• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Avia Solutions Group“ įsitvirtina Rusijos rinkoje. Grupės bendrovę „FL Technics“ vienas įtakingiausių Rusijos aviacijos portalų aviaport.ru įvertino už veiklą orlaivių techninio aptarnavimo srityje.

REKLAMA
REKLAMA

„Avia Solutions Group“ valdybos pirmininkas Gediminas Žiemelis pripažintas šio sektoriaus 2010 metų asmenybe. Jis papasakojo apie bendrovės veiklą Rusijos ir Nepriklausomų valstybių sandraugos (NVS) šalyse.

REKLAMA

Kokie didžiausi „Avia Solutions Group“ laimėjimai Rusijos ir NVS šalių rinkose 2010 metais? – „Balsas.lt savaitė“ klausė G. Žiemelio.

- 2010 metais Rusijoje ir NVS šalyse vykdėme aktyvią plėtrą. Rusijoje „FL Technics“ klientų skaičių padidino keturis kartus (iki 132 kompanijų). „Baltic Aviation Academy“ pernai parengė dvigubai daugiau studentų nei 2009 metais.

Mums pavyko užimti Vakaruose pagamintų orlaivių aptarnavimo nišą. Rusijos ir NVS skrydžių bendrovės atnaujina orlaivių parkus. Klientams siūlome visą su vakarietiškų orlaivių aptarnavimu susijusių paslaugų spektrą: ir techninę jų priežiūrą, ir pilotų bei įgulų parengimą, ir techninio personalo mokymus.

REKLAMA
REKLAMA

Geras pavyzdys – mūsų veikla Kazachstane. Šiuo metu „FL Technics“ užima apie 30 proc. Kazachijos „Boeing 737“ remonto ir techninio aptarnavimo paslaugų rinkos. Kazachstane ne tik teikiame techninės orlaivių priežiūros paslaugas, bet ir nuomojame orlaivius šalies kompanijoms, teikiame įgulų nuomos paslaugas, parūpiname atsargines dalis.

Bendradarbiaudama su „Avia Solutions Group“, skrydžių bendrovė SCAT padidino pervežamų keleivių skaičių, pristatė naujų maršrutų, padidino užimamą rinkos dalį ir tapo antra didžiausia skrydžių bendrove Kazachstane.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2010 metais bendrovė taip pat atliko pirmąją periodinę („C-Check“) „Boeing 737 NG“ orlaivio patikrą.

- Kokie tolesni „Avia Solutions Group“ planai Rusijoje ir NVS šalyse?

- 2011 metų pradžioje pradėjome aptarnauti „Airbus A320“ orlaivius. Per šiuos metus ketiname atlikti penkias–septynias periodines („C-Check“) šių orlaivių patikras.

2011 metais „FL Technics“ planuoja įgyti per 30 įvairių sertifikatų, leidžiančių teikti naujas remonto ir techninio aptarnavimo, inžinerinio palaikymo bei techninio personalo rengimo paslaugas.

REKLAMA

- Kiek Rusijos ir NVS šalių bendrovių 2010 metais pavyko sudominti „FL Technics“? Kokie bendrovės plėtros planai 2011 metais?

– „FL Technics“ teikia paslaugas inžinerinio palaikymo, operatyvinio ir periodinio aptarnavimo, komponentų remonto, variklių remonto valdymo, atsarginių dalių tiekimo bei techninių mokymų srityse.

Kiekviename šių sektorių „FL Technics“ pridėjo po penkis–dešimt klientų. Vieniems klientams teikiame visą paslaugų kompleksą, kitiems – pavienes paslaugas. Turėdami bendrovės viduje „FL Technics Training“ mokymų centrą, galime greitai pridėti naujų paslaugų, jei pastebime atsiradusį jų poreikį.

REKLAMA

2010 metais pradėjome teikti CFM56 variklių remonto projektų valdymo paslaugas. Esame nepriklausomas paslaugos tiekėjas, todėl galime parinkti tinkamą variklio remonto cechą, sutarti dėl palankių atsarginių dalių pristatymo sąlygų. Bendrovės skaičiavimais, Rusijos skrydžių bendrovės, remontuodamos variklius savarankiškai, vienam projektui išleidžia apie 20 proc. daugiau.

Rusijoje galime pretenduoti į 500 šio tipo variklių remonto projektų valdymą.

- Šiemet grupę papildė nauja bendrovė „FL Technics JETS“, teikianti paslaugas privatiems orlaiviams. Ar Rusijos verslo aviacijos bendrovės domisi bendradarbiavimo su „FL Technics JETS“ galimybėmis?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

- Jau pavasarį Vilniuje pradėsime aptarnauti „Hawker“ tipo privačius orlaivius. Čia taip pat veiks atsarginių dalių bazė, bus teikiamos variklių remonto valdymo, orlaivio interjero atnaujinimo paslaugos.

Šiemet planuojame remontuoti vieną tokio tipo orlaivį. Kitąmet šį skaičių ketiname padidinti iki penkių.

Iš Rusijos ir NVS bendrovių sulaukėme susidomėjimo dėl galimybių Vilniuje laikyti privačius orlaivius. Lietuvos sostinė yra palankioje geografinėje padėtyje tarp Rusijos ir Vakarų Europos. Per ilgiau nei valandą trunkantį skrydį iš Vilniaus galima pasiekti Maskvą, daugelį šiaurės, vakarų ir pietų Europos miestų.

REKLAMA

- Kokios „Baltic Aviation Academy“ naujovės 2011 metais?

- Šiuo metu akademijoje dėstoma 11 pilotų kvalifikacijos TRTP tipo orlaiviams valdyti kursų (2009 metais buvo keturi). Bendras dėstomų programų skaičius per metus padidėjo nuo 18 iki 34.

2010-aisiais pradėjome teikti pilotų kvalifikacijos kursus tokio tipo orlaiviams valdyti, kaip „Boeing 737 NG“, „Boeing 767“, „Airbus A320“, ATR 42-72, „Bombardier CRJ 100/200“, „Embraer 135/145“ ir „Bombardier CRJ 700/900“. Šiemet ketiname pridėti dar penkis naujus orlaivių tipus.

Apie 40–45 proc. akademijos studentų atvyksta iš Rusijos ir NVS šalių. Verta paminėti, kad akademijoje daugėja studentų iš Indijos. Jų skaičius auga sparčiau nei Rusijos ir NVS šalių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų