REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmadienį, kovo 5 d. surengtoje išankstinėje  prezentacijoje greta kitų koncernui priklausančių prekės ženklų produkcijos debiutavo ir naujos kartos „Audi A3“. Tai yra pirmasis šio gamintojo modelis sukurtas ant revoliucine vadinamos modulinės „MQB“ platformos. Ateityje ji taip pat bus naudojama kuriant kitas A3 versijas ir taps pagrindu septintos kartos „Volkswagen Golf“.

REKLAMA
REKLAMA

Naujoji platforma leis gaminti skirtingo ilgio, bazės ilgio, pločio ir kėbulo tipo automobilius. Be viso to naudodami šią platformą koncerno inžinieriai tikisi sumažinti savo automobilių svorių. Manoma, kad naujasis „Volkswagen Golf“ bus bent 100 kilogramų lengvesnis už dabartinį. Tai jau laimėjimas, nes pasyvaus saugumo reikalavimai neleidžia daug taupyti metalo sąskaita.

REKLAMA

„MQB“ platformoje bus galima naudoti itin plačią variklių gamą – vokiečiai užsimena, kad čia puikiai jausis ir dar kuriamas 800 kubinių centimetrų darbo tūrio dyzelis, ir 1,2 litro darbo tūrio turbininis agregatas. Be viso to, „MQB“ leis supaprastinti gamybos procesą visose koncerno gamyklose – naudojant šią platformą ant to paties konvejerio bus galima surinkinėti skirtingų modelių ir net skirtingų markių automobilius.

REKLAMA
REKLAMA

„Audi A3“ (nuotr. Gamintojo)„Audi A3“ (nuotr. Gamintojo)

Visų pirma rinkoje pasirodys A3 trijų durų hečbekas. Jis yra 80 kg lengvesnis už pirmtaką ir kaip pažymi „Audi“, naujosios platformos važiuoklė buvo buvo suderinta siekiant tikslaus valdymo ir sportiško vairavimo stiliaus. Išorėje dominuoja „firminės“ „Audi“ vientisos radiatoriaus grotelės bei priekiniai žibintai, aprūpinti tiek šviesios diodais, tiek ksenono išlydžio lempomis. Gabaritai lyginant su pirmtaku praktiškai nepasikeitė – automobilio ilgis dabar siekia 4237 mm, plotis – 1777 mm, o aukštis sudaro 1421 mm. Pastebimai padidėjo tik ratų bazė, kuri dabar yra 23 mm ilgesnę ir siekia 2601 mm.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Audi A3“ (nuotr. Gamintojo)„Audi A3“ (nuotr. Gamintojo)

Modelio įvedimo į rinką stadijoje bus siūlomi tik trys varikliai. Vieninteliu dyzelinio motoro pasirinkimu iš pradžių taps 2,0 litrų darbo tūrio TDI agregatas, išvystantis maksimalią 148 AG galia ir 320 Nm sukimo momentą. Mažesniojo iš benzininių variklių 1,4 litro TFSI motoro galia siekia 121 AG, o sukimo momentas – 200 Nm. Galingiausiu gamoje kurį laiką bus 1,8 litro benzininis variklis, išvystantis 177 AG galią ir 250 Nm sukimo momentą.

„Audi A3“ (nuotr. Gamintojo)„Audi A3“ (nuotr. Gamintojo)

Kiek vėliau šiais metais „Audi A3“ variklių gamą papildys itin ekonomiškas dyzelinis variklis. Gamintojo duomenimis, keturių cilindrų, 1,6 litro darbo tūrio TDI motoras gali pasiekti 3,8 l/100 km vidutines degalų sąnaudas ir 99 g/km anglies dvideginio emisiją. „Audi“ patvirtino, kad šiuo metu kuriama ir gamtinėmis dujomis varomo hečbeko versija.

Europos rinkose prekyba naujuoju „Audi A3“ prasidės jau šį pavasarį. Bazinės komplektacijos modelio kaina Vokietijoje sieks 21,600 eurų (maždaug 73,500 tūkst. litų).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų