• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
4
Būkite atidūs: pakuotėse kiekis gali skirtis (nuotr. skaitytojo)

Į tv3.lt redakciją kreipėsi skaitytoja Laura, kuri piktinosi, kad prekybos centre skystų skalbiklių ir minkštiklių kiekiai paluotėse skiriasi, nors tai identiškos prekės.

4

Į tv3.lt redakciją kreipėsi skaitytoja Laura, kuri piktinosi, kad prekybos centre skystų skalbiklių ir minkštiklių kiekiai paluotėse skiriasi, nors tai identiškos prekės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Noriu įspėti ir kitus, kad atkreiptų dėmesį ne tik į tai koks kiekis užrašytas ant pakuotės, bet koks jis iš tiesų yra. Vakar „Maxima“ parduotuvėje ieškojau skysto skalbiklio ir pastebėjau, kad pakuotėse esančių skysčių kiekis akivaizdžiai skiriasi. Man kyla įtarimų, kad tai gali būti gamintojų bandymas pasipelnyti arba nedorų prekybos tinklo darbuotojų bandymas pasipelnyti. Gali būti, kad jie nupilinėja įvairus produktus“, - redakcijai siųstame laiške rašė skaitytoja.

REKLAMA

 

„Maxima“ komunikacijos vadovė Renata Saulytė teigė, kad jie neatidarinėja jokių pakuočių ir neperpilinėja jokių skysčių.

„Mes galim tik kreiptis į gamintoją ir prašyti kažkokių tai paaiškinimų, kodėl yra skirtumai, tačiau kodėl tokie skirtumai mes neturime informacijos“, - tikino R. Saulytė.

Prekybos tinklo atstovė tikino, kad jie patikrino šias prekes vienoje parduotuvių ir pabrėžia, kad visos pakuotės yra vienodai pripildytos.

REKLAMA
REKLAMA

„Jeigu yra vienas litras, tai tiek ir yra ir galėtumėt net milimetrais matuoti, bet tikrai nėra akivaizdaus skirtumo. Kita vertus gali būti ir nupilta, nes paimu „Persil“ ir galiu lengvai atsukti ir nupilti. Būna kartais tokių atvejų, kada kažką sudaužo ar kažką nupila ir padeda atgal į lentyną, o darbuotojai to nesužiūri ir taip atsiranda skirtingi kiekiai“, - aiškino pašnekovė.

Pasak R. Saulytės, atsukti gali bet kas, nes jie nėra kaip nors užplombuoti, tad galėjo atsirasti toks brokas, kada jos neturėjo atsidurti lentynoje.

„Greičiausiai tai kažkur nusipylė ar tai transportuojant, ar nusipylė prekybos centro salėje kažkur ir tiesiog buvo užsukta ir atgal padėta į lentyną. Labai klientų prašome pastebėjus brokuotus produktus, mums praneštų apie tai ir parodytų, ko nesužiūri darbuotojai“, - teigė „Maxima“ komunikacijos vadovė Renata Saulytė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų