• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
0
TV3

Pastaraisiais metais susidaro toks įspūdis, kad intensyviai tobulėjančių ir viską, ką mes žinomoje apie jų automobilių industriją greitai keičiančių korėjiečių praktiškai neįmanoma sustabdyti.

REKLAMA
REKLAMA

2013 m. Detroito automobilių parodoje „Hyundai“ pristatė įspūdingai atrodantį „HCD-14 Genesis“ konceptą, kuris kaip teigia kompanijos atstovai „suteikia automobiliais besidominčiai publikai galimybę žvilgtelėti į kompanijos premium segmento automobilių dizainą, pažangią 3-D gestais pagrįstą prietaisų valdymo sistemą ir įkvepiančią vairavimo dinamiką.“

REKLAMA

Daugelį „HCD-14 Genesis“ koncepto dizaino elementų galima pastebėti ant naujos kartos „Genesis“ sedano prototipų, nors pats stilius pastaruosiuose modeliuose yra ne toks agresyvus. „Audi A7“ šiek tiek primenantis sportiškas sedanas pasižymi švariu ir tvarkingu dizainu – vienintelė išimtis kiek perkrautas automobilio priekis.

Nors dominuojanti automobilio dizaino detalė yra radiatoriaus grotelės su penkiomis horizontaliomis juostomis, „HCD-14 Genesis“ konceptas taip pat duri dureles su gale įrengtais vyriais. Pastarieji pagaminti iš vientiso aliuminio ir įrengti taip pat galinė durys atidaromos įstrižai pakyla į viršų taip palengvindamos keleivių patekimą į vidų.

REKLAMA
REKLAMA

Jei tokios detalės kaip gigantiškos radiatoriaus grotelės ir gale įrengti vyriai kai kam atrodo pernelyg egzotiškos ir nepraktiškos, derėtų prisiminti, kad tai tik konceptas, o serijinės gamybos modelio jos greičiausiai nepasieks.

Ko dar nematysime keliuose pasirodysiančiame „Genesis“ sedane, tai koncepto viduje vietoje įprastos centrinės konsolės įrengtų akių sekimo ir 3D rankų gestus atpažinimo sistemų.

Kaip teigia „Hyundai“ atstovai, tai leidžia vairuotojui atlaisvinti dėmesį, kurį jis įprastai skiria kondicionieriaus ir multimedijos įrangos valdymui.

Koncepto jėgaine pasirinktas šiuo metu „Hyundai“ gaminamas 5,0 litrų darbo tūrio V8 tipo variklis su tiesioginiu degalų įpurškimu ir dviguba kintamo vožtuvų valdymo sistema. Motoras suporuotas su automatine aštuonių laipsnių transmisija su svirtelėmis prie vairo.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų