• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vienas didžiausių šalies bankų „Swedbank“ antradienį pasiūlė klientams galimybę už prekes ir paslaugas atsiskaityti telefonu. Tai jau galima padaryti visose prekybos ir paslaugų vietose, kur veikia tam skirti terminalai. Banko klientai jau kurį laiką gali atsiskaityti ir bekontaktėmis kortelėmis.

Vienas didžiausių šalies bankų „Swedbank“ antradienį pasiūlė klientams galimybę už prekes ir paslaugas atsiskaityti telefonu. Tai jau galima padaryti visose prekybos ir paslaugų vietose, kur veikia tam skirti terminalai. Banko klientai jau kurį laiką gali atsiskaityti ir bekontaktėmis kortelėmis.

REKLAMA

„Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė Jūratė Gumuliauskienė tikisi, kad jau kitų metų pirmoje pusėje klientams bus pasiūlyta galutinė bekontakčiams mokėjimams telefonu skirtos programėlės „Swedbank 2019“ versija. Dabar ji yra bandomoji.

„Dešimt metų gyvename išmaniųjų telefonų rinkoje. Išmaniųjų programėlių turime daug, jos pakeitė mūsų gyvenimą. Bekontakčių kortelių rinka plečiasi, klientai įpranta naudoti bekontakčius mokėjimus. (...) Manome, kad kitų metų pirmąjį pusmetį galėsime pasidžiaugti nauja „Swedbank“ mobiliąja programėle“, – antradienį spaudos konferencijoje sakė J. Gumuliauskienė.

Naujove šiuo metu gali naudotis telefonų su operacine sistema „Android“ ir NFC lustu savininkai. Vienos operacijos limitas siekia iki 150 eurų.

REKLAMA
REKLAMA

Verslininkams, norintiems pasiūlyti tokią galimybę, investuoti į papildomą įrangą nereikės – jiems užteks turėti bekontaktį kortelių skaitytuvą.

„Swedbank“ visoje šalyje yra įrengęs daugiau kaip 12 tūkst. bekontakčių kortelių skaitytuvų. Šiuo metu tokias korteles jau turi per 750 tūkst. „Swedbank“ klientų, jie per mėnesį atsiskaito vidutiniškai 12 kartų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų