REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
47
„ENEOS 1006 km lenktynių“ nugalėtojų apdovanojimai (nuotr. Tv3.lt/Ruslano Kondratjevo)

Palangoje baigėsi didžiausias Lietuvoje autosporto renginys „ENEOS 1006 km lenktynės“, o nugalėtojų taurę į viršų kėlė „Skuba dream“ komanda, kurios garbę gynė Jonas ir Ignas Gelžiniai bei Egidijus Valeiša.

47

Palangoje baigėsi didžiausias Lietuvoje autosporto renginys „ENEOS 1006 km lenktynės“, o nugalėtojų taurę į viršų kėlė „Skuba dream“ komanda, kurios garbę gynė Jonas ir Ignas Gelžiniai bei Egidijus Valeiša.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kiaurai pienu permirkęs ir taurę valęs Jonas Gelžinis karščiausius įspūdžius papasakojo vos nulipęs nuo nugalėtojų pakylos.

REKLAMA

„Žiauriai geros emocijos. Buvo tikrai sunkios lenktynės, daug galingų, panašaus tempo automobilių“, – portalui tv3.lt sakė lenktynininkas.

Būtent jis buvo už „Porsche 911“ vairo, kai iš varžybų pasitraukė pagrindiniai konkurentai „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport“ komanda, kuri taip pat turėjo tokį patį automobilį.

„Mes pradėjom diktuot tempą, jie labai spaudė, rizikavo, tačiau šį kartą nepasisekė“, – pasakojo J. Gelžinis.

REKLAMA
REKLAMA

Labai nepasisekė komandai, kuri užėmė pirmąją vietą kvalifikacijoje. „Exit Palanga by Algirdai“ komanda, vairuojanti „Aquila CR1“, susidūrė su viena problema po kitos: lenktynių pradžioje nediktavo gero tempo, vėliau trasoje atsilapojo variklio dangtis, o galiausiai atskilusi detalė užblokavo ratus ir lenktynės jiems baigėsi.

Jonas Gelžinis portalui tv3.lt tikino nesitikėjęs, kad šiems konkurentams taip nepasiseks: „Nedirbo nei mašina, nei komanda taip, kaip jie norėjo.

Man sakė, kad ten dirbo kiti mechanikai nei pernai, gal jie ne taip gerai pažįsta automobilį. Negaliu tiksliai atsakyti. Daug niuansų ir mes patys turėjome nuo trečiadienio, bet pavyko susistyguoti viską geriausiai.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Paklaustas, kokių problemų turėjo „Skuba dream“, J. Gelžinis kalbėjo: „Lenktynių metu problemų nebuvo. Iki lenktynių neidealiai kuro bakas veikė, pirmoje treniruotėje dėl to užgesome.“

Pajūryje šeštadienį kepino saulė, žiūrovai slėpėsi pavėsyje ir svarstė, kokią temperatūrą tenka iškęsti tiems, į kuriuos jie susirinko pažiūrėti.

„Karščiausiu metu, manau, kad apie 50-imt laipsnių, bet „Porsche“ yra vienas vėsiausių automobilių, nes variklis yra už nugaros. Todėl, kai važiuoji, gauni pro vėdinimo angas gan šviežią orą. Kokiam BMW automobilyje karščiau turėtų būti“, – pasakojo lenktynininkas.

REKLAMA

Portalas tv3.lt pasiteiravo J. Gelžinio, ar laimėti „ENEOS 1006 kilometrų lenktynes yra prestižas. Sportininkas nesvarstęs atsakė, kad taip.

„Jos jau daug metų vyksta, labai išpopuliarėjo, yra vienos didžiausių Baltijos šalyse. Estijoje važiavau „Porsche Challenge Finland“ etape, tai ten tikrai gerokai mažiau dalyvių, žiūrovų. Čia yra lengviau marketingine prasme, lengviau rasti rėmėjų“, – pasakojo lenktynininkas.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų