Vilniaus valdžiai giriantis nupirktais naujais troleibusais, keleiviai ir juos vairuojantys darbuotojai netveria pykčiu. Troleibusai esą ne tik nepatogūs, bet ir labai greitai genda. Kai kurie gedimai, kaip aiškina vairuotojai, pavojingi keleivių sveikatai, mat riedant nuo kalno kai kuriems troleibusams kilo rimtų bėdų. Visgi, valdininkai atkerta, kad jokių skundų iš vairuotojų nėra gavę.

Vilnietis Alfonsas, sulaukęs troleibuso, atsidūsta ir paaiškina, kodėl nemėgsta važiuoti vos ne dažais dar kvepiančiu troleibusu:

„Labai vidus blogai išdėstytas. Sėdynės aukštai, reikia lipt laiptais, nusileist laiptais. Seni tie buvo lygūs, kaip sakant, naujas – turi būti gražus, patogus, o čia atvirkščiai.“

Vyrui antrina ir kiti vyresnio amžiaus keleiviai:

„Buvo labai kietos sėdynės.“

„Sėdynės aukštos. O kai man abu sąnariai operuoti, aš tiesiog užlipti negaliu. Štai todėl visą laiką stoviu.“

Dingsta ir stabdžiai

Tokių pat skundų sako gaunantys ir naujais troleibusais į gatves išriedėję vairuotojai. Tiesa, ir ne tik keleivių skundai yra jų galvos skausmas. Nauji troleibusai, kaip sako vairuotojai, byra dažniau nei seni ir vargu, ar ilgai galės tarnauti.

REKLAMA

Audrius džiaugiasi vairuojantis senesnės kartos mašiną, nes išbandęs naują troleibusą liko nusivylęs.

„Kabinoje vietos mažai. Mažiau negu šitam. Toliau vairo visa panelė pritvirtinta nestabiliai, ji visa braška. Plius, didžioji dalis medžiagų yra plastmasė, tad ji jau dabar barška, triukšmas. Šitai mašinai, duok Dieve, metų. Bet ji pravažinės daugiau metų negu tie nauji, beveik garantuoju“, – pasakoja troleibuso vairuotojas Audrius Basys.

Barškėjimas esą ne vienintelė blogybė. Kiti vairuotojai skundžiasi, esą vėdinimo sistema važiuojant genda ir kabinoje nėra kuo kvėpuoti. Ypač per karščius:

„Jie pakankamai dažnai genda, kai kurie jau iš karto atvažiavo su broku. Keletui troleibusų reikėjo iš karto keisti vairo stiprintuvus. Kondicionierius neveikia, elektronika streikuoja.“

Būta ir kitokių bėdų. Pavyzdžiui, kaip sako vairuotoja, dingę stabdžiai:

„Streikuoja elektronika, išsijungia visos grandys, nėra stabdžių.“

O kur dar kova su vadinamaisiais ūsais. Kai kurie vairuotojai sako net susižaloję, kiti – per plauką išvengę nelaimės:

„Pirštinės nuskrido į priešingą kelio pusę, ranką suspėjau ištraukti“, – kalba vienas iš vairuotojų.

Nors problemos byra it iš gausybės rago, Vilniaus viešojo transporto vadovybė sako apie daugumą jų girdinti pirmą kartą.

„Faktų tokių, kad nelaimingų atsitikimų darbo vietoje, nė vieno registruoto ir nebuvo. Nes jeigu tokie būtų buvę, reiškia, vairuotojas būtų negalėjęs dirbti“, – teigia VVT direktoriaus pavaduotojas Mindaugas Žalkauskas.

Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos vadovas palaiko vairuotojų pusę ir nesistebi, kad nauji troleibusai dažnai genda.

REKLAMA

„Konkurse buvo aišku, kad dalyvaus tik vienas dalyvis. Tas vienas dalyvis ir dalyvavo, tas vienas dalyvis ir pateikė pasiūlymą. Ir tą, ką pasiūlė, tą ir atvežė“, – pasakoja Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos pirmininkas Marius Markevičius.

O štai Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja ragina vairuotojus netylėti ir kreiptis tiesiai į savivaldyę, jeigu mato tam tikras problemas. Į jas neva bus atsižvelgiama.

„Mes įvertinom ir kitų šalių patirtį, ir šiuolaikinius reikalavimus. Be jokios abejonės, girdim, ką sako vairuotojai, ta specifikacija rengiama įvertinant visus minusus ir pliusus. Jie turi galimybę teikti siūlymus ir į tai bus atsižvelgta“, – sako administracijos direktoriaus pavaduotoja Danuta Narbut.

Pašnekovė tikina, kad kitąmet Vilniaus gatvėmis riedės vien nauji troleibusai, senųjų esą visai nebeliks. Iš viso jų planuojama nupirkti beveik pusantro šimto.

2019-08-18 12:43:02
kiek važuoja laiko keleivis o kiek laiko važuoa vairuotojas kuris dirba .Kodėl neatsižvelgia niekas į vairuotoją
Atsakyti
Patogiausias būdas sužinoti daugiau - sekti naujienas mūsų „Facebook“ paskyroje!
Puiku 2019-08-18 22:14:32
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Ko norieti. Dabar svarbiausias dalykas nusipirkti nekokybiškai pagaminta o labai brangu ir neatitinkantį saugos reikalavimų. Ir paskui knisti visiems protą, per susirinkimus kad mes čia taip dirbame,taip viską skaičiuojama. O kas darosi su traukiniais kurie vežioja keleivius. Jie visi nauji bet pastoviai genda. Ir yra labai nesaugus. Tai yra tiksiancios bombos.    ATSAKYTI
Alio 2019-08-18 10:11:19
Pranešti apie netinkamą komentarą
-3
Tegu paziuri kaip tuos trulikus lauzo vairuotojai patys....tada ir matys kodel genda.   ATSAKYTI
Stebetojas 2019-08-18 06:54:40
Pranešti apie netinkamą komentarą
-3
Nereikejo leisti patiems vvt darbuotojams daryti garantinius remontus,jie supratimo neturi apie sia technika o paskui skundziasi,kad suda nusipirko.   ATSAKYTI
Na taip 2019-08-17 21:05:55
Pranešti apie netinkamą komentarą
-4
Svarbiausia, kad vairuotojams butu kaip ***** viešbutyje. Nesvarbu kaip keleiviai tuose senuose kibirose jautėsi...   ATSAKYTI
2019-08-18 12:43:02
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
kiek važuoja laiko keleivis o kiek laiko važuoa vairuotojas kuris dirba .Kodėl neatsižvelgia niekas į vairuotoją  
2019-08-17 18:39:48
Pranešti apie netinkamą komentarą
-4
Nieko panašaus. Labai komfortabilūs, faini troleibusai. Gal prisimena kiti tuos senus laužus iš 1970 metų, jų bėda   ATSAKYTI

Top Video

Tiesioginio eterio įrašas atskleidė vagystę: kuriozas tapo sensacija
DABAR RODOMA
Tiesioginio eterio įrašas atskleidė vagystę: kuriozas tapo sensacija
DABAR RODOMA
Dėl gyvūno pikantiško poelgio modeliui teko raudonuoti
DABAR RODOMA
Moteris palikusi atvirus automobilio langus labai greitai to pasigailėjo
DABAR RODOMA
Darbuotojai užfiksavo poros akimirką restorane: visi internautai ėmė jų ieškoti
DABAR RODOMA
Pamačius šalia važiavusį automobilį išsitraukė kamerą: to dar nebuvo regėję
DABAR RODOMA
Keistos išvaizdos žuvis sukėlė sąmyšį: atrodo, kaip su žmogaus veidu
DABAR RODOMA
Venckienės palaikymo mitingo dalyvė: aš buvau pas Neringą kameroje
DABAR RODOMA
Šokiruojantis įrašas: policija elektra kratė vyrą, kurio rankose – vienerių metų vaikas
DABAR RODOMA
Vyras renka žmonių nagus: nepatikėsite, kam juos naudoja
DABAR RODOMA
Šuo tapo sensacija – šeimininkui moka pasakyti žodžiais, ko nori
REKLAMA
Pinigai (Fotobankas)
Į neįvykusį koncertą bilietus įsigijęs vyras pasijuto neviltyje. Panoręs susigrąžinti sumokėtus pinigus jis tikino buvęs priverstas eiti kone kryžiaus žygius. „Rugsėjo 12 ...
Poliklinikoje (nuotr. stop kadras)
Vilnietis Jonas (tikrasis vardas ir pavardė redakcijai žinomi, – aut. past.) ne juokais pasipiktino, sužinojęs, kad jam reikalingos akių gydytojo konsultacijos laukti ...
ŽIV testas (nuotr. stop kadras)
Seksas be prezervatyvo ir atsisakymas gydytis išgirdus diagnozę. Tai – pagrindinės priežastys, dėl kurių Lietuvoje daugėja ŽIV atvejų. Ypač tarp vyrų, turinčių santykių su ...
Eurai (nuotr. Fotodiena.lt)
Daliai bankų toliau perkeliant grynųjų pinigų operacijas iš skyrių į savitarnos erdves, kredito įstaigų atstovai padėtį aiškina ir kintančiais klientų poreikiais.  ...
Leonidas Brežnevas (nuotr. wikipedia.org)
Leonidas Brežnevas buvo žmogus, ilgiausiai valdęs Sovietų Sąjungą, asmuo, apie kurį buvo sukurta daugiausiai anekdotų ir tas, kurio antakiai ir pomėgis bučiuoti politinius ...
REKLAMA

TELEVIZIJA

TVPlay
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų