Tačiau šis planas atsimušė į griežtą gamintojo sieną, kurią galiausiai pralaužė tik asmeninis kompanijos vadovo įsikišimas.
Daugiau naujienų iš spalvingo automobilių pasaulio – specialioje „Automobilių kultūra“ rubrikoje.
Ši istorija prasidėjo, kai po avarijos automobilis atsidūrė „Copart“ aukcione su žyma „visiškai sunaikintas“. A. Gonzalezas su tuo nesutiko. Jis automobilį išsipirko ir pradėjo ieškoti būdų jį prikelti antram gyvenimui.
Ties šiuo momentu ir prasidėjo problemos. Pirmiausia – kainos. Paaiškėjo, kad vien naujų priekinių žibintų komplektas kainuoja apie 144 tūkstančius eurų. Tačiau net ir turint pinigų, detalių gauti nepavyko.
„Bugatti“, įvertinusi pažeidimus, įtraukė šį konkretų automobilį į vidinį „juodąjį sąrašą“. Gamintojas uždraudė parduoti jam bet kokias originalias dalis, motyvuodamas tuo, kad neautorizuotas ir galimai nekokybiškas remontas pakenktų prekės ženklo reputacijai ir būtų nesaugus.
Grasinimai ir vadovo reakcija
Įpykęs savininkas pasirinko šantažo taktiką. Jis viešai pareiškė, kad jeigu „Bugatti“ neparduos detalių, jis jas atsispausdins 3D spausdintuvu ir vis tiek važinės automobiliu.
Dauguma automobilių koncernų tokioje situacijoje būtų atsiuntę teisininkų armiją. Tačiau „Bugatti“ vadovas Mate Rimacas pasielgė kaip tikras automobilių entuziastas. Jis asmeniškai per „Instagram“ parašė žinutę A. Gonzalezui.
Savo laiške M. Rimacas paaiškino realią riziką. Jis pabrėžė, kad avarijos metu greičiausiai buvo pažeistas anglies pluošto monokokas ir pavarų dėžė – komponentai, kurių neįmanoma atkurti 3D spausdintuvu.
Nepaisant to, M. Rimacas nepasiuntė savininko į teismą. Priešingai – jis pasiūlė savo pagalbą ieškant būdų, kaip automobilį sutvarkyti kuo pigiau, bet, svarbiausia, saugiai.
A. Gonzalezas patvirtino, kad artimiausiu metu planuoja telefoninį pokalbį su „Bugatti“ vadovu.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!




