REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Naujas IBM tyrimas teigia, kad vartotojai, perkantys internetinėse parduotuvėse, tikisi iš prekiautojų glaudesnio dialogo ir labiau asmeniniams poreikiams pritaikytos aplinkos.

REKLAMA
REKLAMA

Besikeičianti ekonomika veda prie apsukresnio vartotojo, kuris, naudodamasis skaitmeninėmis technologijomis, ieško detalesnio produkto ar paslaugos aprašymo, keičiasi informacija su kitais vartotojais, daro apgalvotus sprendimus ir lygina prekes keliuose kanaluose.

REKLAMA

Daugiau nei 79 procentai apklaustųjų norėtų internetinėse parduotuvėse turėti galimybę atsispausdinti nuolaidų kuponus. 75 procentai nori turėti galimybę mobiliuose telefonuose matyti artimiausias parduotuves, o 66 procentai norėtų dar ir pamatyti turimas prekes tose parduotuvėse. IBM atstovė Jill Puleri teigia, kad šiuo metu internetinė prekyba yra pirkėjo valioje, nes didelis srautas lengvai prieinamos informacijos  suteikia vartotojui apsisprendimo galią. Tačiau pardavėjai negali tik ramiai žiūrėti į skaitmeninį perversmą. Atvirkščiai, jų tikslas turi būti sudominimas, dialogo su klientais palaikymas ir atsakomoji reakcija.

REKLAMA
REKLAMA

Internetinių parduotuvių lankytojų nuomone, pagrindinės sritys, kuriose pardavėjai privalo pasitempti yra pritaikytų individualiam vartojimui akcijų skatinimas ir garantuotas produktų pasirinkimas. Daugiau nei pusė (61 proc.) vartotojų teigia: pirktų daugiau, jeigu internetinė parduotuvė laikytųsi šių sąlygų.

IBM analizė rodo, kad vartotojai yra vis labiau linkę sąveikauti su prekiautojais naudodamiesi skaitmeninėmis technologijomis. Ši tendencija ypač ryški augančiose rinkose. Vartotojai Indijoje, Kinijoj ir Brazilijoj yra beveik dvigubai labiau pasiruošę produktų ar paslaugų pirkimui pasinaudoti galimomis technologijomis. To priežastis yra greitesnis naujovių įsisavinimas kylančiose šalyse.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų