REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Volkswagen“ palaimino naujos biudžetinės markės strategiją

Pigiausio „Volkswagen“ padalinio automobiliai turėtų pasiekti ir Lietuvą

„Volkswagen“ vadovybė palaimino galutinį naujos biudžetinių automobilių markės projektą. Koncerno vadovybė galutinai sutarė dėl naujo prekės ženklo vystymo strategijos, automobilių dizaino ir pirmų žingsnių svarbiausiose rinkose.

REKLAMA
REKLAMA

„Volkswagen“ jau pripažino, kad šiek tiek pramiegojo išaugusį susidomėjimą šiuo rinkos segmentu. Vokiečiams akis badė „Renault“ antrinės markės „Dacia“ sėkmė, tad sprendimas pristatyti naują pigių automobilių markę, kur būtų pabrėžiama tiesioginė giminystė su „Volkswagen“, – logiškas ir paaiškinamas.

Biudžetinių automobilių pagrindu taps bendroje Kinijos ir „Volkswagen“ įmonėje „SAIC“ gaminamas sedanas „Volkswagen Santana“. „Volkswagen“ užsimena, kad naudodami šio automobilio pagrindą Europai ir pasauliui pristatys automobilius su liftbeko, universalo ir vienatūrio tipo kėbulais. Pagrindinė automobilių rinka bus Kinija, tačiau vokiečiai užsimena, kad savo biudžetinius automobilius turėtų pardavinėti ir Lotynų Amerikoje bei Rytų Europoje. Taigi, nebrangius naujos markės automobilius „by Volkswagen“ turėtų pamatyti ir Lietuvos automobilininkai. Teigiama, kad biudžetinių „Volkswagen“ kaina prasidės nuo 6000 eurų.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų