REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prekybos tinklų reklamose matome išdailintus produktus, laimingus pirkėjus ir girdime pažadus apie parduodamo maisto gerumą ir šviežumą. Tačiau realybė dažnai yra ne tokia graži ir skani.

Prekybos tinklų reklamose matome išdailintus produktus, laimingus pirkėjus ir girdime pažadus apie parduodamo maisto gerumą ir šviežumą. Tačiau realybė dažnai yra ne tokia graži ir skani.

REKLAMA

Vilnietis Tomas (tikras vardas ir pavardė redakcijai žinoma) prieš kelias dienas Vilniaus Ukmergės gatvėje esančioje „Lidl“ parduotuvėje nusipirko 0,5 kg 45 proc. riebumo pjaustyto „Edamo“ sūrio.

Sprendžiant iš sūrio pakuotėje pateiktos informacijos, jo galiojimo terminas turėjo baigtis šių metų kovo 4 d.

Sūrio gamintoja nurodyta Lenkijos bendrovė „Mlekpol“. Nors savo interneto puslapyje gamintojai giriasi, kad jų produktai „žinomi dėl aukščiausios kokybės ir natūralaus skonio“, tai vargiai pasakysi apie vilniečio „Lidle“ pirktą sūrį.

Atidarius jo pakuotę paaiškėjo, kad iš dviejų pusių jį yra padengęs nemažas tamsių pelėsių sluoksnis. Pasidalijęs jo nuotrauka „Facebook“ paskyroje jis ironiškai prirašė:

REKLAMA
REKLAMA

„Kol „Lidl“ iš „teliko“ man aiškina, kad mažas pasirinkimas yra gerai, jų pačių produktas irgi nusprendė žengti į eterį ir paliko mane apskritai be pasirinkimo. Pakuotėje „brandinamas“ sūris nusprendė supelyti gerokai anksčiau laiko.

REKLAMA

Paprašyta pakomentuoti, kaip parduotuvėje galėjo atsirasti toks sūris, ar dažnai pasitaiko tokių atvejų ir ką pirkėjams daryti, „Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė atsiuntė tokį atsakymą:

„Pirmiausiai labai apgailestaujame dėl situacijos. Ištirsime šį atvejį ir išsiaiškinsime, dėl kokios priežasties prekė galėjo būti pažeista. Teikiame itin didelį dėmesį produktų kokybei, todėl kiekvienas toks pasitaikęs atvejis yra atidžiai išanalizuojamas, auditai atliekami ne tik įmonės viduje, bet ir bendradarbiaujant su gamintojais bei tiekėjais. Visais atvejais stengiamės tokių situacijų tikimybę sumažinti iki minimumo ir dedame dėl to dideles pastangas.

REKLAMA
REKLAMA

Visgi jei pirkėjas įsigijo maisto prekę, kurios kokybe abejoja, arba jeigu pastebėjo, kad prekė yra netinkama vartoti, visais atvejais kviečiame kreiptis į artimiausią „Lidl“ parduotuvę ir prekę grąžinti. Pirkėjui bus grąžinti pinigai arba prekė pakeista nauja.“

Per 2019 m. Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba bendrovę „Lidl Lietuva“ už Maisto įstatymo pažeidimus nubaudė 8 kartus. „Maxima“ buvo bausta 7 kartus, „Rimi“ – 2 kartus, o „Iki“ valdanti „Palink“ – 1 kartą. „Norfa“ pernai už tai bausta nebuvo.

Ką daryti įsigijus blogus maisto produktus?

Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos tvirtinimu, pirkėjai, nusipirkę blogos kokybės maisto produktus, turi teisę reikalauti, kad prekė būtų pakeista į tokią pat tinkamos kokybės prekę arba grąžinti netinkamą produktą pardavėjui ir reikalauti grąžinti sumokėtus pinigus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šiomis teisėmis pirkėjai gali pasinaudoti, jei turi prekės pirkimo čekį, ir tol, kol nesibaigė prekės galiojimo terminas.

Netinkamos kokybės maisto prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje. Tad pirkėjas turi nuvykti į parduotuvę, kurioje nusipirko nekokybišką maisto produktą. Pirkėjas pardavėjui turi pateikti raštišką prašymą ir prekę.

Prašyme reikėtų nurodyti prekės trūkumus ir pasirinktą reikalavimą (gauti tokią pat tinkamos kokybės maisto produktą ar atgauti sumokėtus pinigus). Prie prašymo turi būti pridedamas prekės pirkimo kvitas.

Jeigu pardavėjas nesutinka su pirkėjo reikalavimais, tada jis privalo per 14 dienų pateikti išsamų, motyvuotą rašytinį atsakymą.

Nepavykus susitarti su pardavėju, pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą. Tai jis gali padaryti visą parą veikiančiu nemokama numeriu 8 800 40 403.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų