REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Antradienį buvo pristatyta dizainerio Seržo Gandžumiano 2012-ųjų metų kaklaraiščių kolekcija. Tai pirmoji Lietuvos dizainerio sukurta kaklaraiščių kolekcija, kurioje vyrauja prabangūs audiniai, praktiški, vyro – verslininko savybes leidžiantys pabrėžti audinių raštai ir faktūros bei atskleidžiamos naujausios šių dienų mados bei verslo bendravimo kultūros tendencijos.

Antradienį buvo pristatyta dizainerio Seržo Gandžumiano 2012-ųjų metų kaklaraiščių kolekcija. Tai pirmoji Lietuvos dizainerio sukurta kaklaraiščių kolekcija, kurioje vyrauja prabangūs audiniai, praktiški, vyro – verslininko savybes leidžiantys pabrėžti audinių raštai ir faktūros bei atskleidžiamos naujausios šių dienų mados bei verslo bendravimo kultūros tendencijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Mano tikslu buvo kolekcija, kurios spalvos, formos, proporcijos skelbtų jo savininko stilių, mentalitetą, atitiktų naujausias mados tendencijas, verslo bendravimo kultūrą bei estetiką. Todėl kurdamas dėmesį skyriau ne tik specialiems, kokybiškiems audiniams, bet ir vertinau įvairias šiuolaikinio vyro, verslininko gyvenimą ir veiklą įtakojančias aplinkybes – nuo kasdieninių verslo situacijų iki kosmopolitinės šių dienų verslo bendravimo kultūros“, – apie savo kolekciją sako dizaineris Seržas Gandžumianas.

REKLAMA

 Seržo Gandžumiano 2012-ųjų metų kaklaraiščių kolekcija (nuotr. Organizatorių) Seržo Gandžumiano 2012-ųjų metų kaklaraiščių kolekcija (nuotr. Organizatorių)

Pasak jo, šiuolaikiniame pasaulyje verslo atstovas turi ribotas galimybes renkantis drabužius, ypač ruošiantis į oficialius susitikimus, derybas. „Dažniausiai garderobo pasirinkimas apsiriboja marškinių ir kostiumų spalvos pasirinkimu. Ir tik vienintelė maža, bet labai reikšminga detalė padeda iš esmės išsiskirti. Tai – kaklaraištis. Norėdamas parodyti, kokias galimybes išreikšti save suteikia šis aksesuaras, mielai priėmiau verslo kelionių organizatorės „Carlson Wagonlit Travel“ pasiūlymą bendradarbiauti“, – sako S. Gandžumianas, kolekciją pristatęs agentūros vardo keitimo proga organizuotame renginyje.

REKLAMA
REKLAMA

 Seržo Gandžumiano 2012-ųjų metų kaklaraiščių kolekcija (nuotr. Organizatorių) Seržo Gandžumiano 2012-ųjų metų kaklaraiščių kolekcija (nuotr. Organizatorių)

Ką tik iš JAV grįžusio dizainerio kolekcijoje – 10 kaklaraiščių: nuo šį ir ateinantį sezoną madingo žirnių rašto ir visus protokolo reikalavimus atitikti padedančio juodo su smulkiais žirniukais iki nenuilstančiam dendžiui tinkamo prabangaus margai rausvo žakardo bei laisviems ir kūrybingiems keliautojams skirto floristinio rašto kaklaraiščio.

 Seržo Gandžumiano 2012-ųjų metų kaklaraiščių kolekcija (nuotr. Organizatorių) Seržo Gandžumiano 2012-ųjų metų kaklaraiščių kolekcija (nuotr. Organizatorių)

G. Gandžumiano teigimu, šiandien gana sunku kalbėti apie kaklaraiščių madą – kiekvienas dizaineris siūlo savo vienintelį ir nepakartojamą variantą. Tačiau nepriklausomai nuo mados įtakos, vyrų pageidavimų ir skonių, kiekvienas vyras turėtų žinoti pagrindines, klasika tapusias kaklaraiščių ir marškinių derinimo taisykles. Pavyzdžiui, Seržo sukurtas dangiškai mėlynos spalvos kaklaraištis, kaip ir visi vienspalviai kaklaraiščiai, gali būti nešiojamas su languotais arba juostuotais marškiniais, kurių bent vienos juostelės spalva sutaptų su kaklaraiščio spalva.

Seržas Gandžumianas (nuotr. Organizatorių)Seržas Gandžumianas (nuotr. Organizatorių)


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų