• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 

Vilniaus grožio salono „Golden Touch“ savininkė bendrovė „D Service“ nubausta 4 tūkst. eurų bauda dėl agresyvaus elgesio su klientais. Įmonė pranešė, kad nesvarsto galimybės skųstis teismui.

REKLAMA
REKLAMA

Baudą skyrusi Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba pranešė, kad brangias kosmetikos priemones siūlęs „Golden Touch“ pažeidė Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymą. Be to, salonas kurį laiką dirbo neteisėtai.

REKLAMA

„Bendrovė leidimą – higienos pasą užsiimti grožio paslaugų veikla gavo tik šiemet lapkričio 18 dieną, jau po prašymus pateikusių vartotojų apsilankymo grožio ir sveikatinimo centre „Golden Touch“. Nors iki tol bendrovė neturėjo teisės atlikti jokių veido ar plaukų procedūrų ir verstis grožio bei medicinos paslaugų veikla, vartotojoms buvo sudaromas įspūdis, kad jos atvyksta į teisėtai veikiantį grožio saloną“, - pranešė tarnyba.

REKLAMA
REKLAMA

„D Service“ pranešė, kad klienčių prašymai nutraukti sutartis dėl kosmetikos pirkimo buvo patenkinti.

„Visi klienčių pageidavimai dėl sutarčių nutraukimo iki šiol yra patenkinti ir išspręsti taikiai jų labui“, – pranešime spaudai sakė „D service“ teisininkas Erikas Bartaševičius.

Tarnyba tyrimą atliko, gavusi 9 skundus.

„Golden Touch“ klientės nurodė, kad jos asmeniškai buvo pakviestos nemokamoms grožio procedūroms į „Golden Touch“ Vilniuje, nurodant, kad jas padovanojo draugė. Jų teigimu, salono darbuotojai per visą procedūrą primygtinai ragino pirkti brangų kosmetikos rinkinį, nurodydavo, jog kaip priedą jos gaus dovanų nemokamas procedūras, diagnostikas, treniruotes, kvietimus į renginius.

„D Service“ veikia nuo 2015 metų balandžio ir teigia turinti beveik 600 lojalių klientų. Įmonė, sukūrusi apie 60 darbo vietų, investicijoms skyrė 200 tūkst. eurų.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų