• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
37
Palangos paplūdimys (nuotr. Fotodiena.lt)

Palanga atidėjo planus įvesti 5 eurų įvažiavimo į kurortą mokestį, nes savivaldybė nespėjo pasiruošti jo įvedimui nuo šių metų birželio.

37

Palanga atidėjo planus įvesti 5 eurų įvažiavimo į kurortą mokestį, nes savivaldybė nespėjo pasiruošti jo įvedimui nuo šių metų birželio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2015 metų liepą Palangos miesto taryba nusprendė, kad vykstantieji automobiliais į Palangą nuo šių metų birželio mokės vienkartinę vietinę rinkliavą už naudojimąsi viešąja kurorto infrastruktūra vasaros sezono metu, tačiau įgyvendinti idėją iki šių metų vasaros nepavyko.

REKLAMA

Pasak Palangos savivaldybės rinkliavos skyriaus vedėjos Žaneta Žulkuvienės, nebuvo spėti įgyvendinti viešieji pirkimai.

„Sprendimas įsigalios nuo sausio 1 dienos ateinančių metų. (...) Dabar vyksta parengiamieji darbai“, - BNS sakė Ž.Žulkuvienė.

Palangos tarybos narys konservatorius Dainius Želvys patvirtino, kad įvažiavimo į Palangą mokestis nėra panaikinamas, o tik atidedamas.

„Nebuvo pasiruošta (įvedimui - red.), iš tikrųjų, dirbo komisija kokį gerą pusmetį ir susidūrėme su daug techninių dalykų, kurių dar šiai dienai nesame išsprendę. (...) Vienas iš tokių momentų - dėl automobilių fiksavimo, pavyzdžiui, tokių šalių, kaip Rusija, Baltarusija, kurios yra ne Europos Sąjungos šalys - nėra teisinių sutarčių dėl išieškojimo“, - BNS kalbėjo D.Želvys.

REKLAMA
REKLAMA

„Lėšos yra reikalingos miesto infrastruktūrai, jeigu norime vystytis į priekį, priimti tam tikrus didesnius srautus ir duoti kokybę, būtinai reikia kažką daryti“, - teigė D.Želvys.

Anot jo, pasiruošimo procesui reiktų ne mažiau nei pusės metų prieš sezoną.

Kitokią nuomonę išsakė Palangos Tarybos savivaldybės narys Eimutis Židanavičius.

„Atsakymas yra labai paprastas - politinis. Yra šiek tik kitoks motyvas - kad nespėja įvesti techninės dalies (...) bet čia, manau, yra labiau politinis klausimas. Kadangi konservatoriai šiuo atveju prarastų bet kokius šansus išrinkti savo atstovą į Seimą (...) tai po rinkimų, natūraliai, kitai vasarai mėgins prastumt (sprendimą dėl rinkliavos) “, - BNS sakė E.Židanavičius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak jo, net įvedus įvažiavimo į kurortą mokestį, tuo pačiu liktų galioti ir automobilių stovėjimo mokestis miesto teritorijoje. Nors, politiko nuomone, atvykstantiems kurorto lankytojams derėtų sudaryti galimybę rinktis, t.y. pastatyti ir nemokamų aikštelių.

„(...) Jei prie įvažiavimo į miestą būtų didžiulė stovėjimo aikštelė, ten būtų nemokami elektromobiliai, traukinukai ir kas 15, 20, 30 minučių žmones vežtų iki jūros ir atgal, tai galima dar diskutuoti. Būtų tas dalykas, kad ekologija laimi ir panašiai. Dabar absoliučiai nieko nėra - infrastruktūros nėra, bet koks kirtimas nurodytos teritorijos iš karto apmokestinamas“, - kalbėjo E.Židanavičius.

REKLAMA

Palangos Taryba sprendimą, kuriuo atidėjo įvažiavimo mokesčio įvedimą 2017 metų pradžiai priėmė 2015 metų gruodį.

Numatyta, kad vietinė rinkliava turi būti sumokėta per 2 valandas nuo įvažiavimo į Palangos kurorto teritoriją.

Mokestis galios vieną parą. Per 24 val. vairuotojas galės išvažiuoti ir vėl įvažiuoti į Palangą, o pasibaigus šiam laikui turės mokėti iš naujo.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų