tokia linija kainuos bei ar atsipirks. Geležinkelininkai baiminasi, kad neatsitiktų kaip su atnaujintu ir išreklamuotu skrydžiu iš Vilniaus į Palangą. Kurį vos po kelių nusileidimų teko atšaukti, mat tiesiog nebeliko keleivių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų