REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
49
„Audi Q8 e-Tron“ elektromobilis (nuotr. Aivaras Grigelevičius)

Iš Vokietijos kilę automobilių gamintojai visame pasaulyje garsėja itin atidžiu, skrupulingu planavimu ir kruopščiu pasiruošimu. Nesvarbu, ar tai būtų naujos gamyklos statyba, naujo modelio kūrimas ar naujos technologijos adaptacija. Kiekvienas žingsnis, įprastai, būna labai gerai pamatuotas, ir būtent dėl to, automobilių gamintojai iš Vokietijos nuolatos sugebėdavo užtikrinti retkarčiais nuobodų, bet sklandų tęstinumą. 

49

Iš Vokietijos kilę automobilių gamintojai visame pasaulyje garsėja itin atidžiu, skrupulingu planavimu ir kruopščiu pasiruošimu. Nesvarbu, ar tai būtų naujos gamyklos statyba, naujo modelio kūrimas ar naujos technologijos adaptacija. Kiekvienas žingsnis, įprastai, būna labai gerai pamatuotas, ir būtent dėl to, automobilių gamintojai iš Vokietijos nuolatos sugebėdavo užtikrinti retkarčiais nuobodų, bet sklandų tęstinumą. 

REKLAMA

Vis dėlto, kuomet didžiausiam Europos automobilių pramonės konglomeratui teko išpirkti savo kaltę dėl plačiai nušviesto emisijų klastojimo skandalo, „Volkswagen Group“ koncernas, kartu su jam pavaldžiomis markėmis, pateko į, švelniai tariant, tikrą peklą

Ištisus dešimtmečius „Audi“, Porsche“ ar „Volkswagen“ specializavosi iki smulkmenų ištobulintuose variklių gamybos procesuose, todėl nenuostabu, jog į duris pradėjus belstis finansiškai brangiai investicijai į elektromobilius, skrupulingai kruopštus ir iki smulkmenų apgalvotas vokiškas racionalumas, regis, buvo iškeistas į šiek tiek chaotišką, pietietišką mosikavimąsi rankomis – procesą, kuriame pirmiau atliekamas konkretus veiksmas ir tik tada galvojama apie priimtų sprendimų padarinius. 

REKLAMA
REKLAMA

„Audi“, kuri „Volkswagen Group“ koncerne žibėjo kaip pažangiausių technologijų sprendimų kalvė, su pirmuoju „e-Tron“ gamos modeliu įžengė į labai klampią pelkę, iš kurios išbristi nebuvo taip lengva. Visgi, nuviliantis nuvažiuojamas atstumas, nekonkurencinga įkrovimo sparta, stabilumu nepasižyminti programinė įranga – tai tik maža dalis problemų, su kuriomis susidūrė pirmojo „Audi“ elektromobilio „e-Tron“ SUV vairuotojai.

REKLAMA

Visa tai skamba kaip trūkumai, kuriuos išspręsti galima ne per porą mėnesių, ir jūs būsite visiškai teisūs. Jeigu su programine įranga susijusius trūkumus „Audi“ sugebėjo pašalinti nuolatos atnaujindama programinę įrangą, brangesnių ir didesnę svarbą atliekančių komponentų diegimas buvo skirtas modernizuotai „Audi e-Tron“ (dabar „Q8 e-Tron“) modelių gamai, kuri šį kartą ir pateko į mūsiškį bandymų poligoną.

DIZAINAS

Kiekvieną kartą, kai „Audi“ pristato naują modelį, kiekvienam iš jų norisi skirti vieną ir tokį patį apibrėžimą – „Subtili elegancija“. Aišku, kai kurie šį apibūdinimą mielai išverstų į jiems palankesnius žodžius, pavyzdžiui, nuobodus, nuspėjamas, nekeliantis emocijų, tačiau skirtingai nei BMW, kuri pasirinko radikalios eksperimentacijos kryptį, o „Mercedes-Benz“ dažniau primena automobilius, sukurtus Pietų Korėjoje, „Audi“ sugebėjo išlaikyti vokiškos, griežtos, bet, žinoma, nuspėjamos stilistikos elementus. 

REKLAMA
REKLAMA

Pažvelgę į atnaujintą „Q8 e-Tron“, vėlgi, norėsite pasakyti, jog jis atrodo kaip iš akies lupta pirmtako kopija. Ir, ties šia vieta, jūs vėl būsite teisūs. Vis dėlto, pažvelgę į tam tikras vietas atidžiau – pastebėsite, jog „Audi“ labiau susitelkė į jiems priimtiną, anksčiau matytų komponentų nuglūdinimą ir iš pirmo žvilgsnio nepastebimų, bet efektyvių sprendimų diegimą. 

Pavyzdžiui, pažvelkite į tas griozdiškas, priekiniame buferyje esančias groteles. Jų forma – nepasikeitė, tačiau jos funkcija turi gerokai didesnę įtaką automobilio važiavimo savybėms ir energijos sąnaudoms. Matote, priekinių grotelių šonuose yra įrengtos papildomos, automatiškai atsidarančios arba užsidarančios oro įsiurbimo angos, kurios sumažina oro turbulenciją priekinėje automobilio dalyje. Jos taip pat atsidaro, esant didesnėms negu įprasta automobilio apkrovoms. Panašią funkciją atlieka grotelių apačioje įrengta dar viena, automatiškai atsidaranti arba užsidaranti anga, kuri oro srautą nukreipia link priekinių ratų arkų ir stabdžių. Vėlgi, ši anga atsidaro tik esant didelėms apkrovoms arba esant labai aukštai oro temperatūrai. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šios plastikinės užuolaidos nublanksta prieš „Audi“ inžinierių „Pièce de résistance“ – žibintų technologijas. Atnaujintame modelyje diegiamos naujos kartos „DMD“ (angl. Digital Micromirror Device) technologija grįsta žibintų sistema, kuri taip pat yra naudojama, pavyzdžiui, vaizdo projektoriuose. Didžiausios šios technologijos privalumas, žvelgiant iš „Audi“ inžinierių pusės, ji keliskart veikia efektyviau, bei vairuotojams suteikia galimybe naudotis keliomis naujomis funkcijomis. 

Vienas iš jų – ant sienų atvaizduojamos, specifinės projekcijos atrakinant automobilį. Su jomis, neabejotinai, sugebėsite padaryti įspūdį vairuotojams, kuriems dar neteko matyti tokių triukų. Vis dėlto, jeigu vertinate saugumą, tuomet šie žibintai pravers, pavyzdžiui, tamsiu paros metu. Esant prastam matomumui arba naudojant tolimąsias šviesas, šiame „Audi“ įdiegti žibintai jūsų eismo juostoje atvaizduos papildomą žymėjimą, kuris padės neišklysti iš savo eismo juostos ir tiesiog lengviau įveikti norimą atstumą. 

REKLAMA

Priekiniai žibintai taip pat ant važiuojamosios dalies sugebės atvaizduoti atitinkamus įspėjamuosius pranešimus. Pavyzdžiui, automobiliui pastebėjus šalikelėje stovintį automobilį, ant važiuojamosios dalies priekiniai žibintai atvaizduos trikampio simbolį, kuris turėtų įspėti vairuotoją apie artėjantį, galimą pavojų.

Pravartu žinoti

  • Ilgis (mm): 4915
  • Plotis (mm): 1937
  • Aukštis (mm): 1619
  • Ratų bazės ilgis (mm): 2928
  • Kėbulo prošvaisa (mm): 176 mm
  • Automobilio svoris: 2 510 kg
  • Apsisukimo spindulys (m): 12,2
  • Oro pasipriešinimo koeficientas (Cd): 0.24

INTERJERAS

Kuomet 2019-aisiais „Audi“ nusprendė radikaliai transformuoti Ingolštate sukurtų automobilių interjero filosofiją, buvau vienas iš tų, kuris į naujovišką architektūrą žiūrėjo skeptiškai. Fizinius jungiklius pakeitė du lietimui jautrūs ekranai, kuriuose reikėdavo ieškoti skirtingų automobilio funkcijų. 

REKLAMA

Iki šiol ši sistema kelia dvejopus jausmus, tačiau žvelgiant iš ergonominės ir programinės įrangos pusės – „Audi“ sprendimas (skirtingai negu „Mercedes-Benz“) yra akivaizdžiai patogesnis, geriau išpildytas ir veikiantis taip, kaip ir pridera aukštesnės klasės automobiliui. Žinoma, tam tikrų išimčių yra. 

Štai, kaip pavyzdį paimkime pavarų perjungimo svirtį, kuri šiame automobilyje atlieka ir mažyčio porankio funkciją. Norint įjungti norimą pavarą, reikia šio „porankio“ šoninėje dalyje stumdyti integruotą mygtuką. Naujoviška, bet nepatogu.

Tą patį galima pasakyti ir apie bandytame automobilyje įdiegtas vaizdo kameras vietoje tradicinių veidrodėlių. Šis sprendimas, be abejonės, padėjo pagerinti automobilio aerodinamines savybes, tačiau vardan ko? Durelių šonuose esantys ekranai yra per maži, kamerų nustatymų kampai yra riboti, šviečiant ryškiai saulei ar lyjant lietui – šios vaizdo kameros tampa beviltiškos. O ką jau kalbėti apie bandymus greitai ir efektyviai pastatyti automobilį į stovėjimo vietą. Kiekvienas bandymas tai padaryti baigiasi keiksmais, kad ir kaip stipriai bandai šią technologiją įsisavinti. Tai yra viena iš tų opcijų, kurios perkant automobilį nereikėtų pažymėti. Juolab, vien ji padės sutaupyti 1 472 eurus. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Trumpam atsitraukus nuo automobilyje įdiegtų technologijų ir pradėjus koncentruotis į tai yra iš tikrųjų svarbu, netrukus pastebi sumaniai, kokybiškai suprojektuotą saloną, kuriame būti vairuotoju arba keleiviu yra nepaprastai malonu.

Automobilio salone nėra nereikalingų, neaiškių apdailos detalių ar netinkamose, netgi keistose vietose esančių mygtukų. Kad ir kaip keista tai būtų girdėti, tačiau moderniuose automobiliuose tai nėra savaime suprantamas dalykas. Norėtųsi geru žodžiu paminėti „Audi“ sprendimą, su kuriuo bendrovės inžinieriai nesiryžo imtis radikalių permainų, dėl kurių, pavyzdžiui, „A3“, „A4“ ar net „Q5“ vairuotojai perlipę į „Q8 e-Tron“ nesijaustų it būtų patekę į kitą planetą.

REKLAMA

„Q8 e-Tron“ vertinant iš praktinės pusės, vargu ar sugebėsime pasakyti ką nors naujo. Priekyje – daugiau negu pakankamai vietos įvairaus sudėjimo vairuotojams ir keleiviams. Tarpas tarp priekinių sėdynių yra pakankamai didelis, jog nesitrintumėte pečiais ar kelionės metu neužgautumėte vienas kito alkūnių.

Atvėrus galines duris – ten taip pat rasite patogius krėslus, kuriuose sėdint ilgos kelionės neturėtų prailgti. Esant poreikiui, gale galima sutalpinti ir tris suaugusius, tačiau nuvažiavus porą šimtų kilometrų, viduryje sėdintis savanoris pradės skųstis.  Tokią pačią problemą turi ne tik šis „Q8 e-Tron“, bet ir, pavyzdžiui, „Mercedes-Benz EQE SUV“, kuris turėtų būti šioje srityje pranašesnis.

REKLAMA

Bagažinės tūris, šios klasės standartais, konkurencingas, bet neišskirtinis. „Q8 e-Tron Sportback“ versijoje įprastai rasite 528 litrų talpos bagažinę, kurios tūris, nuleidus galines sėdynes, išauga iki 1567 litrų. Į šį rodiklį įeina ir atskira, po priekiniu dangčiu esanti 62 litrų talpos, įkrovimo laidams (arba kitiems daiktams) skirta dėtuvė, kuri užtikrina, jog jie nesipainios po ranka.

Pravartu žinoti

  • Bagažinės tūris (l): 528 - 1567
  • Maksimali leistina apkrova (kg): 670
  • Maksimali stogo apkrova (kg): 75
  • Maksimalus leistinas automobilio svoris (kg): 3180
  • Triukšmo lygis važiuojant 80 ir 120 km/val. greičiu. dB(A): 60 / 65

TECHNOLOGIJOS

Šioje srityje „Audi“ visada siekė pabrėžti savo viršenybę. Visgi, „Volkswagen Group“ priklausantis gamintojas eilę metų turėjo įrodyti savo vertę ir naujausios bei pažangiausios technologijos buvo kone geriausias įrankis tai padaryti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Anksčiau minėtos žibintų technologijos, tikėtina, sulauks daugiausiai susidomėjimo iš potencialių „Q8 e-Tron“ pirkėjų, tačiau technologijų arsenale šis automobilis gali pasiūlyti dar daugiau.

Esant poreikiui, automobilyje gali būti įdiegta nuotolinė automobilio valdymo sistema „Remote Park Assist Plus“. Naudojantis išmaniajame telefone įdiegta „Audi“ programėle, „Q8 e-Tron“ vairuotojams suteikiama galimybė jį valdyti stovint, pavyzdžiui, ant šalia esančio šaligatvio.

Atnaujinta „Q8 e-Tron“ modelių gama taip pat gavo visiems elektromobiliams svarbią funkciją. Įvedus norimą galutinį maršrutą, navigacijos sistema automatiškai jį suplanuos ir, esant poreikiui, į jį įtrauks vieną, dvi ar keletą įkrovimo stotelių, atsižvelgdama į jų užimtumą ir įkrovimo galią.

REKLAMA

Šią funkciją, pavyzdžiui, „Tesla“, turi jau seniai, tad smagu matyti, jog ši elementari, bet naudinga funkcija atsirado ir „Audi“ automobiliuose. Tačiau šioje srityje gamintojui dar reikia pasitempti, mat norint tiesiog surasti artimiausią, labiausiai poreikius atitinkančią įkrovimo stotelę, reikia naudotis ne „Audi“ elektromobilyje įdiegta navigacija.

Atnaujintuose „Q8 e-Tron“ modeliuose taip pat pasirodė dar viena, bet prieštaringa funkcija. Nuo šiol „Audi“ leis užsisakyti tam tikras funkcijas jau įsigijus automobilį.

Pavyzdžiui, papildomai užsakomų paslaugų gretose yra LED matricos žibintai, pažangi automobilio pastatymo sistema, „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ sąsajos. Nors šias funkcijas galima įsigyti komplektuojantis automobilį salone, tačiau „Audi“ taip pat nori suteikti galimybę jas užsisakyti vėliau.

REKLAMA

Pravartu žinoti

  • Saugos sistemos bazinėje įrangoje: Eismo juostos palaikymo sistema, automatinė stabdymo sistema (atpažįstanti automobilius, pėsčiuosius ir dviratininkus), kelio ženklų atpažinimo sistema.
  • Euro NCAP saugumo reitingas: 5 žvaigždučių
  • Vaizdo kamerų konfigūracija: Priekyje, gale, šoniniuose veidrodėliuose
  • Oro pagalvių skaičius standartinėje įrangoje: 8 oro pagalvės
  • „Android Auto“ ir Apple Car Play“ sąsaja: Su laidu / Belaidė

DINAMIKA

Nuvažiuojamas atstumas – parametras, kuriam siekiama skirti kone daugiausiai dėmesio, tačiau jeigu jūsų širdyje kasdien rusena ugnelė, skatinanti kasdien patikrinti gamintojo deklaruojamus akceleracijos rodiklius, atnaujintas „Q8 e-Tron“ neturėtų nuvilti. 

REKLAMA
REKLAMA

Priklausomai nuo pasirinktos versijos, dviejų elektros variklių galia gali svyruoti nuo 340 iki 408 arklio galių. Tai transformuojasi į 6,0 arba 5,6 sek. trukmės akceleraciją iki 100 km/val. padalos, o jeigu norite paerzinti „Porsche 911“ vairuotojus – „SQ8 e-Tron“ tą pačią užduotį sugebės atlikti per 4,5 sekundės. Tokių parametrų kasdieninėms reikmėms per akis. Nebent šiandien pilotuojate kosminį erdvėlaivį ir jūsų poreikiai dinamikai neatitinka didžiosios daugumos reikalavimų.Tuomet, galbūt, jums reikėtų pagalvoti apie „Tesla Model S Plaid“.

Atnaujintas modelis didesnį susidomėjimą turėtų sukelti dėl „Audi“ inžinierių padarytos pažangos baterijų technologijų srityje. Matote, nepriklausomai nuo baterijos talpos, kiekvienas „Q8 e-Tron“ gauna modernizuotus, asinchroninius elektros motorus, kurių pagrindinė nauda – mažesni energijos nuostoliai.

Ar laboratorijoje džiuginantį efektyvumą pademonstravę elektros varikliai tą patį gali užtikrinti ir realybėje? Na, viskas priklauso nuo požiūrio ir lūkesčių. Gamintojas oficialiai deklaruoja, jog bandytoji „Q8 55 e-Tron“ versija su pilnai įkrauta baterija galės įveikti maksimalų, 600 kilometrų atstumą. Žinoma, mišriu režimu. 

Lietuviškoji realybė parodė, jog bandytasis modelis, mišriu režimu, su pilna įkrova galės nuropoti vidutiniškai 400 kilometrų, arba šiek tiek daugiau, jeigu atsargiau elgsitės su akceleratoriumi. Be to, ties bandymų metu užfiksuoto rezultato reikėtų pridėti papildomą žvaigždutę. 

REKLAMA

Maksimalų nuvažiuojamą atstumą iš „Q8 e-Tron“ galima išpešti ne mieste, kur įprastai elektromobiliai demonstruoja didžiausią našumą, o važiuojant užmiestyje – 90-100 km/val. greičiu. Būtent tokiomis sąlygomis būtų galima priartėti prie 450 kilometrų ribos, o jeigu oro sąlygos taip pat bus palankios, horizonte bus galima pamatyti nuvažiuojamą atstumą, artimą 500 kilometrų ribai.

Šiuos rodiklius būtų galima pagerinti dar labiau, jeigu sugebėsite atsisakyti stilingų 21 colių skersmens padangų ir vietoje jų pasirinkti 19 colių analogus, kurie nuvažiuojamą atstumą galėtų prailginti 10-15 proc. ar daugiau.

Kita vertus, net jeigu prietaisų skydelyje nuolatos matysite 300 - 400 kilometrų siekiantį nuvažiuojamo atstumo rodiklį, sustoję papildyti energijos atsargų nereikės labai ilgai laukti ir stoviniuoti. Atnaujinti modeliai nuo šiol priima iki 170 kW siekiančią įkrovimo galią, kurią išnaudoti pavyks ne kiekvienoje įkrovimo stotelėje. 

Bandymų metu išnaudojome keletą „Ignitis“ greitojo įkrovimo stotelių, kuriose nuolatos užfiksuodavome vidutinę, 130 kW įkrovimo spartą. Nors įkrovimo spartos kreivė ties 80 proc. nukrenta iki vidutiniškai 70 - 80 kW, tačiau net ir toks rezultatas, šių dienų standartais, yra daugiau negu džiuginantis. 

REKLAMA

Pravartu žinoti

  • Baterijos tipas: Ličio jonų
  • Elektros pavaros galia / Sukimo momentas: 407 AG / 664 Nm
  • Elektros variklių skaičius: 2
  • 0 – 100 km/val. (gamintojo / mūsų užfiksuotas laikas): 5,6 / 5,3 sekundės
  • 60 – 100 km/val: 2,6 sek.
  • 80 – 120 km/val: 3,3 sek.
  • Maksimalus greitis (km/val.): 200 km/val.
  • Energijos sąnaudos testo metu (mieste/užmiestyje/greitkelyje) (kWh/100): 22,3 / 19,8 / 28,8
  • Baterijos talpa: 106 kWh (naudotina)
  • Vidutinis nuvažiuojamas atstumas (bandymo metu): 400 kilometrų
  • Įkrovimo sparta (nuo 10 – 80 %) naudojant greitojo įkrovimo stotelę: ~ 40-50 min.
  • Užfiksuota maksimali įkrovimo sparta – 130 kW
  • Įkrovimo sparta (nuo 0 – 100%) naudojant namuose esančią įkrovimo stotelę (7 kW): 18 valandų

VALDYMAS

Žemas svorio centras, kone idealus svorio paskirstymas tarp ašių – šios savybės įprastai yra būdingos tokiems automobiliams kaip „Alfa Romeo Giulia“ ar 3 serijos BMW, tačiau tarp priekinės ir galinės ašies esantys baterijos moduliai leido šias charakteristikas įdiegti ir „Q8 e-Tron Sportback“.

Tik nesupraskite klaidingai – elektrinis „Audi“ SUV staiga netapo tuo automobiliu, apie kurį galėtumėte sakyti, jog potyriai už „Q8 e-Tron“ vairo paskatino pakeisti požiūrį į vairavimą. Vietoje to, elektrinis visureigis džiugina savybėmis, kurių ir gali tikėtis iš tokio dydžio ir tokio tipo „Audi“ SUV.

REKLAMA

„Q8 e-Tron“ jau standartinėje įrangoje komplektuojamas su orinės pakabos komplektu, kuriai buvo patikėta ypač svarbi užduotis – individualiai prisitaikyti prie nuolatos besikeičiančios kelio dangos. To pavyzdys – pasiekus tam tikrą greitį greitkelyje, kėbulo prošvaisa automatiškai sumažėja 26 mm. Tokį triuką aukštesnės klasės automobiliuose buvo galima išvysti dar prieš dešimtį metų, tačiau šis kėbulo prošvaisos pokytis sukuria tris privalumus: pagerina stabilumą ir aerodinamiką važiuojant didesniu greičiu, sumažina triukšmą salone, o tai galiausiai transformuojasi į didesnį nuvažiuojamą atstumą. 

Sunku suvokti kodėl, bet automobilyje taip pat yra įdiegtas „offroad“ režimas. Pasirinkus jį, kėbulo prošvaisa padidėja 35 mm (iki 211 mm). Lyginant su tradiciniais SUV – šis rodiklis atrodo pagirtinai, tačiau jeigu jau kada nors ir ryžtumėtės nerti į bekelę, tikėtina, jog tai būtų geriau daryti su kitu automobiliu, mat „Q8 e-Tron“ užvažiavimo ir nuvažiavimo kampai tesiekia 14 ir 20 laipsnių, tad net ir aukštesnis nuolydis gali baigtis priekinės arba galinės dalies įbrėžimu.

Tikėtis, jog „Q8 e-Tron“ gali būti tinkamas įrankis, net ir mėgėjiškose bekelėje, būtų naivu, tačiau miesčioniškai aplinkai pritaikytas elektromobilis su „offorad“ režimu labiau bus tinkamas naudoti retkarčiais sunkiau pravažiuojamuose priemiesčiuose. Visgi, kiekvienas milimetras bus aukso vertės, kai reikės prasibrauti pro sniegu padengtą, nenuvalytą kelelį link savo namų. 

REKLAMA

Bet gana tų kalbų apie bekelės režimą, mat geriausios „Q8 e-Tron“ pakabos savybės atsiskleidžia ant asfalto. Ten, adaptyvi orinės pakabos sistema stebina savo universalumu, kurios charakteristikas galima keisti individualiai arba tiesiog pasirinkus konkretų važiavimo režimą. Priklausomai nuo to, pagrindinės automobilio smegenys keičia akceleratoriaus pedalo ir vairo jautrumą, ir kaip amortizatorius reaguos į kėbulo pasvyrimus ar pervažiavus šulinio dangtį, tačiau sėdint už „Q8 e-Tron“ vairo niekada nekyla noras šį didžiulį begemotą priversti sportuoti. 

Daugiau nei 2 500 kilogramų siekiantis svoris ir sumaniai veikianti pakaba, bei aukšto lygio garso izoliacija sukuria įspūdį, it vairuotumėte didžiulį banko seifą. Staiga, kituose automobiliuose pastebimas autobusų ar sunkiosios technikos keliamas triukšmas nuslopsta, o pro langą matomas peizažas keičiasi su tokiu malonumu, kokio ir galima tikėtis iš automobilio, kainuojančio daugiau nei 100 tūkst. eurų.

Pravartu žinoti 

  • Automobilio komponuotė: du elektros motorai, po vieną ant kiekvienos ašies
  • Pakabos konstrukcija: Priekyje ir gale – 5 svirčių, daugiasvirtė. Orinė pakaba montuojama standartiškai
  • Stabdžių sistema: 375 mm mm stabdžių diskai priekyje, gale – 350 mm
  • Padangų išmatavimai bandytame modelyje: 265/45 R21

EKSPLOATACIJA

Flagmano statusas įpareigoja „Audi“ šiam modeliui taikyti atitinkamą kainodarą. Lietuvoje atnaujintas modelis, turintis 89 kWh naudotinos talpos bateriją, kainuoja nuo 78 700 eurų. Jeigu svajojate apie didesnį nuvažiuojamą atstumą ir daugiau galios bei dinamikos – pasiruoškite atverti piniginę plačiau. 106 kWh naudotinos talpos bateriją turintis modelis Lietuvoje kainuoja nuo 89 990 eurų. Ir tai – net nepradėjus žymėti varnelių ties norima įranga, kurios „Audi“ siūlo beprotiškai daug.

REKLAMA

Štai, kad ir pažvelgus į mūsų bandytojo modelio specifikaciją – ten galima rasti milžinišką kiekį papildomos įrangos, kurios vertė prilygsta naujam „Toyota Corolla Cross“ arba trumpai tariant – beveik 36 tūkst. eurų.

Tad kas gali tiek kainuoti? Labai geras klausimas, į kurį galima labai lengvai atsakyti. Tiesiog pažiūrėkite į keletą pavyzdžių.

Skaitmeniniai šoniniai veidrodėliai – 1 472 eurai, išvaizdūs 21 colio skersmens ratlankiai – 1 359 eurai, panoraminis stoglangis – 1 687 eurai, 22 kW galią (AC) priimantis įkroviklis – 1 885 eurai, pažangūs LED matricos žibintai – 5 095 eurai, „Tour“ ir „City“ saugumo ir pagalbinių vairavimo sistemų rinkinys – 2 933 eurai.

Tai, kad „Audi“ siūlo plačias konfigūravimo galimybes neturėtų jūsų stebinti. Didžiausią nuostabą kelia „Audi“ ir kitų aukštesnės klasės automobilių strategija, kiekvieną mažmožį įvertinti keliais šimtais eurų.

Atsižvelgiant, jog didesnės talpos bateriją turinti „Q8 e-Tron 55 Quattro“ kainuoja nuo beveik 90 tūkst. eurų, šiek tiek sunku patikėti, jog, pavyzdžiui, už priekinių ir galinių sėdynių šildymo opciją reikia sumokėti papildomai 431 eurą arba už gale esančias USB jungtis – dar 171 eurą. Įrangą, kuri tokios klasės automobilyje turėtų būti standartinės komplektacijos dalimi. 

Pravartu žinoti

  • Pigiausio modelio kaina: 78 700 eur
  • Bandyto modelio kaina: 129 928 eur
  • Garantinis laikotarpis: 5 metų / Baterijai – 8 metai arba 160 000 km
  • Preliminari išliekamoji vertė po 5 metų, nuvažiavus 100 000 km: 39%
  • Planinių aptarnavimų kaina 5 m. / 100 000 km: 861,32 eur.
  • Planinių aptarnavimų dažnumas: kas 2 metus
  • Atstovybių tinklas: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje

 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų