REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kai automobilių gamintojai nusprendžia tam tikram modeliui suteikti tam tikrą vardą, jie turi puikiai suprasti, jog tai – labai atsakinga užduotis. 
Automobilio vardas yra kaip vizitinė kortelė. Jeigu tam tikras modelis buvo sėkmingas, paliko savo antspaudą istorijoje – tam tikras modelis bus mylimas ir gerbiamas. Jeigu įvykiai susiklostė prasčiau, tuomet gamintojai deda į kojas ir galvoja naują vardą.
Šį kartą norime jums pateikti 8 pavyzdžius. Ne pačius geriausius automobilių pramonės pavyzdžius, kurių metu gamintojai susimovė. Vienu ar kitokiu būdu.

LANCIA DELTA


Originali, pirmoji „Lancia Delta“ karta buvo sukurta tam, jog galėtų patenkinti eilinių vairuotojų poreikius. Tai buvo tiesiog itališkas „Volkswagen Golf“ su priekinių varančiųjų ratų pavara. Nieko įspūdingo, bet nieko ir gėdingo.
„Lancia Delta“ įvaizdis pasikeitė devinto dešimtmečio pabaigoje, kai italų markė pristatė sportišką modelio versiją, kuri tapo kuklesne, automobilių sporto varžybose dalyvaujančios modifikacijos kopija.
Netrukus ralio varžyboms ir paprastiems mirtingiesiems skirtos „Delta Integrale“ versijos labai greitai užkariavo automobilių entuziastų širdis, bet šis nuostabus periodas truko neilgai. „Fiat Gruop“ koncerno vadovai panoro pakeisti „Lancia“ markės strategiją, atsisakyti bet kokių sportiškų ambicijų ir užsibrėžė tikslą tapti itališku „Mercedes-Benz“.Kad ir kaip juokingai tai skamba, tačiau šis tikslas niekada ir nebuvo pasiektas.
Kompaktiškas „Lancia Delta“ hečbekas, nors ir atrodė ekstravagantiškai, nepasiūlė nei vieno ryškaus pranašumo. Tai tiesiog buvo truputėlį patogesnis ir erdvesnis „Fiat Bravo“ analogas už ženkliai didesnę kainą.

Kai automobilių gamintojai nusprendžia tam tikram modeliui suteikti tam tikrą vardą, jie turi puikiai suprasti, jog tai – labai atsakinga užduotis. 
Automobilio vardas yra kaip vizitinė kortelė. Jeigu tam tikras modelis buvo sėkmingas, paliko savo antspaudą istorijoje – tam tikras modelis bus mylimas ir gerbiamas. Jeigu įvykiai susiklostė prasčiau, tuomet gamintojai deda į kojas ir galvoja naują vardą.
Šį kartą norime jums pateikti 8 pavyzdžius. Ne pačius geriausius automobilių pramonės pavyzdžius, kurių metu gamintojai susimovė. Vienu ar kitokiu būdu.

LANCIA DELTA


Originali, pirmoji „Lancia Delta“ karta buvo sukurta tam, jog galėtų patenkinti eilinių vairuotojų poreikius. Tai buvo tiesiog itališkas „Volkswagen Golf“ su priekinių varančiųjų ratų pavara. Nieko įspūdingo, bet nieko ir gėdingo.
„Lancia Delta“ įvaizdis pasikeitė devinto dešimtmečio pabaigoje, kai italų markė pristatė sportišką modelio versiją, kuri tapo kuklesne, automobilių sporto varžybose dalyvaujančios modifikacijos kopija.
Netrukus ralio varžyboms ir paprastiems mirtingiesiems skirtos „Delta Integrale“ versijos labai greitai užkariavo automobilių entuziastų širdis, bet šis nuostabus periodas truko neilgai. „Fiat Gruop“ koncerno vadovai panoro pakeisti „Lancia“ markės strategiją, atsisakyti bet kokių sportiškų ambicijų ir užsibrėžė tikslą tapti itališku „Mercedes-Benz“.Kad ir kaip juokingai tai skamba, tačiau šis tikslas niekada ir nebuvo pasiektas.
Kompaktiškas „Lancia Delta“ hečbekas, nors ir atrodė ekstravagantiškai, nepasiūlė nei vieno ryškaus pranašumo. Tai tiesiog buvo truputėlį patogesnis ir erdvesnis „Fiat Bravo“ analogas už ženkliai didesnę kainą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lancia Delta


GORDINI


„Renault“ ir „Gordini“ daugelį metų sugebėjo puikiai papildyti vienas kitą. Iš pradžių „Gordini“ atlikdavo įvairių „Renault“ modelių modifikacijas, padėdavo „Renault“ automobiliams dominuoti automobilių sporto arenoje, tačiau viskas apsivertė aukštyn kojom 2009 metais, kai „Renault“ nusprendė itin reikšmingą vardą panaudoti ant nereikšmingų modelių.
„Gordini“ vardas neturėjo nieko bendro su sportiškumu, unikalumu ar automobilių sportu. Tai tebuvo tik dar viena sportiškų „Renault“ modelių versija, kuri buvo absoliučiai identiška standartinei „Renault Sport“ versijai. Iki šiol nesuprantame kam buvo skirtas „Gordini“ atgimimas.

REKLAMA

Gordini


BMW X5 M ir BMW X6 M


Mes puikiai suprantame, jog visureigiškos išvaizdos automobiliai yra patogūs, komfortiški ir leidžiantis jaustis, lyg būtum karalius, bet ar nemanote, jog sportiškos „X5 M“ ir „X6 M“ versijos yra tiesiog absurdiškos?
Greitos tiesiojoje jie kelia susižavėjimą, bet ar galėtumėte išvardinti kitus privalumus? Pranašumus prieš analogišką „BMW M5“ sedaną? Praktiškumas? Galbūt. Važiavimo savybės? Tikrai ne. Stabilumas? Tikrai ne.

REKLAMA
REKLAMA

BMW X5 M ir BMW X6 M


SPORTIŠKAS DYZELIS


Dar vienas automobilių industrijos parazitas, kurį propagavo ne vienas, bet keli gamintojai. Leiskite tiesiog priminti „BMW M550d“, „Renault Megane RS dCi“, „Škoda Octavia RS TDI“ ar „Ford Focus ST TDCi“.
Dyzeliniais varikliais aprūpinti automobiliai, kurie, neva, bando tapti benzinu varomų analogų alternatyvomis. Tikslas – kilnus, bet ar reikalingas? Dyzeliniai varikliai puikiai savo užduotį atlieka, kai reikia važiuoti greitai tiesiojoje ir taupyti degalus. Kas nori sportiško dyzelio? Ačiū – ne.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BMW M550d xDrive ir Renault Megane R.S


BUICK


Kas galėjo pagalvoti, jog kadaise ištaigingus ir unikalaus dizaino automobilius kūrusi bendrovė bus priversta tapti tik dar viena „General Motors“ divizija. Vis dėlto, pažvelgus į „General Motors“ koncerno istoriją, tuo stebėtis nereikėtų.
Kiekviena „General Motors“ valdoma markė tiesiog neišnaudoja savo potencialo. „Chevrolet“, „Cadillac“ ir netgi „Buick“ galėtų būti puikia alternatyva japoniškiems arba europietiškiems analogams, tačiau „General Motors“ manė kitaip.
Vietoje to, kad „Opel“ sugrąžintų į Jungtinių Valstijų rinką, amerikiečiai nusprendė, jog Europoje suprojektuoti automobiliai anapus Atlanto privalo būti parduodami po „Buick“ ženkliuku. „Opel Cascada“ tapo „Buick Cascada“, „OpelMokka“ tapo „Buick Encore“, o „Opel Insignia“ tapo „Buick Regal“.

REKLAMA

Buick Cascada ir Buick Riviera


DATSUN


„Datsun“ vardas automobilių entuziastų bendruomenėje turi ypatingai didžiulę reikšmę. Juk „Datsun 240Z“ iki šiol laikomas vienu geriausiu to laikmečio sportišku automobiliu, tad tik galite pagalvoti kokį pasišlykštėjimą turėjo sukelti „Nissan“ sprendimas atgaivinti „Datsun“ markę ir po jos sparnu gaminti pasibjaurėtinus, biudžetinės klasės automobilius. Štai tokius, kurie buvo sukurti „Lada Granta“ pagrindu.  Tai bent transformacija.

Datsun 240Z ir Datsun on-Do


SEAT TOLEDO


Kompaktiškas ir pakankamai dailus sedanas prieš 20 metų tapo puikiu „Seat Leon“ hečbeko kompanionu, kurį bendro naudojimo keliuose galima išvysti net ir dabar. O ir nevertėtų pamiršti, jog antroji „Toledo“ karta pasiūlė unikalią „VR5“ versiją, kuri pasižymėjo netradicinės konfigūracijos varikliu.
Tuo tarpu vėliau pasirodžiusios „Toledo“ modelio kartos virto kažkokiu nesusipratimu. Sedanas pavirto į vienatūrį, o vėliau vėl atvirto į sedaną. Tik šį kartą – biudžetinės klasės sedanu, kuriam, panašu, buvo liepta suvilioti „Dacia Sandero“ pirkėjus.
Kaip ir galėjote tikėtis, šios užduoties jam įvykdyti nepavyko.

REKLAMA

Seat Toledo


ŠKODA RAPID


Kaip ir „Seat Toledo“, taip ir „Škoda Rapid“ turi pakankamai didžiulę istorinę vertę. Originalus „Škoda Rapid“ modelis buvo pirmą kartą pristatytas 1935 metais ir serijinėje gamyboje išbuvo iki pat 1947 metų.
Pasukime laiką į 2012-uosius ir ten išvysime absoliučią priešingybę. „Škoda Rapid“ buvo „Seat Toledo“ brolis dvynys. Biudžetinės klasės klasės sedanas (arba hečbekas), kuris buvo kuriamas atsižvelgiant į Rusijos ar Kinijos vairuotojų poreikius. Nors automobilis buvo parduodamas ir Europoje, tačiau jis nebuvo toks populiarus kaip „Škoda“ galėjo tikėtis.

Škoda Rapid

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų