• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po sensacingo debiuto 2025-ųjų Dakare, kai iš Saudo Arabijos parsivežė „beduino“ statulėlę už trečiąją vietą „Classic“ įskaitoje, Karolis Raišys skelbia apie sugrįžimą.

38

Po sensacingo debiuto 2025-ųjų Dakare, kai iš Saudo Arabijos parsivežė „beduino“ statulėlę už trečiąją vietą „Classic“ įskaitoje, Karolis Raišys skelbia apie sugrįžimą.

REKLAMA

Vilniaus „Automuziejuje“ pristatyta „Ovoko Racing“ komanda atskleidė, kad seniausią ralio automobilį šiemet valdys tarptautinis duetas – lietuviui talkins patyręs šturmanas iš Prancūzijos Christophe'as Marquesas.

Daugiau naujienų iš automobilių sporto pasaulio galite perskaityti „Automobilių sportas“ rubrikoje.

REKLAMA
REKLAMA

Naujasis K. Raišio porininkas klasikinių ralių pasaulyje yra gerai žinomas vardas. C. Marquesas sukaupė didžiulę patirtį būdamas legendinio prancūzų lenktynininko, Dakaro nugalėtojo Bruno Saby šturmanu. Lietuvis su juo susipažino „Monte Carlo Historique“ ralyje, kai pats atstovavo B. Saby komandai.

REKLAMA

„Ne paslaptis, kad prancūzų organizuojamose varžybose naudinga turėti prancūzą komandoje. O kadangi aš noriu likti lietuviu, prancūzas šturmanas yra labai geras variantas“, – pusiau juokais sprendimą komentavo K. Raišys.

Nors C. Marquesas yra tiksliojo važiavimo (regularity) disciplinos, kuria remiasi „Dakar Classic“, specialistas, K. Raišys pripažįsta vieną riziką – prancūzui dar nėra tekę naviguoti kopose. Visgi lenktynininkas neabejoja, kad patirtis leis greitai adaptuotis.

REKLAMA
REKLAMA

Ištikimas autentiškai dvasiai

Techninėje pusėje K. Raišys lieka ištikimas savo filosofijai – „kuo sunkiau, tuo įdomiau“. Ekipažas ir vėl startuos su tuo pačiu 1978 metų gamybos „Land Rover 109 Station Wagon“. Tai bus oficialiai seniausias automobilis visame 2026-ųjų Dakaro ralyje.

Automobilis vizualiai pasikeitė minimaliai – atnaujintas dizainas žymi tęsiamą partnerystę su „Ovoko“ ir naują bendradarbiavimą su „Orlen Lietuva“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak lenktynininko, nors pasirinkus modernesnę techniką kovoti dėl rezultato būtų lengviau, jo tikslas kitoks – atkurti autentišką pirmųjų Dakarų dvasią. Būtent todėl jis į trasą leidžiasi su istoriniu britišku visureigiu ir be jokios techninės pagalbos (serviso sunkvežimio).

Prognozuoti rezultatų nedrįsta

Nepaisant pernykštės sėkmės, K. Raišys prieš startą išlieka atsargus. „Dakar Classic“ įskaitoje startuos apie 100 dalyvių, iš kurių bent pusė realiai pretenduoja į pergalę.

„Aš ten planuoju gerai pasilinksminti, o linksmiausia man būna tuomet, kai galiu kovoti dėl aukštų rezultatų ir išeinu iš komforto zonos. Tačiau reikia suvokti, kad važiuojame seniausiu ir trapiausiu automobiliu, todėl nieko prognozuoti nenorime“, – apibendrino „Ovoko Racing“ pilotas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų