REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pasaulyje gimė nauja vartotojų grupė: gastroseksualai. Tokias išvadas perša neseniai maisto bendrovės „PurAsia“ atliktas tyrimas. Jis ne tik patvirtina faktą, jog vyrai garsiausiose pasaulio virtuvėse užima aukščiausias pozicijas, bet ir rinkodaros specialistų žodyne įkala naują terminą – gastroseksualas.

REKLAMA
REKLAMA

Anot tyrimo, gastroseksualams priskiriami 25-44 metų vyrai, kurių net 53 proc. kasdien gamina patiekalus, naudodami kelis skirtingus produktus. Didžiajai jų daliai (52 proc.) gaminimas yra ne darbas, o hobis. Jų virtuvėje praleidžiamas laikas nuo 1961-ųjų išaugo penkiskart. Beje, net 23 proc. 18-34 m. vyrų prisipažino gaminą todėl, kad nori sužavėti priešingos lyties atstoves.

REKLAMA

Ne nuostabu, jog šiai vartotojų grupei savo produktus taiko vis daugiau bendrovių. Štai Vokietijos bendrovė „Poggenpohl“ neseniai pristatė specialiai vyrams skirtą virtuvės baldų komplektą, kuriam dizainą kūrė pati „Porsche“. Bendrovė „Ubisoft“ šiai auditorijai jau ruošia naują kompiuterinį žaidimą „Hell‘s Kitchen: The Video Game“, kurio pagrindinis herojus – garsusis britų kulinaras Gordonas Ramsay.

Tyrime taip pat pažymėta, kad daug įtakos naujos vartotojų grupės atsiradimui turėjo du vieni garsiausių šių laikų virėjų – jau minėtas G. Ramsay bei Jamie Oliveris. Beje, jo vardo žaidimas taip pat jau kuriamas ir turėtų pasirodyti dar per Kalėdas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų