• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pagrindinė priežastis, dėl kurios žlugo britų kompanijos „BAE Systems“ ir Prancūzijos bei Vokietijos gynybos ir aviacijos koncerno susijungimo sandoris, buvo Vokietijos kanclerės Angela Merkel neigiama reakcija į susijungimą. Apie tai rašo laikraštis „The Guardian“, remdamasis neįvardintais šaltiniais.

Pagrindinė priežastis, dėl kurios žlugo britų kompanijos „BAE Systems“ ir Prancūzijos bei Vokietijos gynybos ir aviacijos koncerno susijungimo sandoris, buvo Vokietijos kanclerės Angela Merkel neigiama reakcija į susijungimą. Apie tai rašo laikraštis „The Guardian“, remdamasis neįvardintais šaltiniais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jeigu sandoris būtų įgyvendintas, BAE/EADS rinkos vertė būtų siekusi 35 mlrd. eurų. Iš viso jungtinėje korporacijoje būtų dirbę 220 tūkst. žmonių.

REKLAMA

Kaip tvirtina vienas laikraščio pašnekovų, A. Merkel prieštaravo šiam sandoriui „filosofiniu požiūriu“, tvirtindama, jog neteisinga jungti gynybos pramonės verslą su civilinių lėktuvų gamybos verslu. Galiausiai jos pozicija tapo pagrindine kliūtimi kelyje į susijungimą, nors vetuoti sandorį galėjo ir Prancūzijos bei Didžiosios Britanijos vyriausybės.

BAE generalinis direktorius Ian Kignas pažymėjo, kad „prikelti“ sandorį šalys galės tik tuomet, jeigu Prancūzija ir Vokietija pakeis savo poziciją į jį. J. Kingas atsisakė komentuoti dėl A. Merkel vaidmens.

Pačios „BAE Systems“ ir EADS oficialia derybų žlugimo priežastimi nurodė pagrindinių akcininkių - Didžiosios Britanijos, Prancūzijos ir Vokietijos - nesutarimą dėl valdomos jungtinės kompanijos dalies. Vokietija ir Prancūzija norėjo naujoje jungtinėje struktūroje valdyti po lygų akcijų paketą (po 9 proc.), tačiau prieš tai pasisakė Didžioji Britanija. Pastaroji reikalavo ir raštiškų garantijų, kad Prancūzija ateityje nedidins savo dalies.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų