REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
19
Ashley Graham (tv3.lt fotomontažas)

„Barbie“ yra populiariausia lėlė visame pasaulyje, kurią gaminti pradėjo dar 1959 metais, kompanija „Mattel“. Šis žaislas dažnai vertinamas kaip vartotojiškos visuomenės produktas ir yra kritikuojamas už šių vertybių diegimą jaunajai kartai. Dėl šios kritikos ir pasikeitusio mąstymo apie moters išvaizdą, kompanija neseniai pristatė naujos kartos lėles.

19

„Barbie“ yra populiariausia lėlė visame pasaulyje, kurią gaminti pradėjo dar 1959 metais, kompanija „Mattel“. Šis žaislas dažnai vertinamas kaip vartotojiškos visuomenės produktas ir yra kritikuojamas už šių vertybių diegimą jaunajai kartai. Dėl šios kritikos ir pasikeitusio mąstymo apie moters išvaizdą, kompanija neseniai pristatė naujos kartos lėles.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Naujausia lėlių serija išties traukią akį: Barbių figūros tapo labiau panašios į tikrų moterų. „Mattel“ pristatė tris naujus figūros tipus savo lėlėms – ją dabar bus galima įsigyti aukštą, smulkutę ar figūringą. Pranešama, kad naujausi produktai kainuos tiek pat, kiek ir anksčiau, rašo telegraph.co.uk.

REKLAMA

Netradicinio figūros sudėjimo Barbę kartu su kompanija sukūrė ir garsiausias pasaulio „plius“ dydžio modelis Ashley Graham. Įspūdingo grožio mergina tapo pirmuoju „Sports Illustrated“ žurnalo viršelį papuošusiu „plius dydžio“ modeliu, jos nuotraukas spausdino „Vogue“, „Elle“, „Maxim“ ir daugelis kitų žurnalų.

„Barbie“ prekės ženklo vadovė Evelyn Mazzocco atvirauja, kad pokyčiams prireikė laiko: „Turbūt, kai kas pasakys, kad mes gerokai vėluojame. Tačiau tokie pokyčiai milžiniškoje korporacijoje reikalauja laiko“, – sakė ji.

REKLAMA
REKLAMA

Manoma, kad naujoji Barbių serija padės pakeisti mergaičių požiūrį į tai, kaip turi atrodyti moters kūnas ir sugrąžins šios lėlės populiarumą.

Apie A. Graham

Reklamos kampanijose ir mados šou nuolat dalyvaujanti populiari manekenė 2013-aisiais sukūrė ir savo „plius dydžio“ apatinio trikotažo liniją.

A. Graham yra aktyvi judėjimo „Health at Every Size“ (liet. „Sveikata būnant bet kokio dydžio“) rėmėja. Pagrindinė šio judėjimo idėja – raginti žmones laikytis sveikos gyvensenos dėl geresnės savijautos ir sveikatos, o ne dėl svorio kontrolės ir išvaizdos bei mažinti diskriminaciją.

Be to, A. Graham gali pasigirti ne tik sėkminga karjera, bet ir daugybe gerbėjų: jos „Instagram“ paskyrą nuolat seka daugiau kaip 2,7 mln. internautų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų