• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors kelių eismo taisyklės reikalauja sankryžose sustoti prie linijos, STOP ženklo arba pirmo šviesoforo, kuris yra dešinėje, kai kurie vairuotojai tai pamiršta. Tad jiems gali tekti sankryžoje pastovėti ilgai.

Nors kelių eismo taisyklės reikalauja sankryžose sustoti prie linijos, STOP ženklo arba pirmo šviesoforo, kuris yra dešinėje, kai kurie vairuotojai tai pamiršta. Tad jiems gali tekti sankryžoje pastovėti ilgai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vilniaus mieste dauguma sankryžų yra su įrengtais transporto jutikliais. ,,Visur, kur yra sankryžos, reguliuojamos šviesoforais, yra transporto jutikliai, kurie fiksuoja, kiek automobilių pravažiuoja, ar reikalinga žalia šviesa posūkiui ir panašiai. O žalia šviesa, leidžianti važiuoti automobiliui, įsijungia tik jam privažiavus pakankamai arti linijos“, - sako Miesto eismo organizavimo departamento vadovas Aleksej Apanovič.

REKLAMA

Greitai tokios bus visos sankryžos

Nuo 2008 metų buvo rekonstruotos dauguma Vilniaus miesto sankryžų ir pastatytas eismo valdymo centras su eismo valdymo sistema. Kitos sankryžos taip pat palaipsniui rekonstruojamos ir šis dalykas pamažu įgyvendinamas visur.

Privažiuokite pakankamai arti

A.Apanovič pasakoja, jog yra vairuotojų, kuriems neužsidega žalias šviesoforo signalas, kai jie jau persirikiavo per ištisinę liniją arba neprivažiavo prie STOP linijos. Transporto jutiklis jų nemato, nefiksuoja, neužsidega žalias šviesoforo signalas. ,,Reikia būtinai privažiuoti prie linijos, tuomet sulauksite žalio signalo ir galėsite saugiai sankryžą pravažiuoti“, - teigia jis.

Automatizuotai vystomi srautai

Specialisto teigimu, jutikliai – tikrai prasmingi, kad automatizuotai būtų valdomos sankryžos, vystomi srautai. Jei nėra poreikio degti tai sekcijai, kur nėra transporto, tai tas laikas atiduodamas tai vietai, kur didesnis sankryžos pralaidumas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų