REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prabėgus dviem karantino savaitėms, prekybininkai skelbia apie pasikeitusius pirkėjų įpročius. Jau niekas nebešluoja tualetinio popieriaus ar kruopų. Žmonės renkasi tas prekes, kurios praskaidrins kasdienybę – vyrai perka daugiau alaus, o moterys, negalinčios pasiekti grožio salonų, internetinėse parduotuvėse šluoja plaukų dažus, ar nagų tvarkymo priemones. O štai senjorai laiką leisdami namie nuotaiką sau pasikelia šokoladu ar kitokiais saldumynais.

Prabėgus dviem karantino savaitėms, prekybininkai skelbia apie pasikeitusius pirkėjų įpročius. Jau niekas nebešluoja tualetinio popieriaus ar kruopų. Žmonės renkasi tas prekes, kurios praskaidrins kasdienybę – vyrai perka daugiau alaus, o moterys, negalinčios pasiekti grožio salonų, internetinėse parduotuvėse šluoja plaukų dažus, ar nagų tvarkymo priemones. O štai senjorai laiką leisdami namie nuotaiką sau pasikelia šokoladu ar kitokiais saldumynais.

REKLAMA

Į vieną prekybos centrų išsiruošia vilnietis Vaclovas. Karantinas, kaip sako senjoras, pakeitė jų šeimos įpročius, mat anksčiau apsipirkti ėjo kartu su žmona. Dabar keliauja vienas. O ir apsiperka pagal iš anksto sudarytą sąrašą. Tarp prekių ir tai, kuo sėdėdami namie daugiau nei norisi save vilniečiai pamalonina – daugiau šeima nusiperka šokolado.

„Su likeriu šokoladas, ir juodas šokoladas. Daugiau lyg ir nieko“, – sako vilnietis Vincas.

Prekybininkai pastebėjo, kad pasibaigus dviem karantino savaitėm žmonės jau nebegraibsto makaronų ar kruopų, tualetinio popieriaus. Atsiranda vis dažniau tokių kaip Vaclovas, norinčių save bent kaip nors palepinti – taigi griebiasi skanėstų. Ir ne tik šokolado.

REKLAMA
REKLAMA

„Taip, tai sūreliai yra ta populiariausia prekė. Taip pat praėjusią savaitę galima būtų sieti su šiltesniais orais. Tai atsirado ledai prie tų saldėsių“, – pasakoja „Maximos“ atstovė Rima Aukštuolytė.

REKLAMA

Jeigu saldėsiais save labiau pamalonina vaikai ar dailiosios lyties atstovės, tai prekybininkai mato, kad ir vyrai savęs nenuskriaudžia. Tiesa, jeigu būtų gamtoje, o ne namie, kaip juokauja prekybininkai, vyrai savaip save lepintų, matyt, labiau.

„Tai alus, šviesus alus skardinėse yra TOP trejetuke esanti prekė. Nors statistika rodo, kad palyginti su pernai šio alaus nuperkama mažiau. Tai ši prekė laikosi stabiliai, TOP trejetuke. Kito alkoholio tikrai negalėčiau išskirti“, – teigia R. Aukštuolytė.

Vietoj kulinarijos ir kitų gaminių žmonės pradėjo pirkti daugiau šviežios ir šaldytos žuvies. Labai daug perka pieno produktų, mėsos.

REKLAMA
REKLAMA

Tiesa, einančių į parduotuves maisto ir kitų būtiniausių prekių per karantiną sumažėjo beveik perpus – keturiasdešimt šešiais procentais.

O štai internetinių parduotuvių atstovai pastebi kitą tendenciją. Jeigu maisto prekių parduotuvėse žmonių mažiau, tai prekyba internetu padvigubėjo. Būdami karantine žmonės siunčiasi ir statybines medžiagas, o moterys dar ir bando kompensuoti prarastą galimybę gražintis.

„Užsidarius profesionalų paslaugoms įvairiose grožio puoselėjimo salonuose, viskas persikėlė į namus. Matome, kad žmonės perka įvairias kaukes, SPA procedūroms reikalingus kvapus, ir pilingus. Matome, kad puoselėja plaukus, taip pat plaukų kaukes, aliejai, perkami daugiau nei praėjusį pavasarį“, – kalbėjo „Pigu.lt“ atstovė Raimonda Strazdauskaitė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Prekyba šiomis priemonėmis, kaip sako internetinės parduotuvės atstovė, šoktelėjo net tris ar keturis kartus. Perka žmonės ir prekes biurams, tad dažnas sau įsirenginėja ir darbo kambarį.

O štai šylant orams, kaip pastebėjo prekybininkai, žmonės graibsto ir batutus, ir lauko darbams skirtas prekes. Tiesa, kad nenuobodžiautų vaikai, tėvai labiau ieško žaidimų, konsolių, kompiuterių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų