REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vilniuje antrą dieną vyksta Europos geležinkelių inžinierių asociacijos ir Lietuvos geležinkelių inžinierių sąjungos konferencija, skirta europinio standarto geležinkelio „Rail Baltica“ techniniams klausimams spręsti.

REKLAMA
REKLAMA

Konferencijoje dalyvauja Europos Komisijos projekto „Rail Baltica“ koordinatorius Pavelas Telička, Susisiekimo ministerijos valstybės sekretorius Alminas Mačiulis, Lietuvos, Lenkijos, Latvijos, Estijos ir Suomijos geležinkelių atstovai, kai kurių geležinkelių srityje dirbančių firmų specialistai. Renginio dalyviai supažindinami su Lietuvos geležinkelių plėtros strategija, investicijomis į jų infrastruktūrą ir krovinių vežimų technologijas. Daug dėmesio per konferenciją skiriama techninėms projekto „Rail Baltica“ problemoms, jo plėtrai gretimose šalyse - Lenkijoje, Latvijoje ir Estijoje.

REKLAMA

„Rail Balticos“ koordinatorius P.Telička užtikrino, jog pirmasis projekto įgyvendinimo etapas prasidės jau 2010 metais. Jis tikisi, kad visi darbai vyks sklandžiai ir pirmasis darbų etapas bus baigtas 2013-aisiais.

„Tai vienas didžiausių transporto projektų ne tik Lietuvoje, bet ir visoje Europos Sąjungoje, todėl sėkmingas jo įgyvendinimas priklauso ir nuo finansavimo garantijų, ir nuo skirtingų partnerių valios bei bendradarbiavimo. Nors šiuo metu pasaulį krečia ekonominė krizė, galiu patikinti, kad pirmajam etapui skirtos lėšos niekur nedingo. Pinigų šiam projektui tikrai yra“, - kalbėjo P.Telička.

REKLAMA
REKLAMA

Savo ruožtu Susisiekimo ministerijos valstybės sekretorius A.Mačiulis per konferenciją pabrėžė, kad „Rail Baltica“ yra itin svarbus projektas tiek nacionaliniu, tiek regioniniu, tiek europiniu požiūriu, nes leis panaudoti Baltijos jūros regiono tranzito potencialą, prisidės prie Europos transporto tinklo konkurencingumo didinimo, paskatins tolygią socialinę ir ekonominę regionų plėtrą. „Europos transporto ir logistikos kompanijos su bendrove „Lietuvos geležinkeliai“ ir Susisiekimo ministerija diskutuoja apie galimybes naudotis esama trasos „Rail Baltica“ infrastruktūra kroviniams gabenti. Šie pavyzdžiai rodo aiškias „Rail Balticos“ galimybes tapti ekonomiškai atsiperkančia investicija, jos poreikis matomas jau šiandien“, - dėstė A.Mačiulis.

Vienas svarbiausių projekto „Rail Baltica“ uždavinių - tobulinti Lietuvos geležinkelio transporto sistemą ir integruoti ją į Europos transporto tinklus.

Paulius Ugianskis

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų