Silkė – neįvertintas naudingųjų medžiagų šaltinis

Nors silkė dažnai vadinama šventinio stalo simboliu, kasdieniniame mitybos racione ši žuvis dažnai nuvertinama. Mitybos specialistas Artūras Sujeta teigia, jog iš valgiaraščio išbraukti silkės tikrai nevertėtų, nes joje – gausybė organizmui svarbių medžiagų. „Pirmiausia, tai omega 3 riebiosios rūgštys, kurios yra reikalingos mūsų organizmo protinei veiklai užtikrinti bei apsaugai nuo įvairiausių ligų. Be riebiųjų rugščių silkėje yra gausu įvairių vitaminų, kurie yra labai naudingi ir reikalingi“. Pasak specialisto, silkė savo verte ir kokybe prilygsta laukinei lašišai.

„Pats svarbiausias dalykas – nepakeičiamos aminorūgštys. Visi esame girdėję, kad baltymai yra sudaryti iš dvidešimties aminorūgščių, aštuonios iš jų vadinamos nepakeičiamomis – tai tos rūgštys, kurias žmogus privalo gauti valgydamas maistą. Būtent šios aminorūgštys yra silkėje. Jau vien todėl silkė turėtų būti vartojama kaip pilnavertė žuvis“, - pasakoja A. Sujeta.

„Vis dėlto silkė yra sūri, todėl papildomai jos sūdyti tikrai nerekomenduočiau“, - sako A. Sujeta, primindamas, kad per didelis druskos vartojimas gali pakelti kraujo spaudimą.

Nors silkė yra viena riebiausių žuvų, dėl kūno linijų baimintis nereikėtų: silkėje esančius riebalus organizmas pasisavina ir išskaido lengvai, nesulėtindamas medžiagų apykaitos procesų. Anot mitybos specialisto, silkė organizmą profilaktiškai apsaugo nuo infekcinių uždegimų ir akių ligų.


Rašyti komentarą...
x
xe
2015-10-22 16:31:13
Pranešti apie netinkamą komentarą
tik ne išmirkyta acte, kaip nuotraukoje
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (1)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų