REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Panašu, „Fiat“ netrukus turės kompaktišką hibridinę jėgainę. Apie tai užsiminė pats gamintojas – italų reklaminiame filmuke užsimenama, kad dviejų cilindrų 875 kubinių centimetrų darbo tūrio „TwinAir“ serijos variklio modifikacijų gamą papildys hibridinė versija.

REKLAMA
REKLAMA

„TwinAir“ serijos variklius „Fiat“ dabar naudoja itin intensyviai. Šiais varikliais komplektuojami „500“, „Panda“, „500L“, „Punto“, „Lancia Ypsilon“ ir „Alfa Romeo MiTo“ modeliai. Praėjusiais metais „Metų variklio“ titulą iškovojęs motoras yra gana universalus, į koncerno automobilius dabar montuojami net keturi jo variantai – 65 a.g. atmosferinis, 85 ir 105 a.g. turbininės versijos ir gamtines dujas naudoti galinti 80 a.g modifikacija. Tačiau laibai tikėtina, kad jau greitai modifikacijų gamą papildys ir hibridinė jėgainė.

REKLAMA

Detalios techninės informacijos dar nėra, tačiau manoma, dviejų motorų suderinimo schema čia bus panaši į „Honda“ gaminamą „IMA“ (Integrated Motor Asisit) sistemą. T.y. nedidelis elektros motoras čia būtų montuojamas pavarų dėžėje ir talkintų automobiliui įsibėgėjant. Tuo tarpu važiuoti naudojant vien tik elektros energiją nebūtų įmanoma. Labiausiai tikėtina, kad hibridinė jėgainė pirmiausia bus pradėta montuoti į „Fiat 500“ modelį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų