REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Žurnalas „Naujoji komunikacija“ jau kuris laikas rengia lietuviško interneto „teismus“. Šį kartą teisėjai Vladimiras Lekečinskas, DIP projektų vadovas, Mykolas Stravinskas, projekto „Nepgroup.lt“ vadovas ir Darius Bagdžiūnas, interneto sprendimų kompanijos „Gaumina“ direktorius savo skvarbiais žvilgsniais vertins darbo paieškos portalus: „Cvmarket.lt“, „Cv.lt“ ir „Cvonline.lt“.

REKLAMA
REKLAMA

www.cvmarket.lt

Vladimiras Lekečinskas

CV rinka, turgus, prekybos vieta (vardas sąžiningai leidžia suprasti, kuo būtent čia prekiaujama) pasitinka pakankamai aiškiu skirstymu. Maždaug taip: „take the red pill“ – ir ieškome naujo darbo, „take the blue pill“ – ir ieškome naujų darbuotojų. 

REKLAMA

Būtų net ir visai logiška, jei padalijimas veiktų ir toliau – bet jau darbdavio skyriuje rodomi kitų kompanijų darbo pasiūlymai… Spėjame, kad tai noras pervilioti ieškančio darbuotojų į kitą kompaniją ar šiaip – nežinia ką daryti su šia ekrano vieta? Kurios, beje, pasiėmė daug (bandelė už drąsą), bet kurios nemoka panaudoti – visur tie patys kitų kompanijų darbo skelbimai iš dešinės (grąžinkite bandelę už žioplumą, galima būtų parodyti ką nors man, darbdaviui, įdomaus).

REKLAMA
REKLAMA

Veni, vidi ir... jokio vici. Užrašai (didelėmis raidėmis, kažkam „Capslock“ užsikirto) UŽSISAKYTI DABAR klaidina, nes jokio „dabar“ prekyboje nėra. Registruojantis reikia užpildyti n dešimčių laukų formą. Pildydamas kiek primiršau, ko būtent norėjau „dabar“, taigi verčiau eikite žiūrėti, kaip tai daro „Amazone“.

Nors iš esmės ir registracija nieko nekeičia – net prisijungęs darbdavys, paspaudęs „Užsisakyti dabar“ (su mano „Capslock“ viskas tvarkoje), nieko gero nepamato. Panašus į apklausą paslaugų sąrašas iš kairės (o juk jau buvau išsirinkęs konkrečią paslaugą!), dviejų paslaugų iš karto pasirinkti jokiu būdu negalima ir šioks toks nenoras imti mano pinigus apskritai. Galbūt dėl to, o gal ir dėl geresnės organizacijos – „Cvmarket“ yra vienintelis projektas, paskambinęs man po registracijos telefonu. Ačiū.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ieškančių darbo skyriuje viskas geriau, bet vis tiek... „Jeigu jau užsiregistravote, prisijungti galite dešiniajame kampe“ – šaunu. Bet aš užsiregistravęs ir prisijungęs, kodėl turiu matyti šį tekstą?

Ir tokių detalių – aibė, visa „rinka, turgus, prekybos vieta“ sudaryta iš neužbaigtų, šiaip ne taip priklijuotų smulkmenų, kurios rėžia akį ir priverčia gailėtis dėl to, kad tobulumo ribos (kurių, kaip žinome, nėra) labai jau toli nuo šio projekto.

Tikrai norėjau dar ir pagirti jį, bet pamatęs užrašą „RSS paslauga“ supratau, kad nebenoriu – tegul kolegos giria.

REKLAMA

Mykolas Stravinskas

Tarptautinis darbo paieškos portalas, turintis bendrą stilių visose šalyse, kur teikiamos šios paslaugos. Aplankius kitų šalių „Cvmarket“ portalus malonu yra tai, kad daugumos jų antraštinių puslapių nuotraukos atspindi individualų kiekvienos šalies stilių: vengrų portalą („cvcentrum.hu“) puošia „flash“ animacija pagyvinta vinjetė, kitų šalių portaluose – žmonės, tikrai panašūs į vietos gyventojus. Nieko nauja, kad lietuviai savo ruožtu nutarė parodyti naują „Chrysler“ modelį... Suprantama, kad automobilis (tiesa, tik savaitgaliui) – tai portalo siūlomos akcijos prizas, taigi ši nuotrauka greičiausiai kelia nemažą lankytojų susidomėjimą ir pateisina rengėjų idėją.

REKLAMA

Maloniai nustebino įdiegta informacijos paieškos sistema: pagal raktažodį (ar jo dalį) rezultatai išmetami ne tik iš antraščių, bet ir iš DUK (dažniausiai užduodamų klausimų) skilties. Naudojama gana gera sistema, renkanti informaciją iš viso teksto, pasiekiamo vartotojui svetainėje. Galbūt reiklesniam vartotojui būtų patogiau pažymint „varnelėmis“ sukonkretinti ieškomos informacijos šaltinius?

Dar viena maloni smulkmena – galimybė pakeisti teksto dydį pagrindinėje svetainės skiltyje. Daugeliui lankytojų, ne itin mėgstančių kaitalioti šriftų nustatymus naršyklėje, tai išties patogus sprendimas. Iš pirmo žvilgsnio informacijos išdėstymas atrodo paprastas ir aiškus, tačiau bandant pasikasti giliau, mano manymu, lengva pasiklysti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Už akių šiek tiek užkliūva paieškos prisijungimo ir paieškos laukeliai, prilipdyti prie prisijungimo mygtukų, tačiau mūsų laikais, žinoma, galimą pamatyti kokių tik nori sprendimų. Bendrame plane navigacija svetainėje patogi, informacija teisingai išdėstyta pagal kategorijas ir neprovokuoja pereiti prie kitos svetainės.

„Cvmarket.lt“ – vienintelis iš trijų peržiūrėtų darbo paieškos portalų, kuriame siūloma užsisakyti RSS naujienas.

Deja, „Google“ reitinguose jis toli gražu nėra pirmose paieškos rezultatų pozicijose.

Išvada: man patiko RSS naujienos, nes jas galiu gauti tiesiai į savo mobilųjį telefoną. Vien dėl to rinkčiausi šį portalą ieškodamas darbo ar darbuotojų. Vertinant objektyviai – kiekvienas liks prie savo nuomonės dėl smulkmenų.

REKLAMA

Darius Bagdžiūnas

Diagnozė

Iš pirmo žvilgsnio aiškus antraštinis puslapis, kuriame bet ką paspaudus vartotoją ištinka stabas. Trijų lygių vartotojo kelias, papildomas sąrašas, vis atsirandantis kairėje, neaiškūs pavadinimai ir informacijos pateikimo logika. Ką rasiu paspaudęs „Plius darbo skelbimai“ arba „Premium CV“? Naujausius, patraukliausius skelbimus ir CV (pagal ką?), o gal čia ir vėl niekas nepasivargino sudėti informacijos? Kaip naviguoti? Kur aš? Neįtikėtina, kiek egzistencinių klausimų gali sukelti darbo paieškos tinklalapis.

REKLAMA

Gydymas

Pirmiausia atidžiai peržiūrėčiau, ką praneša kiekviena skiltis, mygtukas ar pavadinimas. Bent pusę jų būtų galima sujungti, sutraukti ir taip išspręsti didžiausią tinklalapio problemą – itin daug informacijos, kuri neaiškiai suklasifikuota į „n“ lygių meniu juostas. Kuo skubiau sukurčiau tikslius pavadinimus, pavyzdžiui, įvardyčiau, kokie skelbimai darbo ieškotojui visuomet pateikiami pilkame fone dešinėje – „Naujausi“, „Siūlantys geriausią atlyginimą“ ar „Jie mums daugiausia sumokėjo už reklamą“. Svarbu funkcionalumas ir dizainas – atidžiai peržiūrėčiau kiekvieną mygtuką. Pildant savo CV „pridėti naują“ ir „ištrinti viską“ yra labai arti. Pavojingai arti. Tada gal būtų galima kalbėti ir apie patogumą naudotis (usability), kurio kol kas tiesiog nėra. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Atidžiai peržiūrėčiau kiekvieną sakinį. Pirmiausia pataisyčiau „lietangliškus“ pavadinimus. Ieškau darbo skelbimų ir galiu juos filtruoti pagal kategorijas – pagal datą, pagal sritį, „by location“. Pusė meniu pavadinimų angliški, tekstas visur – lietuviškas.

Testus duočiau rašyti marketingo specialistui. Ar norėtumėte patikėti savo karjerą įmonei, sakančiai: „Gerbiamas kandidate! Jūs darote svarbų žingsnį savo gyvenime dalyvaudamas konkurse naujai darbo vietai užimti“. Su kalbos kultūros klaidomis. 

REKLAMA

Pasirūpinčiau žmogumi, kuris nuolat dėtų turinį į „Karjeros centrą“ ir atsakinėtų į elektroninius laiškus. Išsiunčiau elektroninę užklausą. Trijų dienų rezultatas – jokios reakcijos. Noriu paskaityti sėkmės istorijas – „nėra informacijos“, ,,problemų sprendimas“ – „nėra informacijos“, atlyginimas, darbo klimatas... Sodybų tuštėjimo metas? Jei trūksta lėšų rašyti tekstus patiems, galima bent atrinkti geriausius „Verslo žinių“ „Mano karjeros“ ar populiariausius su karjera susijusius užsienio dienraščių bei naujienų portalų straipsnius.

REKLAMA

Iškelčiau į matomesnę vietą RSS mygtuką, prie svarbiausių meniu punktų prilipdyčiau forumą, „iškomunikuočiau“ ,elektroninį knygyną, kuriame užsiregistravus portale galima rasti su karjera susijusios užsienio literatūros. Tai galėtų kurti pridėtinę vertę.

Galiausiai gerai pagalvočiau, ar verta siūlančios darbą įmonės kontaktus pateikti tik užsiregistravusiems „Cvmarket“ sistemoje (kitaip nematau kontaktinio el. pašto). Tūkstančiams skubančių žmonių, kurie neturi laiko registruotis, visiškai užkertamas kelias šiame portale susirasti darbą.

REKLAMA
REKLAMA

www.cv.lt

Vladimiras Lekečinskas

„C – bėgantis su portfeliu žmogus – v taškas lt“ mane pasitinka aiškiu kvietimu – „Pasirūpinkite savo karjera!“ (beje, jiems irgi klaviatūra užsikerta) ir siūlo keturis būdus, kaip tai padaryti. Tarp jų – „skelbti darbo pasiūlymą“. Ką gi, logiška: tam, kad pasirūpinčiau savo karjera, turiu paskelbti darbo pasiūlymą ir pasamdyti žmogų, kuris padarys visą reikalingą darbą už mane.

Skyrius „Kiti darbai“, beje, geras pokštas. Atidarykite dar „Kiti darbuotojai“, „Kita karjera“, „Kiti kursai“, „Kitos kompanijos“ ir t. t., bus toks „online-ghetto“ – antros rūšies prekėms.

Viskas daug chaotiškiau, mažiau dėmesio dizainui ir spalvoms – bet užtat gerai įgyvendinta paieška ir jokių „pop-ups“, kuriuos blokuotų mano naršyklė. Puslapis nuolat bandė net neprašomas pakeisti kalbą į anglų, bet ir tai netrukdo. 

„Cvmarket“ svetainėje mačiau aibę smulkmenų, galinčių pakeisti projektą iš šiaip gero į labai gerą, o čia viskas kitaip: už medžių nesimato miško, jokių smulkmenų. Dizainas, patogumas ir kiti nuobodūs interneto projekto kokybės dalykai aukojami vardan greičio ir funkcionalumo. Kai kurie projekto puslapiai labiau XLS negu HTML, jei suprantate, apie ką aš.

REKLAMA

Ir man tai patinka, nes yra labai daug projektų, kurie, medžiodami neaiškios giminės žvėrį, dar žinomą kaip „dizainas“, praranda savo esmę ir užmiršta tai, dėl ko jie daromi. Ir geriau jau matysiu pusę ekrano, surinkto „Italic“ šriftu, nei penkias minutes per penkis puslapius ieškosiu, kurgi ta paslaptinga vieta, kur turėčiau įmesti savo CV.
Netvarkingas kaip autoserviso mechanikas, bet greitai ir efektyviai veikiantis projektas.

Mykolas Stravinskas

Iš pirmo žvilgsnio kukliai svetainei žaismingumo suteikia originaliai iliustruoti pagrindiniai meniu punktai. Pasivaikščiojus daugiau matyti nežymiai neišbaigti dizaino elementai: pagailėta dizainerio pastangų, pavyzdžiui, kuriant paieškos patvirtinimo mygtukus. Įdomumo suteikia besikeičiantys spalvų rinkiniai vaikštant po skirtingas svetainės skiltis.

Gana paprasta navigacija neleidžia pasiklysti turinyje, tačiau informacijos pateikimo, o ypač paieškos modeliai paprastą lankytoją priverstų pasukti galvą norint rasti reikalingą informaciją. Paieškos meniu netyčia pasirinkęs kokį nors padalinį, pavyzdžiui, „energetika“, o norima profesiją, tarkim, „krupjė“, tektų perkrauti puslapį, kad paieška būtų pradėtą iš naujo. Pasirinktas gana paprastas informacijos rūšiavimo paieškai būdas, tačiau vartotoją tokia painiava klaidina.

REKLAMA

Apskritai svetainės dizainas truputį kelia žiovulį, tačiau reikia atsižvelgti į faktą, kad pagal „copyright“ registruotus metus „cv.lt“ yra seniausias žaidėjas tarp čia minėtųjų ir per 7 veiklos metus greičiausiai įgijęs tvirtą reputaciją bei nuolatinių klientų. Tokiais atvejais dažnai pamirštama apie naujų klientų viliojimą, o patraukli interneto svetainė tam tikrai nesutrukdytų.

Išvada: senas Lietuvos darbo rinkos vilkas, per daug nesukantis sau galvos dėl itin patrauklios interneto svetainės. Paprastumas – visų laikų koziris.

Darius Bagdžiūnas

Diagnozė

Nesitikėjau, kad „CV.lt“ teks paskelbti aiškiausiu šio „NK teismo“ tinklalapiu. Aiškiausiu iš neaiškiausių. Atsidarau antraštinį. Nelengva. Dizainas primena „programerio“ darbą, praeina ne viena sekundė, kol susigaudau, į ką žiūrėti pirmiausia. Tačiau iškart matau vieną meniu juostą ir naujausius skelbimus. Tiesa, ligos tos pačios – dažnai neaišku, kokią informaciją rasiu paspaudęs mygtuką.

Gydymas

Dizainas. Į grožio konkursą netaikome. Pirmiausia išretinčiau sugrūstą, prie pat lentelių kraštų prilipusią informaciją. Atsidarau „Kiti darbai“ – žydros antraštės sulipusios, skaityti beveik neįmanoma. Reikia būti atsargiam, jei „Delfi“ – tavo „inspirado“. 

REKLAMA

Kalbant apie funkcionalumą ir patogumą naudotis – vėlgi atidžiai peržiūrėčiau, kokią informaciją vartotojas tikisi rasti spausdamas skiltį, mygtuką ar pavadinimą. Pirmiausia pakeisčiau mygtuką ,,Top kompanijos“. Tikiuosi, kad „Cv.lt“ padirbėjo ne mažiau nei ,,Fortune“ ir čia paskelbė geriausių lietuvių darbdavių reitingus, o matau ,SEB Vilniaus banko ir ,,Blue Bridge“ logotipus. Nes tai „mūsų klientai, kurie daug dėmesio skiria savo įvaizdžiui, stengdamiesi pritraukti geriausius ir labiausiai motyvuotus žmones“. Sutvarkyčiau mygtuką „Kiti skelbimai“. Nesitiki, kad norėdamas dirbti virėju turiu eiti ne į „darbo pasiūlymus“, o į visai kitą meniu punktą. Tokiems skelbimams kaip „pažįstu natas mi ir la. Ieškau muzikos mokytojo“ pasirūpinčiau darbo skelbimų forumu.

Patogiau sugrupavus informaciją su „Cv.lt“ bendradarbiavusių įmonių rekomendacijos, mokymo kursų sąrašas, „rekomenduok draugui“ ir privalumai, ką gausi užsiregistravęs (pavyzdžiui, galėsi el. paštu ir SMS užsisakyti darbo skelbimus) ne pasimes, o atves į portalą dar didesnį (grįžtančių) lankytojų srautą.

Skubu pasidžiaugti – užsiregistravę portale tiek darbdaviai, tiek lankytojai gali matyti savo skelbimų statistiką. Aktyviai dirbama su turiniu – „cv.lt“ publikuoja savo straipsnius ir apžvalgas. Žinoma, jų būtų galima skelbti ir daugiau. Beje, neatsispyrę skelbimams, pavyzdžiui, „Moterys ir merginos, ar norite būti gražios ir turtingos“, neprivalo registruotis, kad gautų kontaktinį el. pašto adresą.

REKLAMA

www.cvonline.lt

Vladimiras Lekečinskas

Šio projekto atveju esu šališkas. Man kadaise labai patiko kokybiškas jų stilius, bet ši naujesnė dizaino versija labai nuliūdino.
Sakoma, kad pagal rašyseną galima apibūdinti žmogaus charakterį. Sakyčiau, internete tai irgi kažkiek veikia. Kai kurie projektai stengiasi padidinti savo svarbą RAŠYDAMI DIDELĖMIS RAIDĖMIS ten, kur tai tikrai nebūtina, o „Cvonline.lt“ kartais nepelnytai pametama netgi pirmoji didžioji raidė ir prirašoma daug abejotino reikalingumo simbolių, o kartais vėlgi rašoma tik didžiosiomis. Maždaug – neaišku, ar norime būti dideli ir galingi, ar...

Na, bet čia mėgėjiška psichologija, o ne projekto vertinimas. O projekto čia daug. Vien pažvelgus į struktūrą... Supranti, kad geriau nebūtum žiūrėjęs. Ilgas sąrašas, parodantis projekto veidą „sausio pirmosios rytą“ – neaiškios klaidos, tušti blokai, „puslapis daromas automatiškai, porą metų nesame čia buvę“. Paspaudžiau ant „Pardavimų guru“ rožiniais akiniais pačiame pirmame puslapyje – matau tuštutėlį skyrių „Karjera“... Nuobodu.

Įdomu gal tik tai, kad „Ieškantiems darbo“ skyriuje yra forumai, o darbdaviams forumų jau nėra (matyt, kad netyčia nerastų ten darbuotojų nemokamai, vėl psichologija).
Bendras įspūdis neigiamas – „kaip yra, taip ir gerai“. Noro ir galimybių tobulėti nesijaučia, net darbo biržos svetainėje daugiau pretenzijų ir aiškesni tikslai bei priemonės. O čia – pilkai mėlyna.

REKLAMA

Mykolas Stravinskas

Užsukus į „Cvonline.lt“ į akis iškart krito pigoko stiliaus nuotrauka, primenanti amerikietiško stiliaus „templeitus“, siūlomus įsigyti internete už kelis dolerius.

Skirtingai nei pirmiau minėto konkurento, antraštinės nuotraukos vienodos ir kitoms šalims priklausančiose „Cvonline“ versijose. Nesu rasistinių pažiūrų šalininkas, tačiau, mano manymu, juodaodis antrame nuotraukos plane ne itin atitinka situaciją lietuviškoje darbo rinkoje. Galbūt tai portalo vadovų ateities vizija?

„Cvonline“ yra tarptautinis projektas, tačiau absoliučiai vienodas stilius ir vieninga, aiškiai ribotų galimybių turinio valdymo sistema iškart parodo savo minusus: akis bado gerokai nesuderinti šriftų dydžiai (skirtingų viename svetainės lange suskaičiavau penkis), kitu šalių „Cvonline“ portaluose kalbos pasirinkimo vėliavėlių dydžiai skiriasi, gerai, kad to nesimato lietuviškoje versijoje – joje kalbos pasirinkimas vienintelis – anglų kalba.

Navigacija svetainėje nėra labai patogi – meniu punktai suprantami, tačiau nejaukiai suplaktos apklausos, reklaminiai plotai ir klientui naudinga informacija.

Vertinant pagal populiarumą „Cvonline.lt“ „Google“ reitinguose pagal standartinius paieškos raktažodžius užima aukščiausias pozicijas. Mano nuomone, tam įtakos turi gerai išvystytas suderinamumas su paieškos varikliais, tačiau programavimo požiūriu svetainėje daugoka smulkių klaidų.

REKLAMA

Išvada: tokio pobūdžio portalų pajamos, gaunamos iš darbdavių ir reklamos, mano nuomone, pakankamos, kad būtų galima pasamdyti gerą programuotoją ir „Web“ dizainerį, kuris darbą pradėtų nuo antraštinės nuotraukos.

Darius Bagdžiūnas

Diagnozė

Pirmiausia matau merginą, kuri gudriu moterišku subtilumu merkdama akį siūlo registruotis tinklalapyje. Kol kas atsispiriu. Žiūriu toliau. Deja. „Savaitės darbo pasiūlymai“, „Darbo pasiūlymų paieška“, „Apklausa“, „Prisijunkite“, „Finėjas“, „Atlyginimai Lietuvoje“, „Įmonės“, „Kažkas Europoje“... Blokas ant bloko, blokelis po lentele, mažesnis šriftelis po pasvirusiu šriftu, balta ant mėlyno, juoda ant balto... amen. Patekau į painiausių tinklalapių pragarą? Kryžiukas. Išjungiu. Ate.

Gydymas

Sukalbėti 58 kartus „Mano draugai sako, kad mūsų įmonės tinklalapis nuostabus!“, 58 kartus „Interneto svetainė turi sujungti vartotojo poreikius su įmonės tikslais“, 58 kartus „Vartotojas nori patogiai ir lengvai rasti informaciją“. Po tokios mantros ATIDŽIAI PERŽIŪRĖTI atskiras dalis, pavadinimus, logiškai sugrupuoti struktūrą. Nebesikartosiu. Bet šiuo klinikiniu atveju gali prireikti ir profesionalų pagalbos.

Kuo galiu pasidžiaugti? „Cvonline.lt“ nėra tinklalapis – vizitinė kortelė. Jie kaupia daug naudingos informacijos ir rūpinasi turinio atnaujinimu. Greičiausiai tai ir lemia, kad jis lankomesnis nei čia apžvelgiami konkurentai. Taigi šią sritį nuolat plėtočiau: pasiūlyčiau naujų tinkamo darbo tekstų, konkursų, iš sėkmingai radusių darbą ir įmonių vadovų rinkčiau gyvenimiškus patarimus. Inovacija ateičiai – rengti interaktyvias įmonės darbo paieškas. Pavyzdžiui: atėjęs į „Cvonline.lt“ žmogus mato, kad ,,Gaumina“ ieško pardavimų projektų vadovų ir ketvirtadienį bus „online“ konferencija. Ketvirtadienį pusė mūsų biuro sėdi „online“ ir atsakinėja į visus klausimus – kodėl laimėjome FWA apdovanojimą, kokios spalvos šuo ,,Gaumis“ ir koks bus tavo darbas. 

Vietoj išvadų

Lietuviški darbo paieškos portalai nelepina. Pirmiausia – pardavimas. Gyvenimiška patirtis tokia: visai neseniai rinkausi įdarbinimo agentūrą, apsilankiau „Cv.lt“ ir „Cvonline.lt“, norėjau palyginti, kuo skiriasi šios įmonės. Deja, nė vienas tinklalapis man nepadėjo pasirinkti, t. y neįvykdė pardavimo funkcijos. Be to, lietuviškuose darbo paieškos portaluose tenka praleisti daug laiko. Užsiregistruoti „Cvonline.lt“ užima bent 15–20 min. Tiek pat suvesti savo CV užtrunka ir kituose šiandien apžvelgtuose tinklalapiuose. Dar tiek pat laiko praleisite bandydami rasti informaciją. Galima pasimokyti iš „Monster.com“ – vieno populiariausio pasaulinio darbo skelbimų portalo. Čia ieškodamas darbo neprivalau iš naujo internete pildyti savo CV. Pateikiu trumpą informaciją ir galiu atsiųsti išsamų ,,Word“ failą. „Monster.com“ pavyko užsiregistruoti per 10 min. ir iškart ėmiau gauti darbo pasiūlymus. Per likusį laiką išsiunčiau 5 el. laiškus potencialiems „Gauminos“ projektų vadovams D. Britanijoje. Kelias į konkurencinį pranašumą – pritaikyti jau seniai užsienio portaluose paplitusias priemones – palengvinti vartotojų darbo paiešką.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų